Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hmm...nei, sånt kjenner en vel best selv og jeg håper du finner en plutselig løsning som blir bra for deg
og den fremtidige "lille Ragnvald/Ragnhild".  :babysmokk:

Rangvald eller Ragnhild. Nei blir nok ikke de navnene, om det skulle noen gang bli noe :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjært barn o.s.v. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kjært barn o.s.v. ;) 

Er noen navn jeg liker bedre enn andre :nikke:

Skrevet
Sola de skrev (Akkurat nå):

Er noen navn jeg liker bedre enn andre :nikke:

Regner med det ja. Ungen skal bære med seg navnet et helt liv og det må være til å leve med
og kanskje også være litt godt å si for et lite barn? :)  

Skrevet

Regner med det ja. Ungen skal bære med seg navnet et helt liv og det må være til å leve med
og kanskje også være litt godt å si for et lite barn? :)  

Ja. Er enkle navn. Skal slippe evig staving av navnene sine for folk.

• Nyttig 1
Skrevet
Sola de skrev (10 timer siden):

Sitter på et venterom.  Der er det også en liten baby. Sååååå søt :rodmer: Skulle gjerne hatt en liten krabat selv :nikke:

:lillesky:De er så altfor gode de søte små, man blir reint verpesjuk av det.

• Hjerte 2
Skrevet
Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

:lillesky:De er så altfor gode de søte små, man blir reint verpesjuk av det.

Gjett om :ler:

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har kommet over en del babysnutter på nett, hvor de plutselig oppdager seg selv i et speil for første gang,
eller noen sier en rar lyd og de ler og ler så de triller over ende av livsglede. DEN hjertelige, gode latteren! :rodmer:

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg har kommet over en del babysnutter på nett, hvor de plutselig oppdager seg selv i et speil for første gang,
eller noen sier en rar lyd og de ler og ler så de triller over ende av livsglede. DEN hjertelige, gode latteren! :rodmer:

:nikke: Babyen i dag var veldig opptatt av brillene mine :ler: De dugget når jeg kom inn på venterommet, så de store øynene når jeg tok dem av for så ta dem på igjen :ler: Alt er så nytt i verden og superspennende :ler:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

...men Sola ER superspennende og veldig søt. :lur: Det vet vi alle sammen! 

• Hjerte 2
Skrevet

...men Sola ER superspennende og veldig søt. :lur: Det vet vi alle sammen! 

Hvis du sier så :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier så!  :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Noen sanger. For noen år siden vandret jeg rundt og grublet på noe. Var en sang som hørte til dette jeg grublet på, om man skal si det slik. Var filmmusikk. Plutselig sto hovedrollefiguren i filmen foran meg på veien. Det tok jeg som et tegn. Var og vandret med venninnen min og hunden hennes senere samme dag mange mil avsted derfra. Der bor forresten "navn på artisten". Jeg bare :dåne: Hvordan er slikt mulig egentlig :ler: Hørte nettopp sangen på radioen. Fikk meg til å tenke på det.

• Liker 1
Skrevet

God morgen. Var oppe tidlig og hilste på min gode venn månen. Den lyste så vakkert gjennom mine vindu :rodmer:

I dag håper jeg på å få gjort litt mer enn jeg klarte i går. Egentlig bare huslige sysler. Oppvask, rydde sammen aviser og gå ut med dem osv. Må på butikken etter rundstykker også.

Superlaget mitt skal spille i kveld i conference league. Håper det vil gå veien :nikke:  :ball:

• Nyttig 1
Skrevet

Ble det en supermåne hos deg? Jeg sov. :ninja: Fikk ikke sett denne her heller. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Ble det en supermåne hos deg? Jeg sov. :ninja: Fikk ikke sett denne her heller. 

:nikke: Fikk fine bilder av den, men ville avslørt hvor jeg bor nøyaktig om jeg hadde lagt dem ut, så lar være.

Skrevet

Det er helt i orden. Bra at du fikk en god opplevelse. Lenge til neste gang. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Det er helt i orden. Bra at du fikk en god opplevelse. Lenge til neste gang. 

Har ikke helt oversikt over når neste supermåne er.

Skrevet

Har spist frokost. Ble rundstykke med stryhns leverpostei og majones. Til middag blir det hjemmelaget pizza. Vel, ferdig pizzabunn med mutti bokssaus, løvtynn kokt skinke, sjampinjong, mozarella og jarlsberg på.

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Har ikke helt oversikt over når neste supermåne er.

2037 står det... Litt lenge til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...