Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2301 Del Skrevet 4. august 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Forstår, håper du finner noe fint Er litt som å gå på shopping når man rydder i ens skap Finner så mye man har glemt man har. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2302 Del Skrevet 4. august 2023 Denne er det lenge siden jeg har hørt på. Spotify spiller nå låter jeg antar er basert på hva jeg kan like ut av mine lister eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2303 Del Skrevet 4. august 2023 Nå spiller Summer of 69 Er jo bedre musikk på hva enn som spilles nå enn jeg pleier å ha på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2304 Del Skrevet 4. august 2023 Satt og så på Seal team på tv her om dagen og I won`t back down av Tom Petty ble spilt. Jeg har nynnet på den, siste dagene og nå avspilles den. Tilfeldig eller lurer jeg på i noen sekunder, men er vel cookies eller noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2023 #2305 Del Skrevet 4. august 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Er litt som å gå på shopping når man rydder i ens skap. Finner så mye man har glemt man har. Bare vent til demensen setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august 2023 Forfatter #2306 Del Skrevet 5. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Bare vent til demensen setter inn. Får håpe vi slipper unna det. Løse kryssord og annen hjernetrim skal være bra. Moren til en tidligere kollega fikk det svært ung. Lå flere tiår på gamlehjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august 2023 Forfatter #2307 Del Skrevet 5. august 2023 Har ryddet ut av to hyller i klesskapet. En hel søppelsekk med klær som skal kvittes med. Mange bukser blir kastet. Er uniformsbukser, så kan ikke brukes av andre. Er nye klær i bedriften nå, så de brukes ikke lenger. Skal gi vekk en kjole og noen gensere. Fant en del veldig utslitte kun til bruk hjemme klær. De går i søppelet. Egner seg ikke som filleryer engang. Fulle av malingsflekker, hull osv. Fant intet mindre enn tre jakker jeg kan ha til kjolene mine En god del treningstøy, sommerklær, og overdeler ellers. Jeg har lite vinterlige overdeler. Tror det er hva jeg kommer fram til hver gang jeg rydder i klesskapene mine. Har to hyller til i det skapet å rydde, men det får bli en annen dag. Må prøve alt sammen og føler meg ferdig for i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2023 #2308 Del Skrevet 5. august 2023 Så flink du er Sola God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august 2023 Forfatter #2309 Del Skrevet 5. august 2023 Rumle skrev (12 minutter siden): Så flink du er Sola God helg til deg! Har til og med klippet håret til søskenet mitt føler meg veldig fornøyd med meg selv i dag. God helg til deg også rumlemoren min 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2023 #2310 Del Skrevet 5. august 2023 Sola de skrev (16 minutter siden): Har til og med klippet håret til søskenet mitt føler meg veldig fornøyd med meg selv i dag. God helg til deg også rumlemoren min Åh? Så gøy! Ble det fint? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august 2023 Forfatter #2311 Del Skrevet 5. august 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Åh? Så gøy! Ble det fint? 😊 Ja ble det. Har klippet mange ganger før. Første gang ble ikke så pent. Hadde tenkt å klippe pannelugg til barnehagebildet som skulle tas dagen etter. Skamklipt barn Fikk en melding om jeg orket å klippe, så går jo kjapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2023 #2312 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Sola de skrev (2 timer siden): Ja ble det. Har klippet mange ganger før. Første gang ble ikke så pent. Hadde tenkt å klippe pannelugg til barnehagebildet som skulle tas dagen etter. Skamklipt barn Fikk en melding om jeg orket å klippe, så går jo kjapt. Haha og jeg har og vært det barnet! Bare med bolleklipp! Men, det var min egen feil for jeg klarte ikke å la være å snu på hodet hver gang min mor skulle klippe Endret 5. august 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august 2023 Forfatter #2313 Del Skrevet 5. august 2023 Rumle skrev (8 minutter siden): Haha og jeg har og vært det barnet! Bare med bolleklipp! Men, det var min egen feil for jeg klarte ikke å la være å snu på hodet hver gang min mor skulle klippe haha er nesten obligatorisk i barndommen å gjøre slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2023 #2314 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Sola de skrev (1 time siden): haha er nesten obligatorisk i barndommen å gjøre slikt Ja, det er nok det blir mange vittige bilder av sånt da, om ikke annet I en laaang periode etter det måtte hun bruke maskeringstape på håret for å klare å klippe ordentlig rett husker jeg, men klippe selv det skulle hun Endret 5. august 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2023 Forfatter #2315 Del Skrevet 6. august 2023 Rumle skrev (8 timer siden): Ja, det er nok det blir mange vittige bilder av sånt da, om ikke annet I en laaang periode etter det måtte hun bruke maskeringstape på håret for å klare å klippe ordentlig rett husker jeg, men klippe selv det skulle hun Hahaha, er så morsomt En gang hadde jeg fått masse tyggegummi i mitt hår. Bestemor klippet meg guttekort. Husker mamma ikke ble så blid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #2316 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg har også hatt slik uheldig hjemmeklipp som sikkert var siste mote i indre Mongolia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2023 Forfatter #2317 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg har også hatt slik uheldig hjemmeklipp som sikkert var siste mote i indre Mongolia. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 #2318 Del Skrevet 6. august 2023 Klippelystne mødre som ikke kan klippe, men de har en dyp suppebolle som mal, burde forbys! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2023 Forfatter #2319 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Klippelystne mødre som ikke kan klippe, men de har en dyp suppebolle som mal, burde forbys! Slapp heldigvis unna det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2023 Forfatter #2320 Del Skrevet 6. august 2023 Ferdig med klesvask. 10 maskiner ble det i dag. Fungerte heller dårlig med tørking. Ene tørkeren virker ikke og på andre bruker dobbel så lang tid som vanlig på å tørke. Av tørketromler virker kun en også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå