Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Når man tråkker ned en nymurt trapp og ødelegger alt arbeid gjort :dåne:Til mitt forsvar. Var ikke varsel å se noe sted så visste det ikke. Ba om unnskyldning til mureren, som holdt på med annen trapp lenger bort og han sa han skulle fikse det. Ikke greit å skape merarbeid for folk :(

Følte meg svært skamfull når jeg skulle hjem igjen.

:(

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 minutter siden):

Når man tråkker ned en nymurt trapp og ødelegger alt arbeid gjort :dåne:Til mitt forsvar. Var ikke varsel å se noe sted så visste det ikke. Ba om unnskyldning til mureren, som holdt på med annen trapp lenger bort og han sa han skulle fikse det. Ikke greit å skape merarbeid for folk :(

Følte meg svært skamfull når jeg skulle hjem igjen.

:(

Ikke din feil! Men skjønner at det er kjipt! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ikke din feil! Men skjønner at det er kjipt! 

Ødela alt arbeidet gjort. Håper de setter opp advarsel før andre gjør det samme. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (27 minutter siden):

Ødela alt arbeidet gjort. Håper de setter opp advarsel før andre gjør det samme. 

Bør jo absolutt gjøre det, de hadde sikkert glemt det. :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vært borti en gang også. Invitert til hageselskap og damens eksmann hadde "murt opp noen heller" på en trapp, men hadde ikke gjort det skikkelig, så hellene vi trødde på lå ikke stødig og løsnet... Oisann.  :flau: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Bør jo absolutt gjøre det, de hadde sikkert glemt det. :nikke:

Sikkert. 

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det har jeg vært borti en gang også. Invitert til hageselskap og damens eksmann hadde "murt opp noen heller" på en trapp, men hadde ikke gjort det skikkelig, så hellene vi trødde på lå ikke stødig og løsnet... Oisann.  :flau: 

:flau: Man går jo i sin egen verden og når det ikke er noen advarsler, så skjer slikt. Håper bare at ikke flere gjorde det samme. Blir jo evigheter med fiksing slik.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg titter på folks bilder og laiker, ja. Har ingenting der selv.  :ninja: 

Det er litt urettferdig at folk som ikke vil ha det...de får slikt besøk. Jeg har danset lokkedans i halve mitt liv,
men de kommer ikke. Jeg føler meg litt snurt og ikke god nok. Det må jeg si. :jolie: 

Det vet jeg, fordi det har du sagt før :nikke: Vil bare anbefale en jeg tror du vil like, han har masse videoer man blir i skikkelig godt humør av! :jepp:

@borjacatanesi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Sikkert. 

:flau: Man går jo i sin egen verden og når det ikke er noen advarsler, så skjer slikt. Håper bare at ikke flere gjorde det samme. Blir jo evigheter med fiksing slik.

Så kjedelig/irriterende/flaut! :ler: Men, det er jo virkelig ikke din skyld når han ikke har merket! 

God helg :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg, fordi det har du sagt før :nikke: Vil bare anbefale en jeg tror du vil like, han har masse videoer man blir i skikkelig godt humør av! :jepp:

@borjacatanesi

Åhhh....der har vi jo en skikkelig morroklump og en slik en kunne få meg til å revurdere bastante uttalelser
i andre deler av sosial prat.... :fnise:  Jeg er svak for humor, gøyal oppførsel og god musikk. 
                                                                              :rodmer: Tusen takk, snille Rumlen.

kjetil.krogstad har jeg sett litt på i det siste; en dansende, pent antrukket kaffedrikker over det ganske land :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Åhhh....der har vi jo en skikkelig morroklump og en slik en kunne få meg til å revurdere bastante uttalelser
i andre deler av sosial prat.... :fnise:  Jeg er svak for humor, gøyal oppførsel og god musikk. 
                                                                              :rodmer: Tusen takk, snille Rumlen.

kjetil.krogstad har jeg sett litt på i det siste; en dansende, pent antrukket kaffedrikker over det ganske land :D 

Bare hyggelig, grav seg langt tilbake i arkivet, det ligger så mye bra der, supert for litt tunge dager :jepp:

Han som danser i dress, ja! Har lagt merke til videoer av ham her og der, artig :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Bare hyggelig, grav seg langt tilbake i arkivet, det ligger så mye bra der, supert for litt tunge dager :jepp:

Jaa, jeg skal gå bakover i tid og kose meg...smile bredere og bredere. Dette skulle de ha på gamlehjemmene! :hoppe: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jaa, jeg skal gå bakover i tid og kose meg...smile bredere og bredere. Dette skulle de ha på gamlehjemmene! :hoppe: 

Enig! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (15 timer siden):

Så kjedelig/irriterende/flaut! :ler: Men, det er jo virkelig ikke din skyld når han ikke har merket! 

God helg :blomst2:

God helg :blomst: Gikk forbi der i morges. Fremdeles ikke helt tørket og ingen advarsel å se nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sortert klær som skal vaskes. Det blir veldig mye. Usikker på om noen har skrevet seg opp før meg eller ei. Håper jeg kan få vasket meg igjennom i hvertfall denne ukens vask. Har 5 poser fra forrige uke liggende, men det får bli nedprioritert denne uken også.

Er svært varmt I dag. 

Mange båter på havet i dag. 18 stk nei 19 :ler:  Skulle gjerne vært utpå der jeg og :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noe falle ned bak meg -.- Knuste en vase. Den har ikke hatt noe fast plass. Blitt flyttet på nesten daglig, så var bare spørsmål om tid før den ville gå i gulvet. Har plukket opp skår, støvsuget, vasket, støvsuget, vasket, støvsuget, vasket om og om igjen ørten ganger. Har vasket gulvet på badet, gjennom gangen og halve stuegulvet. Håper jeg har fått opp alle skår. Var i porselen, så har saumfaret gulvet for forhåpentligvis alle biter. Er så vondt å tråkke inn i ens bein.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte noen ved døren min. :juhu:Nøkkel til vaskeriet :juhu:Vurderte å begynne å vaske nå, men ingenting blir ferdig tørket før langt på natt, så venter til i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag :svett:

Klesvask godt i gang.

Har vasket og tørket 2 maskiner kokevask, 1 maskin full med jeans. Hadde dem i tørketrommel. Eneste måte å få dem tørre på når der man pleier å henge til tørk, fusker litt for tiden.

Har bomullsplagg og hvite plagg i tørketrommel nå.

1 maskin med mørke plagg henger til tørk, mens sengetøy og enda flere mørke plagg er i vask. Har jakker, en duk og bher som skal vaskes etterpå. 

Har fått vasket opp alt som var igjen fra forrige uke, bortsett fra en pose med ullplagg. Får ta den neste uke.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal forsøke meg på å lage lemonade i morgen.Fant en oppskrift i en mail jeg mottok. Må kjøpe sitron, sukker og lime først.

Har rabarbra og rips som skal lages syltetøy av også.

Har akkurat dusjet. Hadde tenkt meg en kald dusj, men vannet var varmt på alle innstillinger.  Typisk. Har nok av kalde dusjer ellers i året, da det er noe tull med varmt og kaldvannet på denne siden av bygningen, men når det er supervarmt ute hadde det vært digg med en kald dusj.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (43 minutter siden):

Tror jeg skal forsøke meg på å lage lemonade i morgen.Fant en oppskrift i en mail jeg mottok. Må kjøpe sitron, sukker og lime først.

Har rabarbra og rips som skal lages syltetøy av også.

Har akkurat dusjet. Hadde tenkt meg en kald dusj, men vannet var varmt på alle innstillinger.  Typisk. Har nok av kalde dusjer ellers i året, da det er noe tull med varmt og kaldvannet på denne siden av bygningen, men når det er supervarmt ute hadde det vært digg med en kald dusj.

Rart med det, at når man vil ha kaldt vann blir det aldri kaldt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Rart med det, at når man vil ha kaldt vann blir det aldri kaldt nok. 

På varm sommer, er det nesten umulig. Vannet må renne leeeenge for å bli noe nedkjølt. Smaker ikke så godt med heller varmt vann.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...