Sola de Skrevet 20. august 2023 Forfatter #2401 Skrevet 20. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Har pleid å ha bomull under, men fleece kan kanskje være tingen. Skal forsøkes senere i høst. Aha...så sola fikk jaktlyst på linsengetøy nå? Lykke til! Tror heller det blir tidlig vårreise. Kjenner på min gikt at det vil bli mye regn denne høsten hos meg. God søndag til jaktgudinnen vår. Og så ha t- skjorte eller noe under der igjen. Skal hvertfall på leting etter det Hvor kan du tenke deg å reise hen? God søndag hoppemor Jeg holder på med klesvask. Er supervarmt i vaskeriet Måtte kjenne på sentralvarmen som står der, men den var avslått. Fant ut at det måtte være vindstille ute. Var ikke noe kaldluft ved luftegreiene heller. 1
Sola de Skrevet 20. august 2023 Forfatter #2402 Skrevet 20. august 2023 Når vi snakker om sengetøy. Flanell sengetøysett i nøytrale farger har jeg fått i oppdrag å skaffe. Hvor selges slikt, som ikke farger av på dem som ligger i det? Ikke Kid sine hvertfall.
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2023 #2403 Skrevet 20. august 2023 Sola de skrev (5 minutter siden): Hvor kan du tenke deg å reise hen? Blir aldri langt på meg. Endagsturer aller helst, for min egen seng er den aller beste. Sola de skrev (2 minutter siden): Når vi snakker om sengetøy. Flanell sengetøysett i nøytrale farger har jeg fått i oppdrag å skaffe. Hvor selges slikt, som ikke farger av på dem som ligger i det? Ikke Kid sine hvertfall. Jeg kjøpte et sett på kid for fryktelig mange tiår siden, det oppførte seg bra og var herlig lunt og varmt å ligge i for ei frysen ung-Hoppe i fortid...men det er lenge siden nå. Aner ikke hvor de selger slikt. 1
Sola de Skrevet 20. august 2023 Forfatter #2404 Skrevet 20. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Blir aldri langt på meg. Endagsturer aller helst, for min egen seng er den aller beste. Jeg kjøpte et sett på kid for fryktelig mange tiår siden, det oppførte seg bra og var herlig lunt og varmt å ligge i for ei frysen ung-Hoppe i fortid...men det er lenge siden nå. Aner ikke hvor de selger slikt. Jeg pleier ofte å ta med meg hodeputa mi, om jeg skal være borte over lenger tid. Liker min best Jeg kjøpte en blårutet flanell for et par år siden. Selv om det var vasket før bruk, så ble både dyna, puta, lakenet og personen som sov i det full av blåfarge. Tror jeg avstår fra å kjøpe flanell der flere ganger.
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2023 #2405 Skrevet 20. august 2023 Sola de skrev (5 timer siden): Jeg pleier ofte å ta med meg hodeputa mi, om jeg skal være borte over lenger tid. Liker min best Jeg kjøpte en blårutet flanell for et par år siden. Selv om det var vasket før bruk, så ble både dyna, puta, lakenet og personen som sov i det full av blåfarge. Tror jeg avstår fra å kjøpe flanell der flere ganger. Ensfarget i snill pastell burde gå bedre kanskje?
Sola de Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2406 Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Ensfarget i snill pastell burde gå bedre kanskje? Tror ikke personen som skal ha det liker pasteller 1
Sola de Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2407 Skrevet 21. august 2023 Da har jeg klippet meg. Nå er det bare 1 cm eller så igjen med rester av ettervekst. Tok vel 2- 3 cm av det.
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2023 #2408 Skrevet 21. august 2023 Sola de skrev (17 minutter siden): Da har jeg klippet meg. Nå er det bare 1 cm eller så igjen med rester av ettervekst. Tok vel 2- 3 cm av det. Selvklippet? 1
Sola de Skrevet 21. august 2023 Forfatter #2409 Skrevet 21. august 2023 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Selvklippet? Selvsagt. Våger meg ikke nær frisører, så kort som håret mitt er nå. Da snauklipper de meg bare.
Sola de Skrevet 22. august 2023 Forfatter #2410 Skrevet 22. august 2023 Har vært på behandling. Torturering i dag. Fy så vondt. 1
Rumle Skrevet 22. august 2023 #2411 Skrevet 22. august 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Har vært på behandling. Torturering i dag. Fy så vondt. Uff 1
Sola de Skrevet 23. august 2023 Forfatter #2412 Skrevet 23. august 2023 Har vært et heller smertefullt døgn. Vet ikke om jeg bør fortsette behandlingen. Får se hvordan det utvikler seg frem til neste gang. 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #2413 Skrevet 23. august 2023 Stakkars lille venn, du sliter med mange plager du. 2
Sola de Skrevet 24. august 2023 Forfatter #2414 Skrevet 24. august 2023 I dag har jeg vært og handlet på en coop obs. Fikk hamstret inn flere pakker av gode leverposteien min Den er bare såååååååååååååååå god De pleide å selge den på rema også før, men er lenge siden jeg har sett den der. Kjøpte ellers store xxl- pakninger av gullsalami og trønderfår. For en slik stor 300 gramspakning kostet det 79. Samme som for en vanlig pakning på nærbutikken. Fant også gode flerkornsbrødet de steker selv der Tror det blir brødskiver til middag i dag ja 1
Gjest SVK Skrevet 24. august 2023 #2415 Skrevet 24. august 2023 On 8/23/2023 at 11:09 AM, Sola de said: Har vært et heller smertefullt døgn. Vet ikke om jeg bør fortsette behandlingen. Får se hvordan det utvikler seg frem til neste gang.
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 #2416 Skrevet 24. august 2023 Jeg kjøpte også akkurat en sånn leverpostei til en liten penge på meny i dag. Supergod! 1
Rumle Skrevet 24. august 2023 #2417 Skrevet 24. august 2023 Sola de skrev (På 23.8.2023 den 11.09): Har vært et heller smertefullt døgn. Vet ikke om jeg bør fortsette behandlingen. Får se hvordan det utvikler seg frem til neste gang. Hva tenker behandlerne, har de tro på at det vil hjelpe på sikt? 1
Sola de Skrevet 25. august 2023 Forfatter #2418 Skrevet 25. august 2023 Vet ikke helt Rumle. Er ikke så mye andre alternativer å velge blant, så må gjøre hva jeg har erfart om ikke hjelper, så stagnerer noe Fikk ikke sove i natt. Beina verket så. Endte opp å ligge med beina i en stilling jeg ikke har liggi i siden jeg var liten. Drømte alltid at jeg falt om jeg sovnet med beina slik, så sluttet å ligge slik. Var oppe og gikk flere ganger. Tiden går veldig sakte midt på natten og resten av verden er alt for stille. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2023 #2419 Skrevet 25. august 2023 Huff ja. Har hatt en del sånne netter. Blir litt trist og rådvill når jeg ikke kan foreslå noe som kan hjelpe Sola vår.
Sola de Skrevet 26. august 2023 Forfatter #2420 Skrevet 26. august 2023 Hoppetaujenta skrev (23 timer siden): Huff ja. Har hatt en del sånne netter. Blir litt trist og rådvill når jeg ikke kan foreslå noe som kan hjelpe Sola vår. Sånn er det bare. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå