Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

På deg har jeg alltid en kvalitetstro av de store. :nikke:  Du er jo selveste @Sola de d.v.s. Sola vår. :lur: 

Det får bli hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (Akkurat nå):

Det får bli hva det blir.

Det kommer det til å bli også. :tommelopp2: Nå skal jeg tie still.                                                              :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det kommer det til å bli også. :tommelopp2: Nå skal jeg tie still.                                                              :fnise: 

Er heldigvis noen uker til :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og sendt en pakke. Handlet, samt vært på apoteket. Fikk tak i farsdagskake :juhu: I fjor, så hadde de ikke tatt inn på nærbutikken, så antar de ikke tar inn i år heller. Jeg var i dag på en butikk litt lenger avsted og der hadde de et helt fryseskap fullt. De hadde sjokoladekaker også, men den de har der smaker veldig kaffe, og det liker ikke jeg, så da ble det marsipankake :spise: Har en ribbe fra i fjor, i fryseren, så mye mulig jeg steker den og har til farsdagsmiddag på søndag :spise: 

Fryserne mine er full av umerket kjøtt fra gudene vet når, og bare gudene vet hva som er i. Skal rydde i dem senere i dag. Få kastet det som har ligget for lenge. Vet når jeg avtinet ene fryseren, så det som ligger i to av skuffene i den er modent for å kvittes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med 3 bæreposer med ting fra fryserne og kjøleskap. Hvorfor i alle dager har jeg tatt noen fiskebiter ut av en pose, for så legge igjen i fryser, for så gjøre det samme igjen ørten ganger med andre like poser. Ender jo bare opp med at alle blir full av is og hva som er gammel og hva som er ny :vetikke: Alle gikk i søppelet. Heretter skal det spises opp av en pose, før ny blir åpnet :opplyser: Kastet også alt umerket kjøtt jeg fant. Frossent ser alt likedan ut og når det ikke er dato på heller :S Hadde noe frukt og grønnsaker, som var blitt dårlig, som også ble kastet. Ingen vits for meg å handle inn for flere uker. Alt havner i fryser, og blir aldri spist.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilsendt bilder, tatt av meg og nabojenta da vi var sånn 2-3 år. Så små :ler: Nabojentas bror er på alder med min onkel, og vi begge to, arvet tydeligvis klær av dem. Vi så ut som to små gutter på bildene:fnise: Vi hadde ofte like klær hun og jeg. Vi bodde på bygda, hvor klær ble bestilt via postordre som regel, så vi hadde samme i mye. Husker da vi var sånn 6-8 år. Vi hadde fått tights med mikke mus motiv og baseballjakke med mikke mus på også. Vi følte oss såååå superkule og voksne :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle slå av lyset i gangen.  Hørte noen ved døren min. Var avisbudet med morgendagens avis. Tror ikke jeg har fått avisa så tidlig før :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Skulle slå av lyset i gangen.  Hørte noen ved døren min. Var avisbudet med morgendagens avis. Tror ikke jeg har fått avisa så tidlig før :ler:

Oi! Trodde ikke de var ferdige så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 timer siden):

Oi! Trodde ikke de var ferdige så tidlig?

Ikke jeg heller. Avisa var tynn,  så kanskje ikke så mye å skrive om :vetikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Kan du tillate deg å hvile litt i dag kanskje? :) 

Nei, ikke i dag. Mye som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Sola er the terminator. :opplyser: - Ordet ser beundrende på henne ved den tanken

Terminator :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Begynner å gå mot vinter. Første glatte veier- dagen her i går. I dag må jeg hente en pakke litt av sted. Venter i det lengste med å hente den. Er redd det kanskje skal være litt småglatt, selv om det er 5 grader ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og hentet pakker :tree: :gave::nisse: Masse julepynt til meg :ler: Deriblant en julekrans. Hang den på døra, men den er litt annerledes enn jeg trodde. Trodde den skulle være mykere, så det knekker lett deler av den av, så vi får se hvor lenge den varer. Har en i boden jeg kan bruke, om denne nye går i tusen knas. Den i boden hadde seg noen turer i gulvet i fjor, da den falt ned om døra slamret igjen. ( Er vindu oppe inne hos meg, og vindu eller dører oppe på gangen, så smeller døren igjen.) Derfor jeg kjøpte ny, da jeg ble lei av å feste på ting som falt av. Er ikke allverdens kvalitet på de kransene. 

Mange miniatyrfigurer i ull til alle husene mine fikk jeg også. Jeg har de store messinghusene her fra Kid, som jeg pleier å ha dem rundt, samt alle årets hus. Har noen keramikkhus ala det det solgte på Bohus for noen år siden, om du har sett dem. Blir pent :nikke: stue_206523040199_206524030199_204874016

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

De kan bli gale og sende den tilbake før tiden. :sjokk:

Av og til skulle jeg tro du var synsk :ler: For en stund siden snakket jeg om pakker med feil vekt. Ene var bare feil vekt på, som ble fikset opp i når pakken kom til terminalen her jeg bor, men den andre viste seg å være feilsendt, så først nå fikk jeg det jeg skulle ha.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jaja...om det er slik eller sånn; glad for at du fikk det du skulle ha og de husene og stilen var kjempefine! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:fnise: Jaja...om det er slik eller sånn; glad for at du fikk det du skulle ha og de husene og stilen var kjempefine! :hoppe: 

Det blir kjempefint :nikke: Har sett på bilder fra i fjor. Hadde egentlig mer enn nok ulldyr allerede da, men har en plan for disse nye :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...