Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (47 minutter siden):

Jeg fulgte alle instrukser til ingen nytte. 

...bortsett fra den lille detaljen om at det ikke anbefales at den dæljes i gulvet? :fnise: 

Ønsker deg lykke til med jakten på maskin. Den er ikke så enkel og en vil jo gjerne ha bra kvalitet til ens bruk. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

...bortsett fra den lille detaljen om at det ikke anbefales at den dæljes i gulvet? :fnise: 

Ønsker deg lykke til med jakten på maskin. Den er ikke så enkel og en vil jo gjerne ha bra kvalitet til ens bruk. 

Det vakke min skyld :opplyser: Bare skjedde :ler: Den sto litt på kanten på fotskammelen, så kom jeg borti den og den fløy i gulvet  med skjermen først.

Takk. Synes jeg alltid tror jeg har funnet en god maskin som vil vare lenge, så går det halvannet, to, to og et halvt år, så skjer det noe, så må jeg ha ny igjen.

Skrevet
Sola de skrev (Akkurat nå):

Det vakke min skyld :opplyser: Bare skjedde :ler: Den sto litt på kanten på fotskammelen, så kom jeg borti den og den fløy i gulvet  med skjermen først.

Humm....akkurat... :klo:  Det høres jo ut til du har hatt en tå eller noe med i ligningen her. (fordekt lol høres)

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Humm....akkurat... :klo:  Det høres jo ut til du har hatt en tå eller noe med i ligningen her. (fordekt lol høres)

Tror jeg sier lufttrykket av virvelvinden meg :fnise: Er bare sånt som skjer hos meg.

• Liker 1
Skrevet

Men det var mens den var helt ny. Er gått over to år siden den gang.

Skrevet

På tide med en oppgradering da. En med veltebøyle helst.                                                                            :fnise:  

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

På tide med en oppgradering da. En med veltebøyle helst.                                                                            :fnise:  

Nettopp! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Har spist fjordlandkjøttkaker til middag. Minus poteten som fulgte med. Er ikke så veldig glad i beate potet, eller hva den heter den de bruker i kjøttkakepakningen. Liker best mandelpotet :spise:

• Hjerte 1
Skrevet

Wow, jeg er ikke i stand til å se hva slags poteter de bruker der, men jeg syns den er god. :) 

Rema1000 har noen medistervarianter med stuet kål... Jumm. :spise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Wow, jeg er ikke i stand til å se hva slags poteter de bruker der, men jeg syns den er god. :) 

Rema1000 har noen medistervarianter med stuet kål... Jumm. :spise: 

Kålstuing? :mynona: :spise:

Skrevet

Ser på kvartfinale i cupen mellom HamKam og Bodø/ Glimt :ball: Håper superlaget mitt får mål snart :nikke:

Skrevet

Albert GRØNBÆK! :mynona::ball:

Skrevet
Sola de skrev (9 minutter siden):

Kålstuing? :mynona: :spise:

Jess. :)  Kos deg med den runde lærkula. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jess. :)  Kos deg med den runde lærkula. 

Jeg gjør :ler:

• Liker 1
Skrevet

For et mål! Patrick BERG!

Skrevet

Jeg er misunnelig! Gutten fra barndomsskole og ungdomsskoleklassen, sendte meg en mms. Han har reist på fjelltur. Høyt til fjells :dåne:  Jeg vil også på fjelltur! Muttern var på fjelltur tidligere i uken og feriegjestene mine skal til fjells også. Bare jeg som må holde meg på landejorda skulle jeg til å si :( Har ikke vært på skikkelig fjelltur siden 2019 :dåne:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Barndomsskole :ler: Barneskole

God morgen :sol:

Nesa mi renner som bare det. Må få tak i ny ansiktskrem. Nesa mi er ikke så glad i parfymerte dufter.

Virker som bladene på ripsbærbuskene har begynt å bli gule. Jeg tok bærene, og neste dag var bladene begynt å gulne :klo:

Nå er det frokost. Har bevisst ikke handlet på noen dager, så er tom for både melk, og brødet er vel eldre enn jeg liker å spise av det, så får tvinge i meg en skive før jeg starter opp med dagens gjøremål. Har tenkt å bruke mindre penger på matbutikkene denne måneden. Må være mulig å bruke mindre penger på mat? Vet alt er blitt dyrere, men det får være grenser.

Endret av Sola de
Fjernet en bokstav
Skrevet (endret)
Sola de skrev (13 timer siden):

For et mål! Patrick BERG!

Anthon Berg er en kjekk kar. :nigo: 

Sola de skrev (11 timer siden):

Jeg er misunnelig! Gutten fra barndomsskole og ungdomsskoleklassen, sendte meg en mms. Han har reist på fjelltur. Høyt til fjells :dåne:  Jeg vil også på fjelltur! Muttern var på fjelltur tidligere i uken og feriegjestene mine skal til fjells også. Bare jeg som må holde meg på landejorda skulle jeg til å si :( Har ikke vært på skikkelig fjelltur siden 2019 :dåne:

Du er heldig som får sms fra oven. :fnise: 

Sola de skrev (31 minutter siden):

God morgen :sol:

Har tenkt å bruke mindre penger på matbutikkene denne måneden.
Må være mulig å bruke mindre penger på mat? Vet alt er blitt dyrere, men det får være grenser.

Morn-morn, lille solstråle. :)  Jeg har fundert mange ganger på ditt dilemma, men mitt indre selv overtaler meg til å leve mens jeg gjør det og da fortjener jeg å unne meg noe jeg har lyst på...og en ting blir til flere og da blir det litt dyrere. Vel, jeg fortjener det og i dag er det fredag og jeg skal unne meg enda litt innkjøp i dag. Stort sett fornuftig og ordentlig, men også litt ekstra. Jeg fortjener det og det gjør du også. Lykke til i butikkene. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Anthon Berg er en kjekk kar. :nigo: 

Du er heldig som får sms fra oven. :fnise: 

Morn-morn, lille solstråle. :)  Jeg har fundert mange ganger på ditt dilemma, men mitt indre selv overtaler meg til å leve mens jeg gjør det og da fortjener jeg å unne meg noe jeg har lyst på...og en ting blir til flere og da blir det litt dyrere. Vel, jeg fortjener det og i dag er det fredag og jeg skal unne meg enda litt innkjøp i dag. Stort sett fornuftig og ordentlig, men også litt ekstra. Jeg fortjener det og det gjør du også. Lykke til i butikkene. 

Aha! Så det er hvem Anton din er? :nikke:

Den utsikten :dåne:

Slik har jeg også tenkt, og har ligget i flere år, langt over hva man kanskje ville beregnet i matutgifter for 1 person. Men så økte prisene, og jeg begynte å lure på hvor mye jeg egentlig bruker i matbutikken. Det jeg visste var mye, var egentlig en god del mer enn jeg trodde, så nå er det hvertfall forsøk for å få ned summen noe. Nærbutikken min er superdyr, så forsøker å kun handle melk, potet, gulrot og andre tunge ting der, og så alt annet på rema, men er vel mer forsøk på og ikke så fullstendig i gjennomføring om man skal bedømme kontoutskriftene mine.

Skrevet

Jeg dro på kjøpesenteret i dag. Der fulgte vaktene etter meg :sjokkert: Tenkte da jeg var på apoteket at han letet etter noe i en kurv, vakten, men når han fulgte etter meg ut av apoteket og jeg nærmest ble fotfulgt på matbutikken der etterpå, så virket jeg nok mistenkelig :vetikke: Jeg skiller meg kanskje ut for tiden, ved at jeg halter meg av sted, men likevel :risterpåhodet: Ikke hadde jeg ryggsekk på heller, så skjønner ikke hva de mistenkte meg for. Rare greier.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...