Sola de Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2201 Del Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvor mange år er gjennomsnitts levetid på en pc...noen som vet? Jeg har stående en håndfull gamle her nå... Mine har vart 1- 2,5 ish år. Jeg og. Søskenet mitt sier det bare er å levere dem på avfallstasjonen, men der ligger de jo bare i en kurv ved siden av gjenbrukshallen, hvor folk forsyner seg med ting. Hvem som helst kan ta dem. Føles ikke trygt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2023 #2202 Del Skrevet 20. juli 2023 Sola de skrev (10 minutter siden): Mine har vart 1- 2,5 ish år. Jeg og. Søskenet mitt sier det bare er å levere dem på avfallstasjonen, men der ligger de jo bare i en kurv ved siden av gjenbrukshallen, hvor folk forsyner seg med ting. Hvem som helst kan ta dem. Føles ikke trygt. Nemlig. Det er tanken min også og jeg skulle helt klart hatt bruk for en tung bulldoser før jeg ga den fra meg for godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2203 Del Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nemlig. Det er tanken min også og jeg skulle helt klart hatt bruk for en tung bulldoser før jeg ga den fra meg for godt. Ja. Noe sånt. Er så mye bilder og alt mulig på mine, så må ødelegge dem først på et eller annet vis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2204 Del Skrevet 20. juli 2023 Har vært og hentet høst og vintergarderoben min Greit å få i hus forholdsvis tidlig, før størrelser og slikt blir utplukket. Pluss får jo gode priser utenom sesongen på slikt Skoene tror jeg kanskje at jeg vil klare å bruke. Var ingen umiddelbare steder jeg kjente de kunne bli problematisk. Skal legge såler bak i skoene, for å få dem mykere å gå i, men de var egentlig ok på dempingen, så ikke nødvendig, men nå bruker jeg skechers og crocs, så alt blir hardt å gå i i sammenligning. Boblejakken var veldig fin i fargen Samme med veska. Fleecejakken var fin. Har flere fra før i andre farger, men er forbruksvare slikt, da jeg ofte om vinteren har på meg ved klesvask, og generell vandring rundt i bygningen her for å hente post osv, innenfor regnjakka eller som ekstra lag under boblejakka om jeg er steder hvor minusgradene er mange. Treningsoverdelene likte jeg veldig godt. Så de hadde den i marineblå også, så kanskje jeg kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2205 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg vurderer å kjøpe en svart jakke. Er bare at jeg ikke går i svarte jakker, da de er så fryktelig kjedelige. Tenkte jeg kunne sprite den opp litt med et fargerikt skjerf, men svart er og blir svart 😕 Var bare fasongen jeg likte på den. Jeg går jo alltid kledd som et fargekart har kastet opp på meg, så blir litt utenfor min komfortsone å gå i svart Holder på å pakke ned kjøkkenet for ting jeg ikke har i daglig bruk. Tenker jo mer jeg får pakket ned, jo lettere blir det både å få malt på kjøkkenet, samt mindre å pakke til flyttingen. Får også gått igjennom ting, så får kastet en hel del. Fant noen redskaper, som var litt ødelagt her og der. De skal kastes. Foreløpig ligger redskapene fra ene redskapskrukken i vasken. Tenkte å la de ligge litt før jeg vasker alt og lar alt tørke til i morgen. For så pakke ned alle redskapskrukkene og kun ha oppe det mest brukte. Trenger liksom ikke 4 ostehøvler, 6 pizzahjul, ørten stekespader og visper oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #2206 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) 18 hours ago, Sola de said: Har vært og hentet høst og vintergarderoben min Greit å få i hus forholdsvis tidlig, før størrelser og slikt blir utplukket. Pluss får jo gode priser utenom sesongen på slikt Visste ikke at de solgte vinterklær nå. Men enig i at det er lurt å kjøpe utenfor sesong, både pga pris og for å slippe at størrelsen man ønsker er utsolgt. 8 minutter siden, Sola de said: Jeg vurderer å kjøpe en svart jakke. Er bare at jeg ikke går i svarte jakker, da de er så fryktelig kjedelige. Tenkte jeg kunne sprite den opp litt med et fargerikt skjerf, men svart er og blir svart 😕 Var bare fasongen jeg likte på den. Jeg går jo alltid kledd som et fargekart har kastet opp på meg, så blir litt utenfor min komfortsone å gå i svart Jeg har vinterjakke i lys farge. Var ikke lett å få tak i. Vet ikke hvordan det er med kvinneklær, men nærmest samtlige herrevinterjakker er enten svarte, mørkeblå eller mørkegrønne. Det med fargerikt skjerf er en god ide om man har svart jakke, min bror gjør det samme. Endret 21. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2207 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Visste ikke at de solgte vinterklær nå. Men enig i at det er lurt å kjøpe utenfor sesong, både pga pris og for å slippe at størrelsen man ønsker er utsolgt. Jeg har vinterjakke i lys farge. Var ikke lett å få tak i. Vet ikke hvordan det er med kvinneklær, men nærmest samtlige herrevinterjakker er enten svarte, mørkeblå eller mørkegrønne. Jeg handler bare på nett, og der er det egentlig å få tak i året rundt. Men betaler heller 1/4 av prisen på sommeren enn å betale full pris til høsten og vinteren. Samme med sko. Fant et par sko, som hadde kostet 1200 til 500 Har lenge hatt lyst på slike sko, men siden jeg alltid får gnagsår i sko og dermed sjelden bruker dem igjen, så var jeg veldig skeptisk til å kjøpe dem til full pris, men når jeg fikk dem til 500, så kan jeg tillate meg det De passer forresten ok Det har du helt rett i. Har du sett på nettet? Vet ikke hvor du pleier å handle klær, men Zalando har masse fint til herrer. Hvilke farger liker du best på klær? Eller hva synes du at du kler best i farger? I kvinneklær får man vinterjakker i alaskens farger og mønstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #2208 Del Skrevet 21. juli 2023 8 minutter siden, Sola de said: Jeg handler bare på nett, og der er det egentlig å få tak i året rundt. Men betaler heller 1/4 av prisen på sommeren enn å betale full pris til høsten og vinteren. Samme med sko. Fant et par sko, som hadde kostet 1200 til 500 Har lenge hatt lyst på slike sko, men siden jeg alltid får gnagsår i sko og dermed sjelden bruker dem igjen, så var jeg veldig skeptisk til å kjøpe dem til full pris, men når jeg fikk dem til 500, så kan jeg tillate meg det De passer forresten ok Det har du helt rett i. Har du sett på nettet? Vet ikke hvor du pleier å handle klær, men Zalando har masse fint til herrer. Hvilke farger liker du best på klær? Eller hva synes du at du kler best i farger? I kvinneklær får man vinterjakker i alaskens farger og mønstre. Har handlet litt på nett. Men selv der har det vært nærmest umulig å finne vinterjakker i lyse farger. Jeg er også en som fryser lett og vil ha en skikkelig varm vinterjakke. Som gjør markedet enda mindre. Også har jeg en kroppsform som også gjør at det vanskelig å finne klær som passer. Har også føtter med rar fasong som gjør at det er vanskelig å finne behagelige sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2209 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (1 time siden): Har handlet litt på nett. Men selv der har det vært nærmest umulig å finne vinterjakker i lyse farger. Jeg er også en som fryser lett og vil ha en skikkelig varm vinterjakke. Som gjør markedet enda mindre. Også har jeg en kroppsform som også gjør at det vanskelig å finne klær som passer. Har også føtter med rar fasong som gjør at det er vanskelig å finne behagelige sko. Jeg skal lete litt for deg når jeg romsterer rundt om kring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #2210 Del Skrevet 21. juli 2023 1 minutt siden, Sola de said: Jeg skal lete litt for deg når jeg romsterer rundt om kring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #2211 Del Skrevet 21. juli 2023 Sola de skrev (1 time siden): I kvinneklær får man jakker i alskens farger og mønstre. Tja... Jeg har lett noen år etter en hvit/lys sommerfrakk, uten for i, uten lommer, med toveis glidelås. D.v.s. jeg har funnet noen, men alt har hette og det vil jeg ikke ha om sommeren. Derfor intet kjøp. Det er jo ikke det at det ikke finnes, men jeg skal like det for å kunne gå med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2212 Del Skrevet 21. juli 2023 @SVK Jeg fant noen fine fargerike vinterjakker på Zalando. Finnes i størrelser for de som er høye, lave, smale brede. Kunne i grunn tenkt meg noen av dem selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #2213 Del Skrevet 21. juli 2023 Det var sørvisen sin det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2214 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Tja... Jeg har lett noen år etter en hvit/lys sommerfrakk, uten for i, uten lommer, med toveis glidelås. D.v.s. jeg har funnet noen, men alt har hette og det vil jeg ikke ha om sommeren. Derfor intet kjøp. Det er jo ikke det at det ikke finnes, men jeg skal like det for å kunne gå med det. For noen mange år siden fant jeg en slik en i La Redoute. Var i 2012. Husker hvor jeg brukte den plutselig Tiden går så fort. Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #2215 Del Skrevet 21. juli 2023 ...nei, for meg er det litt lange jakker og det er for tykt stoff. Jeg må ha noe som er lett å vaske og tørt på noen timer. Takk for forsøket, Sola mi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2216 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): ...nei, for meg er det litt lange jakker og det er for tykt stoff. Jeg må ha noe som er lett å vaske og tørt på noen timer. Takk for forsøket, Sola mi. Hvilket materiale er det du vil ha den i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2217 Del Skrevet 21. juli 2023 Har vasket redskapskrukkene mine. De er sånne store gamle syltekrukker. Min farfar sine. Han samlet på dem en gang i tiden. Alle sammen kom hvertfall hjem til oss da jeg var liten og jeg klarte å mase meg til å få med meg noen da jeg flyttet hjemmefra Ene krukken er sprukket opp litt under. Glasuren er vekk på den. Vasket og tørket dem forsiktig. Har dem nå oppned stående, så de skal få tørke skikkelig før jeg pakker dem ned. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juli 2023 #2218 Del Skrevet 21. juli 2023 Sola de skrev (1 time siden): Har vasket redskapskrukkene mine. De er sånne store gamle syltekrukker. Min farfar sine. Han samlet på dem en gang i tiden. Alle sammen kom hvertfall hjem til oss da jeg var liten og jeg klarte å mase meg til å få med meg noen da jeg flyttet hjemmefra Ene krukken er sprukket opp litt under. Glasuren er vekk på den. Vasket og tørket dem forsiktig. Har dem nå oppned stående, så de skal få tørke skikkelig før jeg pakker dem ned. De er sikkert fine, er de i keramikk? Jeg har noen sånne gamle hollandske krukker i blått og grått som jeg er veldig glad i selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #2219 Del Skrevet 21. juli 2023 Rumle skrev (44 minutter siden): De er sikkert fine, er de i keramikk? Jeg har noen sånne gamle hollandske krukker i blått og grått som jeg er veldig glad i selv Ja, de er veldig fine. Lages ikke slik i dag. Noe blir bare penere med alderen Redskapskrukkene er brune. Ene har mønster oppe ved kanten. Jeg har noen slike hollandske krukker også. De er bare så vakre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 #2220 Del Skrevet 21. juli 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Hvilket materiale er det du vil ha den i? Lett bomull, eller bomull/polyester. Ikke enkelt å finne når det ikke er på mote og lange nok til meg. Høres trivelig ut med krukkene. Jeg har flyttet så mye og ga vekk litt hist og her, så jeg har ingen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå