Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2023 #3121 Del Skrevet 18. november 2023 Å fydda...helt ukjent for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. november 2023 Forfatter #3122 Del Skrevet 19. november 2023 God formiddag Klesvask godt i gang. Heldigvis ikke så mye å vaske denne uken. Har svært kort vasketid, så blir kun mest prekære, som blir vasket. Har fått pakket inn noen julegaver også. Hadde håpet å få pakket inn alt som skal sendes ene stedet i løpet av dagen. Så gjenstår alt som skal andre stedene. Min grandtante blir snurten om det kommer gaver for tidlig til henne. Fikk kjeft i fjor Så dit sender jeg ikke før det kommer akkurat fram til jul. Blir vel gæli det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. november 2023 Forfatter #3123 Del Skrevet 19. november 2023 Da er middagen spist. Ble joikaboller og mandelpoteter med tyttebærsyltetøy på Hvilket minner meg på, at jeg må kjøpe mer tyttebærsyltetøy. Spiste opp siste rest. Er så godt med tyttebær. Har det på nesten hver middag. Fisk, som kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3124 Del Skrevet 21. november 2023 Satt ned med 30 kroner på meny. Sier ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3125 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Satt ned med 30 kroner på meny. Sier ikke noe mer. Kjøpte to på et slikt tilbud. Har begge i fryseren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3126 Del Skrevet 21. november 2023 Hentet pakker. Hei jeg skal hente noen pakker. Skal du hente pakke. Ja.. Hentekode .... til? Sola de svarte jeg. Så hentekode... til? Sola de. Og navnet ditt er? Sola de! Så fikk jeg melding om enda en pakke var der, så sa hentekode.... Den er til? Sola de. Fremdeles? Jepp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3127 Del Skrevet 21. november 2023 Så gøy! I love It! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3128 Del Skrevet 21. november 2023 Pleier dere å handle mye på black friday? Jeg pleier å vente med å kjøpe ting jeg trenger til svart fredagssalget begynner. Har sett meg ut ting jeg venter på bedre pris på. Har fått alt til under halv ordinær pris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3129 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så gøy! I love It! Jeg merket jeg ble litt utålmodig der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3130 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) En skulle jo tro at folk var litt tungnemme bak disken liksom? Må da kunne skjønne at du er den du er, med et litt småfransk etternavn.... "Soladè"... 💃 Nei, jeg handler ingenting. Orker ikke køståing og sparer til januarsalget...eventuelt. Jeg leker nemlig fornuftig husmor i disse dager. Endret 21. november 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2023 #3131 Del Skrevet 21. november 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Hentet pakker. Hei jeg skal hente noen pakker. Skal du hente pakke. Ja.. Hentekode .... til? Sola de svarte jeg. Så hentekode... til? Sola de. Og navnet ditt er? Sola de! Så fikk jeg melding om enda en pakke var der, så sa hentekode.... Den er til? Sola de. Fremdeles? Jepp. Haha herlig! Sola de skrev (3 timer siden): Pleier dere å handle mye på black friday? Jeg pleier å vente med å kjøpe ting jeg trenger til svart fredagssalget begynner. Har sett meg ut ting jeg venter på bedre pris på. Har fått alt til under halv ordinær pris Nei, men det hender jeg slår til hvis det er noe spesielt jeg likevel skal ha Men, synes det er vanskelig å få med seg de skikkelig gode tilbudene, det er for mye å følge med på egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3132 Del Skrevet 21. november 2023 Snille søskenet mitt var og hentet pakker for meg. De kom i går, men jeg så på vekta og størrelsen at det var mer enn hva jeg klarer å løfte, så vurderte å hente dem og ta taxi hjem, men det var å få den ut av butikken, jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle få til. Har noen pakker til der som venter på å bli hentet, men de veier akkurat, så jeg klarer å bære selv. Får bli på torsdag eller fredag. Er meldt uvær i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3133 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): En skulle jo tro at folk var litt tungnemme bak disken liksom? Må da kunne skjønne at du er den du er, med et litt småfransk etternavn.... "Soladè"... 💃 Nei, jeg handler ingenting. Orker ikke køståing og sparer til januarsalget...eventuelt. Jeg leker nemlig fornuftig husmor i disse dager. Han så jo til og med legitimasjon. Om Sola de viser legitimasjon for å hente pakker til Sola de, må han da vel skjønne at Sola de på legitimasjonen er Sola de som står der og. Jeg pleier å hente pakker i det de åpner butikken som regel, så er ofte første kunde til pakkehenting den dagen. Er lite folk i butikken da. Jeg har shoppet til jeg droppet nærmest, men siden jeg vet prisene resten av året, så er jeg fornøyd. Eneste jeg nå egentlig har lyst til å kjøpe meg selv er et serveringsfat, men noe må jeg ønske meg i julegave, så tror jeg skriver det opp på ønskelisten til julenissene Rumle skrev (1 time siden): Haha herlig! Nei, men det hender jeg slår til hvis det er noe spesielt jeg likevel skal ha Men, synes det er vanskelig å få med seg de skikkelig gode tilbudene, det er for mye å følge med på egentlig. Er det noe spesielt du er på utkikk etter? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3134 Del Skrevet 21. november 2023 Sola de skrev (50 minutter siden): Snille søskenet mitt var og hentet pakker for meg. De kom i går, men jeg så på vekta og størrelsen at det var mer enn hva jeg klarer å løfte, så vurderte å hente dem og ta taxi hjem, men det var å få den ut av butikken, jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle få til. Har noen pakker til der som venter på å bli hentet, men de veier akkurat, så jeg klarer å bære selv. Får bli på torsdag eller fredag. Er meldt uvær i morgen. Så snart snøen legger seg, så er et stort akebrett og litt stropper til å tjore alt fast midt i blinken for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3135 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Så snart snøen legger seg, så er et stort akebrett og litt stropper til å tjore alt fast midt i blinken for deg? Av og til skulle jeg tro du hadde en liten kikkert innom stua mi Sa til faren min i går at om jeg hadde vært liten, så hadde jeg ønsket meg akebrett til jul. Så et som hadde ratt og greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3136 Del Skrevet 21. november 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Av og til skulle jeg tro du hadde en liten kikkert innom stua mi Sa til faren min i går at om jeg hadde vært liten, så hadde jeg ønsket meg akebrett til jul. Så et som hadde ratt og greier Oijsann....da skal jeg legge den litt bort og late som at jeg ikke har det...en stund i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3137 Del Skrevet 21. november 2023 Ikke så dum idè hoppe. Har en tralle, men ene hjulet trenger luft. Har handlebag også, men den blir også for liten. Hadde det bare vært sparkeføre her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3138 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Oijsann....da skal jeg legge den litt bort og late som at jeg ikke har det...en stund i alle fall. Hoppe tankeleser skulle vært navnet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 #3139 Del Skrevet 21. november 2023 Tusen takk. Jeg kjenner meg beæret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2023 Forfatter #3140 Del Skrevet 21. november 2023 Sukk! Har så lyst på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå