Daryl Dixon Skrevet 29. februar 2024 #4041 Del Skrevet 29. februar 2024 Rumle skrev (22 timer siden): Den var fin! 😍 En dame jeg følger på ig bor i en båt som ligner på den, kanskje den er litt større. Hun har laget en mye mindre båt med glassvinduer og som hun bruker som drivhus! 🥰 Jøss, var det en trebåt? Hva heter hun du følger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #4042 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg blir litt bekymret for en venninne. Hun har åpen profil på facebook og får masse spam på alt hun legger ut. Virker som hun tror på alt de sier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. februar 2024 #4043 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Hva heter hun du følger? rokabringsflowers hun har "pinnet" en post om den lille drivhusbåten, den heter Julie 🥰 Ser ut som du må ganske langt ned på siden (siden sommer) før du finner båten full av grønnsaker. Taket på husbåt og. Jeg vet ikke så mye om innholdet ellers, følger mest for husbåt/blomster/grønnsaker/katt Endret 29. februar 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. februar 2024 #4044 Del Skrevet 29. februar 2024 Sola de skrev (44 minutter siden): Jeg blir litt bekymret for en venninne. Hun har åpen profil på facebook og får masse spam på alt hun legger ut. Virker som hun tror på alt de sier Kanskje du kan prøve å snakke litt med henne om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. februar 2024 #4045 Del Skrevet 29. februar 2024 Rumle skrev (17 minutter siden): rokabringsflowers hun har "pinnet" en post om den lille drivhusbåten, den heter Julie 🥰 Ser ut som du må ganske langt ned på siden (siden sommer) før du finner båten full av grønnsaker. Taket på husbåt og. Jeg vet ikke så mye om innholdet ellers, følger mest for husbåt/blomster/grønnsaker/katt Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #4046 Del Skrevet 1. mars 2024 Rumle skrev (10 timer siden): Kanskje du kan prøve å snakke litt med henne om det? Virker nytteløst. Var noen som hadde kommentert om det i siste hun postet og fikk passet sitt påskrevet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #4047 Del Skrevet 1. mars 2024 Det er våååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2024 #4048 Del Skrevet 1. mars 2024 Sola de skrev (8 timer siden): Virker nytteløst. Var noen som hadde kommentert om det i siste hun postet og fikk passet sitt påskrevet 😕 Ja, ser den, men mente egentlig ikke kommentere/diskutere, mer prate litt/reflektere rundt det. God helg til deg & Co osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #4049 Del Skrevet 1. mars 2024 Rumle skrev (1 time siden): Ja, ser den, men mente egentlig ikke kommentere/diskutere, mer prate litt/reflektere rundt det. God helg til deg & Co osv. Hun bor på andre siden av landet, så ikke så lett å få møtt henne så alt for snart. God helg til deg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #4050 Del Skrevet 1. mars 2024 For en dag. Begynte med at jeg skulle vente på bussen. Regner katter og hunder ute. Kom to jenter og stilte seg noen meter lenger bort. Gul jakke OG gul lue. Det kunne ikke jeg gått med. Måtte se på dem. De var begge kledd i svarte klær. Det kunne ikke jeg gått med tenkte jeg Regntøyet mitt er visst out of fashion Sånn 10 minutter igjen av bussturen. Kjente en duft. Gikk vel maks 1 minutt. Der fikk jeg et allergisk reaksjon. Kjentes ut som en snor ble snøret igjen i halsen. Begynte å hoste veldig og rant fra øynene. Svært ubehagelig i svelget. Ankom der jeg skulle til. Er et stykke fra nærmeste busstopp. Der begynte problemene. Ned en bakke på krykker. Så opp en bakke for så opp 45 trappetrinn Trappa gikk bedre enn forventet. Brukte gelenderet for det det var verdt. Jeg får ikke puste særlig, sa jeg da jeg kom opp. Hostet som en gal. Fikk vrengt veska mi og fant en utgått på dato allerginesespray, men kjente den virket. Må få lagt nye både tabletter og nesespray i veska, så jeg har. Pollensesongen er offisielt i gang. Etter jeg var kommet til hektene fikk jeg servert hjemmelagde kjøttkaker til middag De var nydelige Skulle så dra på kjøpesenteret. De trappene var ikke gode å komme seg ned. Bakkene til busstoppet Da vi ankom kjøpesenteret, så var jeg helt skutt. Klarte ikke å hverken bruke krykkene eller gå. Fikk nye øredingser til telefonen min. Skulle egentlig handle, men jeg måtte bare sitte meg ned og så komme meg til bussen hjem. Nå er jeg kommet hjem heldigvis. 😰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #4051 Del Skrevet 1. mars 2024 Så et bilde fra hjemstedet mitt. Viste en strand jeg ikke fikk lov til å dra til da jeg var ung. Grunnen var at det ble plutselig dypt der. Nei det kan ikke stemme tenkte jeg. Gikk inn på kartet. Fra 0 til 13 meter på noen skritt. Jeg dro dit noen ganger med vennene mine uten lov. For et barn som ikke kunne svømme, kunne det blitt farlig. Hva man gjør som liten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4052 Del Skrevet 2. mars 2024 Tror jeg har gjort vondt verre. Skulle ikke dratt på besøk i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4053 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg har hatt mang en diskusjon siste dagene. Angående kongen. Jeg lurer på om kongen har noen på slottet som tør snakke ham i mot. Si til ham at det ikke er noe god idè å reise 15 timer med fly med hans helse. Rådførte han seg med leger før han dro? Fremstår virkelig ikke slik. Han mangler tydeligvis selvinnsikt nok til å innse han ikke er i stand med sin svært skrantende helse og høye alder, til slike reiser han gjennomfører. Nå må han ha midlertidig pacemaker for å i hele tatt tåle hjemreisen. Synes dette har vært totalt uansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #4054 Del Skrevet 2. mars 2024 Sola de skrev (7 timer siden): Tror jeg har gjort vondt verre. Skulle ikke dratt på besøk i går. Sola de skrev (13 minutter siden): Jeg har hatt mang en diskusjon siste dagene. Angående kongen. Jeg lurer på om kongen har noen på slottet som tør snakke ham i mot. Si til ham at det ikke er noe god idè å reise 15 timer med fly med hans helse. Rådførte han seg med leger før han dro? Fremstår virkelig ikke slik. Han mangler tydeligvis selvinnsikt nok til å innse han ikke er i stand med sin svært skrantende helse og høye alder, til slike reiser han gjennomfører. Nå må han ha midlertidig pacemaker for å i hele tatt tåle hjemreisen. Synes dette har vært totalt uansvarlig. Det har vel kanskje vært en tur det har vært spesielt viktig for han å gjennomføre? Ting kan skje overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4055 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (2 timer siden): Det har vel kanskje vært en tur det har vært spesielt viktig for han å gjennomføre? Ting kan skje overalt. Aner ikke hvorfor de dro dit. Ting kan skje overalt, men når man har vært innlagt ørten ganger med infeksjoner og har skrantende helse generelt, så burde han selv klart å trekke konklusjonen om at han var for skral for en 15 timer lang flytur hver vei. Nå må han ha pacemaker for å tåle påkjenningen av hjemreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4056 Del Skrevet 2. mars 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4057 Del Skrevet 2. mars 2024 Tror det er for tidlig å slå av sentralvarmen klokken 18 Var så varmt her inne. 26 grader. Nå er det for kjølig til å være ikledd sommerklær Blir vel bare noen få uker nå før lyse årstiden med 24- 30 grader inne som vanlig temperatur. Med nye øredingser i hus, så får jeg høre på musikk igjen Er så lytt her, så er vel best å bruke dem, enn å la mine naboer plages med å høre på en sang jeg måtte like gått x antall ganger Dressjakker. Er så mange pene farger å få dem i. Ser til stadighet en lyseblå variant for tiden jeg vurderer å skaffe meg. Bruker egentlig sjelden slikt. Er liksom over en kjole i matchende farge jeg bruker slikt, men nå har jeg mange kjoler som vil passe under Tror jeg brukte mer cardiganer enn dressjakker da jeg hadde "dressjakkejobber" Jeg er liksom ikke en person som går så veldig nøytralt kledd, så lettere å slippe unna med en fargerik cardigan enn en dressjakke der hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4058 Del Skrevet 2. mars 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #4059 Del Skrevet 2. mars 2024 Leste dette diktet tidligere i dag. Fine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2024 #4060 Del Skrevet 3. mars 2024 Veldig fine ord, men hvorfor tar det så lang til alt sammen? *god søndag, Sola* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå