Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2461 Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hmm...nei, sånt kjenner en vel best selv og jeg håper du finner en plutselig løsning som blir bra for deg og den fremtidige "lille Ragnvald/Ragnhild". Rangvald eller Ragnhild. Nei blir nok ikke de navnene, om det skulle noen gang bli noe
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2463 Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kjært barn o.s.v. Er noen navn jeg liker bedre enn andre
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2464 Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Er noen navn jeg liker bedre enn andre Regner med det ja. Ungen skal bære med seg navnet et helt liv og det må være til å leve med og kanskje også være litt godt å si for et lite barn?
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2465 Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Regner med det ja. Ungen skal bære med seg navnet et helt liv og det må være til å leve med og kanskje også være litt godt å si for et lite barn? Ja. Er enkle navn. Skal slippe evig staving av navnene sine for folk. 1
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2023 #2466 Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (10 timer siden): Sitter på et venterom. Der er det også en liten baby. Sååååå søt Skulle gjerne hatt en liten krabat selv De er så altfor gode de søte små, man blir reint verpesjuk av det. 2
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2467 Skrevet 29. august 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): De er så altfor gode de søte små, man blir reint verpesjuk av det. Gjett om 2
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2468 Skrevet 29. august 2023 Jeg har kommet over en del babysnutter på nett, hvor de plutselig oppdager seg selv i et speil for første gang, eller noen sier en rar lyd og de ler og ler så de triller over ende av livsglede. DEN hjertelige, gode latteren! 2
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2469 Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har kommet over en del babysnutter på nett, hvor de plutselig oppdager seg selv i et speil for første gang, eller noen sier en rar lyd og de ler og ler så de triller over ende av livsglede. DEN hjertelige, gode latteren! Babyen i dag var veldig opptatt av brillene mine De dugget når jeg kom inn på venterommet, så de store øynene når jeg tok dem av for så ta dem på igjen Alt er så nytt i verden og superspennende 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2470 Skrevet 29. august 2023 ...men Sola ER superspennende og veldig søt. Det vet vi alle sammen! 2
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2471 Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...men Sola ER superspennende og veldig søt. Det vet vi alle sammen! Hvis du sier så 1
Sola de Skrevet 30. august 2023 Forfatter #2473 Skrevet 30. august 2023 Noen sanger. For noen år siden vandret jeg rundt og grublet på noe. Var en sang som hørte til dette jeg grublet på, om man skal si det slik. Var filmmusikk. Plutselig sto hovedrollefiguren i filmen foran meg på veien. Det tok jeg som et tegn. Var og vandret med venninnen min og hunden hennes senere samme dag mange mil avsted derfra. Der bor forresten "navn på artisten". Jeg bare Hvordan er slikt mulig egentlig Hørte nettopp sangen på radioen. Fikk meg til å tenke på det. 1
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2474 Skrevet 31. august 2023 God morgen. Var oppe tidlig og hilste på min gode venn månen. Den lyste så vakkert gjennom mine vindu I dag håper jeg på å få gjort litt mer enn jeg klarte i går. Egentlig bare huslige sysler. Oppvask, rydde sammen aviser og gå ut med dem osv. Må på butikken etter rundstykker også. Superlaget mitt skal spille i kveld i conference league. Håper det vil gå veien 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #2475 Skrevet 31. august 2023 Ble det en supermåne hos deg? Jeg sov. Fikk ikke sett denne her heller. 1
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2476 Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ble det en supermåne hos deg? Jeg sov. Fikk ikke sett denne her heller. Fikk fine bilder av den, men ville avslørt hvor jeg bor nøyaktig om jeg hadde lagt dem ut, så lar være.
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #2477 Skrevet 31. august 2023 Det er helt i orden. Bra at du fikk en god opplevelse. Lenge til neste gang.
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2478 Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Det er helt i orden. Bra at du fikk en god opplevelse. Lenge til neste gang. Har ikke helt oversikt over når neste supermåne er.
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2479 Skrevet 31. august 2023 Har spist frokost. Ble rundstykke med stryhns leverpostei og majones. Til middag blir det hjemmelaget pizza. Vel, ferdig pizzabunn med mutti bokssaus, løvtynn kokt skinke, sjampinjong, mozarella og jarlsberg på. 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #2480 Skrevet 31. august 2023 Sola de skrev (1 time siden): Har ikke helt oversikt over når neste supermåne er. 2037 står det... Litt lenge til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå