Maskinfører Skrevet 31. mars #8901 Skrevet 31. mars Sola de skrev (2 timer siden): Vær så snill å være utsolgt sier jeg bare Håper de er utsolgt! Jeg har ikke godt av å kjøpe den der. Var på jobb, da verden ble nedstengt. Jeg er allergisk mot en hel del, og siden jeg hadde sår hals, ble jeg sykemeldt i 14 dager. Var allergisk reaksjon, men fikk ikke komme tilbake på jobb, før det var gått to uker. Ja da var du sykemeldt lenge
Sola de Skrevet 31. mars Forfatter #8902 Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...og det betyr bare at den neste store, DIGRE pandemien kommer nærmere og nærmere hver eneste dag. Har hørt/sett/ lest det jeg og. Maskinfører skrev (1 time siden): Ja da var du sykemeldt lenge Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. 1
Sola de Skrevet 31. mars Forfatter #8903 Skrevet 31. mars Middagen spist. Ble grillpølser, pommes frites, middelhavssalat og hjemmelaget dressing. Kjøpte en 3- pk med grillpølser forrige uke. Må få delt dem opp og lagt i fryseren. Når den er spist litt tom. Har fylt den opp med brød og rundstykker, så ikke plass til noe mer.
Sola de Skrevet 31. mars Forfatter #8904 Skrevet 31. mars Fikk tilsendt et bilde, tatt av meg hos frisøren for 10 år siden. Der brukte frisøren glattetang uten å spørre. Første og siste gang i historien jeg hadde helt slett hår. Ser veldig rar ut med glatt hår Mitt hår har alltid vært alt annet enn slett Husker at innen jeg var kommet meg hjem, så var håret tilbake til sing gode gamle høysåte igjen
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #8905 Skrevet 31. mars Et vakkert indre kler hva det skal være og det tror jeg på når det gjelder deg, Sola mi.
Maskinfører Skrevet 31. mars #8906 Skrevet 31. mars Sola de skrev (4 timer siden): Har hørt/sett/ lest det jeg og. Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. Ja men det var bra det da 😀 ja det er nok slitsomt og bruke munnbind ja stemmer det var mange turister som brukte det ja det er de 😀
Sola de Skrevet 1. april Forfatter #8907 Skrevet 1. april Maskinfører skrev (13 timer siden): Ja men det var bra det da 😀 ja det er nok slitsomt og bruke munnbind ja stemmer det var mange turister som brukte det ja det er de 😀 Det gjør de fremdeles. Alltid en gjeng med munnbind på. God påske forresten Har du noen planer for påsken? Her blir det å gjøre minst mulig på mest mulig tid. Om været tillater det, så blir det kanskje en liten spasertur en dag, men det er bare for å få strukket litt på beina. 1
Maskinfører Skrevet 1. april #8908 Skrevet 1. april (endret) Sola de skrev (47 minutter siden): Det gjør de fremdeles. Alltid en gjeng med munnbind på. God påske forresten Har du noen planer for påsken? Her blir det å gjøre minst mulig på mest mulig tid. Om været tillater det, så blir det kanskje en liten spasertur en dag, men det er bare for å få strukket litt på beina. Ja er det 😀 God påske 🐣🐤🐥🐦 Nei har ikke det 😀 ja blir nok en gåtur her også ja strekke på beina er viktig 😀 Endret 1. april av Maskinfører
Hoppetaujenta Skrevet 1. april #8909 Skrevet 1. april Hehe...man kan ligge i sin seng og "strekke på bena" også. Så mye man vil!
Sola de Skrevet 1. april Forfatter #8910 Skrevet 1. april Joda, men jeg våkner samtidig som solen, uansett hvor tidlig den står opp, så blir ikke til at jeg får ligget og dratt meg noe om morgenen. Sover veeeldig lite om vår/ sommeren.
Sola de Skrevet 1. april Forfatter #8911 Skrevet 1. april Ble kalkunfilet til middag i dag. Alt for mye mat. Fryste ned restene, så blir nok en middag eller to til. Jeg kjeder meg Ingenting jeg må gjøre. Blir tvungen hvil nærmest Er absolutt ingenting å drive på med i påska her jeg bor heller.
Hoppetaujenta Skrevet 1. april #8912 Skrevet 1. april Jeg skal hvile mye denne påska og håpe at energien kommer i mengder etter påske, for jeg vil i gang med ting som krever energi. Vinduvask og annet husmoderlige greier. Fikse litt på verandaen. Ompotting. Henge opp nyvaskede gardiner inne. Ut med rusk og rask i søpla. Jeg må så absolutt hvile først ja, for jeg er ikke 18 lengre. 💤
Sola de Skrevet 1. april Forfatter #8913 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg skal hvile mye denne påska og håpe at energien kommer i mengder etter påske, for jeg vil i gang med ting som krever energi. Vinduvask og annet husmoderlige greier. Fikse litt på verandaen. Ompotting. Henge opp nyvaskede gardiner inne. Ut med rusk og rask i søpla. Jeg må så absolutt hvile først ja, for jeg er ikke 18 lengre. 💤 Da er vi to Alle fnyser av meg, når jeg sier jeg merker alderen tynge Er noe annet å være passert 40 enn å være i 20- årene. Når man er 20-25, så strutter man av energi og overskudd. Sterk som en okse er man i den alderen. Håper du finner energi og overskufet etter en liten påskehvil Jeg må på leting etter gardiner til å ha på soverommet. De jeg har nå, er gjennomsiktige og lyse, så selv om jeg liker lyse netter, så sover jeg for lite. 1
Sola de Skrevet 2. april Forfatter #8914 Skrevet 2. april Jeg kjeder meg. Er mye man kan gjøre, men jeg får meg ikke til å gjøre bråkende ting når det er jul og påskedager. Hadde jeg bodd i eget hus, så hadde det ikke vært noe problem, men tror naboene blir sure om jeg gjør. Har sett Shetland og ser nå Mistenkt av påskekrim. Ser også Mord i Sogn og rerun av inspektør Lynley. Blir nesten firkantig i øynene av å se på tv Noe må man jo finne på Ser fram til lørdag, når jeg kan få gjort alt jeg skulle ha gjort
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #8915 Skrevet 2. april (endret) Jeg ser på akkurat de samme seriene for tiden. Må si at "Shetland" var veldig mye bedre med den gamle sjefen med i bildet. De to damene holder ikke hans standard (syns jeg altså) og har ikke hans..hehe...skuespillererfaring. La oss si det slik for enkelthetens skyld... Jeg liker gamle Lynley-serien best, uten tvil. Går helt i surr over hvor/hva heter seriene nå igjen og på hvilke kanaler hva går, men hey; litt skal vi selv også måtte lete oss frem til i en påskelabyrint av serier. Egentlig hadde det vært fint å kunne velge noen av de gode gamle-gamle seriene fra andre påsker i fortid. . .et og annet var slettest ikke så dumt før. Den merkelige engelsksnakkende som skulle foregå i ålesund. Engelske skuespillere knotet så godt de kunne og det var fælt å høre på, men skummelt ble det med "Jordalsholmen" midt i dirrende skremsel. Glemmer ikke den stille, tenkende og glupe etterforskeren Adam Dalgliesh: Han kom frem til løsninger som en kunne stille klokka etter! Mere drikke med isbiter, tørre kjeks og teve på denne Hoppa i dag. Åhh...han fyller 85 til sommeren og er fremdeles i aktivitet. Hurra for Roy Marsden! Endret 2. april av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 2. april Forfatter #8916 Skrevet 2. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg ser på akkurat de samme seriene for tiden. Må si at "Shetland" var veldig mye bedre med den gamle sjefen med i bildet. De to damene holder ikke hans standard (syns jeg altså) og har ikke hans..hehe...skuespillererfaring. La oss si det slik for enkelthetens skyld... Jeg liker gamle Lynley-serien best, uten tvil. Går helt i surr over hvor/hva heter seriene nå igjen og på hvilke kanaler hva går, men hey; litt skal vi selv også måtte lete oss frem til i en påskelabyrint av serier. Egentlig hadde det vært fint å kunne velge noen av de gode gamle-gamle seriene fra andre påsker i fortid. . .et og annet var slettest ikke så dumt før. Den merkelige engelsksnakkende som skulle foregå i ålesund. Engelske skuespillere knotet så godt de kunne og det var fælt å høre på, men skummelt ble det med "Jordalsholmen" midt i dirrende skremsel. Glemmer ikke den stille, tenkende og glupe etterforskeren Adam Dalgliesh: Han kom frem til løsninger som en kunne stille klokka etter! Mere drikke med isbiter, tørre kjeks og teve på denne Hoppa i dag. Åhh...han fyller 85 til sommeren og er fremdeles i aktivitet. Hurra for Roy Marsden! Jeg har kun sett Shetland med de to damene tror jeg Vet det var en mann der før, men jeg så ikke på da. Jeg ser Nrk skal sende en ny versjon av inspektør Lynley. Den gidder ikke jeg å se på. Holder med den fra begynnelsen av 2000- tallet. Den går på Vox. Pleier å se alle ukens episoder på søndager. Mener jeg så på den gang det gikk, men tror jeg blandet litt av handlingen med Dalziel og Pascoe, som gikk omtrent samtidig Han der erindrer jeg i det fjerne. Var han på tv samtidig som Bergerac og Derrick var?
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #8917 Skrevet 2. april Sola de skrev (3 timer siden): Jeg har kun sett Shetland med de to damene tror jeg Vet det var en mann der før, men jeg så ikke på da. Jeg ser Nrk skal sende en ny versjon av inspektør Lynley. Den gidder ikke jeg å se på. Holder med den fra begynnelsen av 2000- tallet. Den går på Vox. Pleier å se alle ukens episoder på søndager. Mener jeg så på den gang det gikk, men tror jeg blandet litt av handlingen med Dalziel og Pascoe, som gikk omtrent samtidig Han der erindrer jeg i det fjerne. Var han på tv samtidig som Bergerac og Derrick var? Jupp, var en samlende mannesjef der før. / Har sett den nye Lynley = grei nok, men ingen favoritt. / D & P husker jeg vagt, men så sikkert på det også. Bergerac var best med den eldste ved roret. Selv om den neste liksom var i familie med ham, ble det aldri skikkelig bra. Er jeg vanskelig. Nei.
Sola de Skrevet 4. april Forfatter #8918 Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (På 2.4.2026 den 19.13): Jupp, var en samlende mannesjef der før. / Har sett den nye Lynley = grei nok, men ingen favoritt. / D & P husker jeg vagt, men så sikkert på det også. Bergerac var best med den eldste ved roret. Selv om den neste liksom var i familie med ham, ble det aldri skikkelig bra. Er jeg vanskelig. Nei. Jeg kan svakt erindre at Bergerac gikk i gamle dager, men jeg var for liten til å huske noe av det.
Sola de Skrevet 4. april Forfatter #8919 Skrevet 4. april Endelig begynner vi å få litt fremgang i påsken Bare noen dager igjen, så er det endelig hverdag
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #8920 Skrevet 4. april Altså, jeg liker flere dager i fredet stillhet og skulle gjerne ha satt disse dagene på repeat x7.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå