Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2023 #3081 Del Skrevet 12. november 2023 Sola de skrev (6 timer siden): Tror ikke så mange vil være enige i det Kjøtt liker jeg gjennomstekt, og gjerne litt mer enn stekt også. Skjer aldri at jeg bestiller kjøtt på restauranter f.eks. Er jo tilnærmet rått kjøtt man får der i sammenligning til hva jeg serverer. Eller seigt som viskelær, usj. Slikt kjøtt er det eneste jeg spiser også. Skikkelig gjennomstekt og god, brun steikeskorpe. Sola de skrev (5 timer siden): Usj og æsj Fjordlands grove middagskaker.. Blæh! De var ikke noe gode. Det var jo dumt. Sola de skrev (5 timer siden): Leser det er medisterkaker ikke kjøttkaker. Jeg liker ikke medisterkaker, så det kan forklare det. Å? Kanskje det finnes begge deler nå før jul? Sola de skrev (2 timer siden): Jiiiiiiiiippppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🥇🏆 Jeg visste at du ville få medaljer i "husmoring"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. november 2023 Forfatter #3082 Del Skrevet 12. november 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Slikt kjøtt er det eneste jeg spiser også. Skikkelig gjennomstekt og god, brun steikeskorpe. Det var jo dumt. Å? Kanskje det finnes begge deler nå før jul? Jeg visste at du ville få medaljer i "husmoring"! Var en ny pakning. Superlaget mitt ble seriemester Er spent på cupfinalen nesten måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #3083 Del Skrevet 13. november 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Var en ny pakning. Superlaget mitt ble seriemester Er spent på cupfinalen nesten måned Ja, men dette er jo sjælvaste Brimivarianten og ikke de vanlige. Har smakt dem og syns de var gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. november 2023 Forfatter #3084 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, men dette er jo sjælvaste Brimivarianten og ikke de vanlige. Har smakt dem og syns de var gode. Likte dem overhodet ikke Jeg liker ikke medisterkaker, så forklarer nok hvorfor de ikke falt i smak hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2023 #3085 Del Skrevet 13. november 2023 Aha, det forklarer jo saken. Jeg liker stort sett alt slikt...den eneste som var ok første og andre gangen for meg av Fjordlandvariantene var denne her. Fikk full motstand og det blir ikke middagen på julaften, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. november 2023 Forfatter #3086 Del Skrevet 13. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aha, det forklarer jo saken. Jeg liker stort sett alt slikt...den eneste som var ok første og andre gangen for meg av Fjordlandvariantene var denne her. Fikk full motstand og det blir ikke middagen på julaften, for å si det slik. Pølsegrateng er jeg svært sær på. må være sånn og sånn, så vil tro den ikke vil falle i smak hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november 2023 Forfatter #3087 Del Skrevet 14. november 2023 God morgen Har dere shoppet på Black friday salg enda? Kjøpte noen ting i går. Synes det var gode tilbud. Halv pris på alt. ene fikk jeg 63% avslag på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 #3088 Del Skrevet 14. november 2023 Gratulerer til deg. ...personlig har jeg ikke tenkt stort på at det er et slikt "salg" og har det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november 2023 Forfatter #3089 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Gratulerer til deg. ...personlig har jeg ikke tenkt stort på at det er et slikt "salg" og har det jeg trenger. Jeg har pleid å gjøre gode kjøp. Har som regel sett meg ut noe lang tid i forveien, som jeg ønsker meg, men pleier å vente til black friday salget før jeg kjøper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november 2023 Forfatter #3090 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg har irritert meg så veldig over røykelukt som siver fra naboleiligheter. Var et sted som jeg ser rett mot bygningen her. Naboen under meg var på 50 minutter ute og røykte 3 ganger. Antar det er der den røyklukta kommer fra. Forklarer stanken som kommer fra leiligheten under når jeg er på balkongen, og hører det komme folk ut på balkongen under. Røyking inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 #3091 Del Skrevet 14. november 2023 Mhm..når en bor tett i tett i samme bygget, så er jeg enig med deg i det. Blir neppe noen endring, for røyking virker som en menneskerett for enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november 2023 Forfatter #3092 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Mhm..når en bor tett i tett i samme bygget, så er jeg enig med deg i det. Blir neppe noen endring, for røyking virker som en menneskerett for enkelte. Verste er at hun kaster fra seg sneipene overalt også. Der hun sto i dag, har det kommet masse klager på at det ligger sneiper på gulvet. Fra hva jeg kan se fra min balkong, så bruker hun en blomsterkasse som henger på rekkverket til askebeger Skal ikke klage om hun holder røykingen utendørs. Problemet mitt er den røykingen som foregår innendørs. Er svært ubehagelig å puste inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3093 Del Skrevet 15. november 2023 Satt og så på Life below zero. Gikk for å samle sammen søppel. Må få det ut før rovdyrene kommer, tenkte jeg. Jeg bare eeeeh!? Tror jeg har sett for mye på tv for i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3094 Del Skrevet 15. november 2023 Litt morsomt er det og søppelet kommer seg ut, det er jo hovedsaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3095 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Litt morsomt er det og søppelet kommer seg ut, det er jo hovedsaken. Søppelet kom seg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3096 Del Skrevet 15. november 2023 Ble ferdigkrydret ribbenstek til middag i dag. Hadde mandelpotet, rosenkål, gulrot, fløtesaus og tyttebærsyltetøy til. Var litt overpepret for min smak, og kanskje litt mer fett enn ønskelig på, men var godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3097 Del Skrevet 15. november 2023 Høres ikke så verst ut. Blir du hjemme hos deg selv eller bort på jul og nyttårsaften? Om en får spørre om slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3098 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Høres ikke så verst ut. Blir du hjemme hos deg selv eller bort på jul og nyttårsaften? Om en får spørre om slikt? Det er jeg som pleier å stelle i stand julaften og nyttårsaften, så blir hos meg. Juledagene blir hos mitt søsken Skal du feire jul i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3099 Del Skrevet 15. november 2023 Nei, her blir det avholdenhet som vanlig; en nesten helt vanlig dag og fjordland til middag...eller kanskje en omelett. Går jo ikke an å unngå alle juleting som samfunnet er fylt opp med...men så kommer endelig januar og det verste har gitt seg. Det skal bli godt med vanlige hverdager etterpå. Sånn er det hvert år og så...kommer januarsalget! Hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3100 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, her blir det avholdenhet som vanlig; en nesten helt vanlig dag og fjordland til middag...eller kanskje en omelett. Går jo ikke an å unngå alle juleting som samfunnet er fylt opp med...men så kommer endelig januar og det verste har gitt seg. Det skal bli godt med vanlige hverdager etterpå. Sånn er det hvert år og så...kommer januarsalget! Hvert år! Hvilken fjordland skal du ha? Hvilken liker du forresten best av de middagene? Jeg liker fårikål og kjøttkaker best Omelett er godt Jeg har brukt nok av penger på black friday- shopping, så tror januarsalget skal få utgå Eller vil trenge vaskemaskin/ tørketrommel og oppvaskmaskin, så får se da eventuelt om det vil trenges Har du planer for januarsalget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå