Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle lage middag. Fikk så veldig lyst på fårikål så ble det i dag. får spise kyllingfiletbiter i morgen i stedet :nikke: kunne vært litt mer kål, og kanskje litt mindre kjøtt, men ellers perfekt! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett etter 2-porsjoners bokser, men ikke funnet dem i mine nærbutikker. 
Noen ganger er jeg mer sulten enn at jeg blir skikkelig mett av kun èn porsjon.  :sjenert: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg har sett etter 2-porsjoners bokser, men ikke funnet dem i mine nærbutikker. 
Noen ganger er jeg mer sulten enn at jeg blir skikkelig mett av kun èn porsjon.  :sjenert: 

Det har jeg ikke sett i min nærbutikk heller, men tror jeg så på coop obs. Der hadde de store mengder med fjordland.

• Nyttig 1
Skrevet

Når vi snakker om søsken. Mitt var nettopp innom. For en tid tilbake, så byttet det ut sengen sin med en ny større en. Det hadde ikke fått kjøpt så mange laken til den enda, så fikk et av meg. Jeg likte ikke fargen på lakenet, så fint å bli kvitt :fnise: 2 blomsterpotter forsvant samme veien, så er så fornøyd med alt jeg kvitter meg med :nikke: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (14 timer siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg til deg også, rumlemor :klem: 

• Hjerte 1
Skrevet

Godmorgen. Grått uten regn hos meg. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Godmorgen. Grått uten regn hos meg. :) 

Er visst meldt regn i flere dager fremover, men vil heller ha det enn stekende sol :fnise:

Skrevet

Ja, der er vi enige. Mine blader på trær har begynt å gulne, men ikke så mange har falt av ennå.
Det går riktig vei for min del. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ja, der er vi enige. Mine blader på trær har begynt å gulne, men ikke så mange har falt av ennå.
Det går riktig vei for min del. 

Ser bladene har begynt å gulne på plommetreet også. Godt det går mot kjøligere dager :nikke:

Skrevet

Da er klasvask i gang for denne uken. Har kort vasketid, så blir vel 5 maskiner tror jeg :nikke:

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Så flott signatur du har!

Leker meg med størrelser på vanlige smileyene tilgjengelig :ler:

• Liker 1
Skrevet

3-0 :nigo: Blir en ettermiddag og kveld med fotballkamper på meg. Først mine røde favoritter vinner over Aston Villa og så mine gule favoritter spille i kveld mot HamKam. Viking klarte bare uavgjort i går, så håper superlaget mitt vinner :nikke: :ball:

Skrevet

Åååå! Drømmeoppgjøret hadde vært Glimt mot Liverpool i en eller annen europa- kamp :dåne: Da hadde jeg reist til både Liverpool og Bodø :nikke:

Skrevet

Oh my for en kamp :dåne: 4-4. Det ene målet til Pellegrino :dåne: 

Har funnet fram supporterstashet mitt. Skal ha det klart til jeg skal på kamp om litt :ball:

Skrevet

Bestemor har funnet fram vognposen jeg hadde som baby. Følte meg med et veeeeeeeldig gammel :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ser i grunn ganske så pen ut. Matchet vogna jeg hadde.

Skrevet
Sola de skrev (14 timer siden):

Bestemor har funnet fram vognposen jeg hadde som baby. Følte meg med et veeeeeeeldig gammel :ler:

Vi er alle veldig mye eldre enn da vi var babyer, så ta det ikke så tungt....menneh...blir det den
du skal benytte når bittelille miniSola en gang blir til? :lur: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...