Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Har pleid å ha bomull under, men fleece kan kanskje være tingen. :klo:  Skal forsøkes senere i høst. 

Aha...så sola fikk jaktlyst på linsengetøy nå? :fnise:  Lykke til! 

Tror heller det blir tidlig vårreise. Kjenner på min gikt at det vil bli mye regn denne høsten hos meg. 

God søndag til jaktgudinnen vår. :nikke: 

Og så ha t- skjorte eller noe under der igjen. :vetikke:

Skal hvertfall på leting etter det :nikke:

Hvor kan du tenke deg å reise hen?

God søndag hoppemor :klem:

Jeg holder på med klesvask. Er supervarmt i vaskeriet :svett: Måtte kjenne på sentralvarmen som står der, men den var avslått. Fant ut at det måtte være vindstille ute. Var ikke noe kaldluft ved luftegreiene heller.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi snakker om sengetøy. Flanell sengetøysett i nøytrale farger har jeg fått i oppdrag å skaffe. Hvor selges slikt, som ikke farger av på dem som ligger i det? Ikke Kid sine hvertfall.

Skrevet
Sola de skrev (5 minutter siden):

Hvor kan du tenke deg å reise hen?

Blir aldri langt på meg. Endagsturer aller helst, for min egen seng er den aller beste. :) 

Sola de skrev (2 minutter siden):

Når vi snakker om sengetøy. Flanell sengetøysett i nøytrale farger har jeg fått i oppdrag å skaffe. Hvor selges slikt, som ikke farger av på dem som ligger i det? Ikke Kid sine hvertfall.

Jeg kjøpte et sett på kid for fryktelig mange tiår siden, det oppførte seg bra og var herlig lunt og varmt å ligge i for ei frysen ung-Hoppe i fortid...men det er lenge siden nå. Aner ikke hvor de selger slikt. :vetikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Blir aldri langt på meg. Endagsturer aller helst, for min egen seng er den aller beste. :) 

Jeg kjøpte et sett på kid for fryktelig mange tiår siden, det oppførte seg bra og var herlig lunt og varmt å ligge i for ei frysen ung-Hoppe i fortid...men det er lenge siden nå. Aner ikke hvor de selger slikt. :vetikke: 

:nikke: Jeg pleier ofte å ta med meg hodeputa mi, om jeg skal være borte over lenger tid. Liker min best :fnise:

Jeg kjøpte en blårutet flanell for et par år siden. Selv om det var vasket før bruk, så ble både dyna, puta, lakenet og personen som sov i det full av blåfarge. Tror jeg avstår fra å kjøpe flanell der flere ganger.

Skrevet
Sola de skrev (5 timer siden):

:nikke: Jeg pleier ofte å ta med meg hodeputa mi, om jeg skal være borte over lenger tid. Liker min best :fnise:

Jeg kjøpte en blårutet flanell for et par år siden. Selv om det var vasket før bruk, så ble både dyna, puta, lakenet og personen som sov i det full av blåfarge. Tror jeg avstår fra å kjøpe flanell der flere ganger.

Ensfarget i snill pastell burde gå bedre kanskje? 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (21 timer siden):

Ensfarget i snill pastell burde gå bedre kanskje? 

Tror ikke personen som skal ha det liker pasteller :S 

• Nyttig 1
Skrevet

Da har jeg klippet meg. Nå er det bare 1 cm eller så igjen med rester av ettervekst. Tok vel 2- 3 cm av det.

Skrevet
Sola de skrev (17 minutter siden):

Da har jeg klippet meg. Nå er det bare 1 cm eller så igjen med rester av ettervekst. Tok vel 2- 3 cm av det.

Selvklippet?  :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Selvklippet?  :) 

Selvsagt. Våger meg ikke nær frisører, så kort som håret mitt er nå. Da snauklipper de meg bare.

Skrevet

Har vært på behandling. Torturering i dag. Fy så vondt.

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Har vært på behandling. Torturering i dag. Fy så vondt.

Uff :klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Har vært et heller smertefullt døgn. Vet ikke om jeg bør fortsette behandlingen. Får se hvordan det utvikler seg frem til neste gang.

• Hjerte 2
Skrevet

Stakkars lille venn, du sliter med mange plager du. :rose:

• Hjerte 2
Skrevet

I dag har jeg vært og handlet på en coop obs. Fikk hamstret inn flere pakker av gode leverposteien min medium.jpgDen er bare såååååååååååååååå god :spise:

De pleide å selge den på rema også før, men er lenge siden jeg har sett den der.

Kjøpte ellers store xxl- pakninger av gullsalami og trønderfår. For en slik stor 300 gramspakning kostet det 79. Samme som for en vanlig pakning på nærbutikken.

Fant også gode flerkornsbrødet de steker selv der :spise:

Tror det blir brødskiver til middag i dag ja :nikke:

• Liker 1
Skrevet
On 8/23/2023 at 11:09 AM, Sola de said:

Har vært et heller smertefullt døgn. Vet ikke om jeg bør fortsette behandlingen. Får se hvordan det utvikler seg frem til neste gang.

:hjerte:

Skrevet

Jeg kjøpte også akkurat en sånn leverpostei til en liten penge på meny i dag. Supergod! :hoppe: 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (På 23.8.2023 den 11.09):

:klem3:

Hva tenker behandlerne, har de tro på at det vil hjelpe på sikt?

• Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke helt Rumle. Er ikke så mye andre alternativer å velge blant, så må gjøre hva jeg har erfart om ikke hjelper, så stagnerer noe :vetikke:

Fikk ikke sove i natt. Beina verket så. Endte opp å ligge med beina i en stilling jeg ikke har liggi i siden jeg var liten. Drømte alltid at jeg falt om jeg sovnet med beina slik, så sluttet å ligge slik. Var oppe og gikk flere ganger. Tiden går veldig sakte midt på natten og resten av verden er alt for stille.

• Hjerte 1
Skrevet

Huff ja. Har hatt en del sånne netter. :sukk: 
Blir litt trist og rådvill når jeg ikke kan foreslå noe som kan hjelpe Sola vår. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Huff ja. Har hatt en del sånne netter. :sukk: 
Blir litt trist og rådvill når jeg ikke kan foreslå noe som kan hjelpe Sola vår. 

Sånn er det bare.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...