Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Høres midt i blinken ut. Denne dagen er for avslappende kos i heimen...i sakte tempo. :nikke: 

:nikke: Har bablet i telefonen og spist kroneis til dessert. Ble hamburger til middag :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra sånn jeg ser det...og jeg har levert inn en del småspill på norsk tipping. Foppall og sånn. :fnise: Ingen peiling.

*Hoppen mumler vinnemantra for harde livet*  :meditere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Veldig bra sånn jeg ser det...og jeg har levert inn en del småspill på norsk tipping. Foppall og sånn. :fnise: Ingen peiling.

*Hoppen mumler vinnemantra for harde livet*  :meditere:

Fotballtipping er lett :nikke: Om du ikke har peiling, så er det mulig å finne ut hva folket og eksperter har satset på. Synd gevinstene er så lave 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 timer siden):

Fotballtipping er lett :nikke: Om du ikke har peiling, så er det mulig å finne ut hva folket og eksperter har satset på. Synd gevinstene er så lave 😕 

Huh? Lett??? :sjokkblå: Hvorfor har jeg aldri vunnet da?  Vangle en hel kupong på måfå og to kuponger med litt garderinger. :sukk: 
Mellomuke og neste lørdag. Jeg er fullstendig i fremmed land...her også. Mine vanlige tall gikk ikke inn på lotto i alle fall.

God søndag for det om til Sola vår. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå følger jeg jo litt med på fotball. Ikke at jeg sitter og ser sporten, men av en eller annen grunn, så fester fotballresultater seg til meg, som en svamp trekker til seg vann. I alle fall. Vanligvis ville F.eks Molde vært et lag å satse på, men nå har de gjort det svært dårlig i det siste, så da ville jeg kanskje hatt en liten markering på den kampen, alt etter hvem motstander er. Ser de skal spille cupcamp i dag. Regner med de vil vinne. De er for gode til å tape den kampen, men skulle de gjøre det, vil jeg anse det som total pågående krise i klubben. De spilte treningskamp like før seriestart mot superlaget mitt og tapte. Siden har de gjort det dårlig. 

Superlaget mitt :dåne: Jeg fikk ikke sett kampen mot Lazio. Satt på et venterom og fulgte med på resultatet. Liker ikke sene helserelaterte timer. Var ikke hjemme før klokken var nærmere 22. Det er alt for sent. Greit de setter opp kveldstimer, men for meg er det alt for sent. Har i år stort sett kun fått kveldstimer :bond: 

God søndag til deg også, hoppeloppen min :klem: Har du planer for påska? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer er å ikke ha noen planer. :nigo: Som vanlig. Jeg drar ikke ofte på "ferie", når den beste fritiden egentlig has i heimen. Leser at skifolket får trøbbel, siden snøen ikke er der i år. Heldigvis gjelder det jo ikke meg, for jeg er et anti-ski-menneske. Blir det greit vær så tar jeg meg en rusletur og ser på våren som den jo heter allerede faktisk. Museører på trærne og blomster som stikker opp for lengst...ta et bilde eller to...men ellers stulle hjemme og ha det bra i stillhet. Blir det greit vær så er sikkert uterestauranter og cafèer yrende med ølglade folk og der er jo ikke jeg. Trengsel styrer jeg unna. Kanskje min veranda kan sittes på en halvtime? Me lyt sjå. :)  Må vel handle inn litt til før påskan, så da må jeg lage liste snart. Jeg har ikke en eneste gul ting her. Eier jeg påskepynt? Nei, det er kastet for lengst. Ikke en gang et stearinlys eller gul plante her. De røde dagene i almanakken kommer og går nok greit forbi uansett. Haha...plutselig tenkte jeg at det ikke er lenge til at sola snur og det er jo sant... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden):

Mine planer er å ikke ha noen planer. :nigo: Som vanlig. Jeg drar ikke ofte på "ferie", når den beste fritiden egentlig has i heimen. Leser at skifolket får trøbbel, siden snøen ikke er der i år. Heldigvis gjelder det jo ikke meg, for jeg er et anti-ski-menneske. Blir det greit vær så tar jeg meg en rusletur og ser på våren som den jo heter allerede faktisk. Museører på trærne og blomster som stikker opp for lengst...ta et bilde eller to...men ellers stulle hjemme og ha det bra i stillhet. Blir det greit vær så er sikkert uterestauranter og cafèer yrende med ølglade folk og der er jo ikke jeg. Trengsel styrer jeg unna. Kanskje min veranda kan sittes på en halvtime? Me lyt sjå. :)  Må vel handle inn litt til før påskan, så da må jeg lage liste snart. Jeg har ikke en eneste gul ting her. Eier jeg påskepynt? Nei, det er kastet for lengst. Ikke en gang et stearinlys eller gul plante her. De røde dagene i almanakken kommer og går nok greit forbi uansett. Haha...plutselig tenkte jeg at det ikke er lenge til at sola snur og det er jo sant... :fnise: 

Det å ikke ha planer er de beste planene :ler: Jeg er også et anti- skimenneske. Ikke helt min greie, alt som handler om ski. Jeg kan ikke gå på ski overhodet. Hadde noen forgjeves forsøk i barndommen, som endte i knall og fall. Null talent. Jeg har begynt å legge i handlekurven. Er bare vaskemidler og godteri/ is oppi der, så langt :ler: Påskepynt har jeg egentlig ikke hatt så mye av tidligere, men gikk litt bananas og handlet inn litt nå. Var så tomt i vinduene mine. Hadde ikke noe pynt til vinter/ vår, så ble tidlig påskepyntet. Eneste jeg egentlig liker med denne årstiden er lyset. Jeg liker lyse lange kvelder og netter :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Jeg kan ikke gå på ski overhodet. 

Da hadde du vært en sensasjon, for skiene skal som regel være under hodehøyde. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...