Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #2281 Skrevet 1. august 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Går ofte år mellom hver gang jeg ser familien min så synes det er fint med besøk. Blir så stille når de drar. En kan bidra litt til at det ikke blir så ille ved å gå ut og oppsøke folk når "de" drar, før en går hjem igjen.
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2282 Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): En kan bidra litt til at det ikke blir så ille ved å gå ut og oppsøke folk når "de" drar, før en går hjem igjen. Hvem skulle det være
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2283 Skrevet 1. august 2023 Ble vårruller til middag I dag. Fant på obs. Kjøpte 4 stykker av den gode grandiosaen med soltørkede tomater og mozzarella 4 for 100 tror jeg det var. Kjøpte beste leverposteien også
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #2284 Skrevet 1. august 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): Hvem skulle det være Vet ikke. Treffe noen på cafè, eller i en park eller noe med folk som ikke etterlot deg alene hvis du ikke liker det.
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2285 Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Vet ikke. Treffe noen på cafè, eller i en park eller noe med folk som ikke etterlot deg alene hvis du ikke liker det. Å ja, sånn ja. Nja. Har noen avtaler neste uke hvertfall
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #2286 Skrevet 1. august 2023 Da går det seg nok til. Jeg har kjent sånne før...som var triste når huset plutselig ble helt tomt etter gjester.
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2287 Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da går det seg nok til. Jeg har kjent sånne før...som var triste når huset plutselig ble helt tomt etter gjester. Hadde man bare sett dem oftere. Fleste har jeg ikke sett siden før pandemien.
Sola de Skrevet 2. august 2023 Forfatter #2288 Skrevet 2. august 2023 I dag er en både sulten og kjedelig dag Jeg var oppe så tidlig, at spiste frokost alt for tidlig, middag like så. Var supersulten igjen i vanlige middagstiden, så spiste sjokolade, chips og yoghurt fram til kveldsmat Kjeeeeeeder meg etter dager med mye innhold. Er visst sunt å kjede seg har jeg hørt 1
Sola de Skrevet 3. august 2023 Forfatter #2289 Skrevet 3. august 2023 Har vært en tur på sykehuset og vært og handlet etterpå. Fikk plass til tilsvarende 2 fulle plastposer med mat i 1 tøypose. Fornøyd med det jeg. plastposene til nærbutikken revner alltid i tillegg, så fornøyd med å spare meg for de kronene. Skal du ha pose? Nei. NEI?! 1
Rumle Skrevet 3. august 2023 #2290 Skrevet 3. august 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Har vært en tur på sykehuset og vært og handlet etterpå. Fikk plass til tilsvarende 2 fulle plastposer med mat i 1 tøypose. Fornøyd med det jeg. plastposene til nærbutikken revner alltid i tillegg, så fornøyd med å spare meg for de kronene. Skal du ha pose? Nei. NEI?! Det var ikke verst! Hvilken tøypose bruker du?
Sola de Skrevet 3. august 2023 Forfatter #2291 Skrevet 3. august 2023 Rumle skrev (15 minutter siden): Det var ikke verst! Hvilken tøypose bruker du? De blå fra coop obs. 1
Rumle Skrevet 3. august 2023 #2292 Skrevet 3. august 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): De blå fra coop obs. Så de anbefales?
Sola de Skrevet 3. august 2023 Forfatter #2293 Skrevet 3. august 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Så de anbefales? Jada, og de kostet en tier. Skal skaffe meg noen flere. 1
Rumle Skrevet 3. august 2023 #2294 Skrevet 3. august 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Jada, og de kostet en tier. Skal skaffe meg noen flere. Får prøve de neste gang det handles der, jeg og 1
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2295 Skrevet 4. august 2023 Var og hentet en pakke. Kjoler, truser, shorts, singleter, cardiganer. Kjolene var litt store på feile stedet Gikk an å justere dem, så skal gjøre det før jeg kler dem på meg. Om det står på jakker, kjoler, gensere osv at de er trang over brystet, så passer de som regel perfekt til meg. Det gjorde det ikke på kjolene. Disse kjolene ville nok passet bedre som de er, til noen som var svært brystfager, men med noen sting her og der, vil de bli bra
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2296 Skrevet 4. august 2023 Har fikset kjolene. Eneste jeg trenger nå er en cardigan eller noe lignende til å ha til ene kjolen. Den jeg hadde tenkt å ha til, synes jeg ble feil i fargen, så må se over hva jeg har av slikt, om jeg i det hele tatt har noen Husker liksom fra gamle dager hva jeg hadde, men har kvittet meg med garderobene mine noen ganger siden da, så vet ikke helt hva jeg har. Mener jeg kjøpte en rosa før jeg dro på ferie for noen år siden, men hvor i alle dager er den hen 1
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2297 Skrevet 4. august 2023 Åpnet ene skapdøren til et garderobeskap Tror tiden er moden for atter en gjennomgang av hva som er inni. Var nå stappet slik at tar man ut en ting, så kommer resten fallende ut Er ikke sååå lenge siden sist Er kanskje en stund siden, når jeg tenker meg om. 1
Rumle Skrevet 4. august 2023 #2298 Skrevet 4. august 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Åpnet ene skapdøren til et garderobeskap Tror tiden er moden for atter en gjennomgang av hva som er inni. Var nå stappet slik at tar man ut en ting, så kommer resten fallende ut Er ikke sååå lenge siden sist Er kanskje en stund siden, når jeg tenker meg om. Samme problem her, orker ikke å ta fatt på det 1
Sola de Skrevet 4. august 2023 Forfatter #2299 Skrevet 4. august 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Samme problem her, orker ikke å ta fatt på det Er på leting etter en cardigan til å ha over en kjole, så siden jeg har tenkt å ha kjolen på meg neste uke, så må jeg finne den Er så masse klær jeg ikke kommer til å ta i bruk. Fant masse bukser som skal få ny eier. Jeg fant nemlig favorittbuksene mine i salg igjen, og har vel egentlig kjøpt opp alle butikken hadde igjen, så andre vil ikke bli brukt, så lenge jeg har dem 1
Rumle Skrevet 4. august 2023 #2300 Skrevet 4. august 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Er på leting etter en cardigan til å ha over en kjole, så siden jeg har tenkt å ha kjolen på meg neste uke, så må jeg finne den Er så masse klær jeg ikke kommer til å ta i bruk. Fant masse bukser som skal få ny eier. Jeg fant nemlig favorittbuksene mine i salg igjen, og har vel egentlig kjøpt opp alle butikken hadde igjen, så andre vil ikke bli brukt, så lenge jeg har dem Forstår, håper du finner noe fint 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå