Sola de Skrevet 3. april Forfatter #7741 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Det begynner med at folk bukter og vrir seg liggende, med insekter og flått og...så går tingene sin gang. Er det sånn man gjør det - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. april Forfatter #7742 Del Skrevet 4. april Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsjoooooooooooooooooooooooooooooo Har en pollenallergisk dag i dag. Nesa, øynene og ørene mine får kjørt seg. Våren er fin, men hadde klart meg fint uten alle allergiske reaksjoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #7743 Del Skrevet 4. april Sola de skrev (15 timer siden): Er det sånn man gjør det - Ordet Egentlig er det sånn man ikke bør gjøre noe som helst. Man bør stå opp og gå hjem til seg selv, lille venn. Jeg har kjøpt ny ladning med pollenpiller, men har ikke startet med dem ennå. Jeg lever en stund til og insisterer for meg selv på at jeg ikke har pollentrøbbel. Vi får se hvor lenge det går. God dag og bedring til Sola mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. april Forfatter #7744 Del Skrevet 5. april Har vært og handlet på en remabutikk. Fikk kvitteringen. La alle varene i handlekurven på meny for å sammenligne. Nesten 500 kr i forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. april Forfatter #7745 Del Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Egentlig er det sånn man ikke bør gjøre noe som helst. Man bør stå opp og gå hjem til seg selv, lille venn. Jeg har kjøpt ny ladning med pollenpiller, men har ikke startet med dem ennå. Jeg lever en stund til og insisterer for meg selv på at jeg ikke har pollentrøbbel. Vi får se hvor lenge det går. God dag og bedring til Sola mi. Er mye pollen nå. Kjente den snor rundt halsen følelsen mens jeg var ute. Må få lagt piller i veska mi. Har kun en allerginesespray oppi der nå. God helg til deg hoppeloppegurien min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet mandag kl 14:10 Forfatter #7746 Del Skrevet mandag kl 14:10 Hei og hå Går og ser fram til det kommer regn. Har vært litt for solfullt alt for lenge nå. Liker en god gammeldags gråværsdag inn i mellom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 15:56 #7747 Del Skrevet mandag kl 15:56 Jeg også, men ikke på min værvarsling er det heller noe stort håp for regn. Håper på en plutselig regnskur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 10:28 Forfatter #7748 Del Skrevet tirsdag kl 10:28 Hoppetaujenta skrev (18 timer siden): Jeg også, men ikke på min værvarsling er det heller noe stort håp for regn. Håper på en plutselig regnskur. Er overskyet her i dag heldigvis. Har vært litt for solfylt siste dagene. Er visst meldt regn nærmere helgen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 10:39 Forfatter #7749 Del Skrevet tirsdag kl 10:39 Har pyntet helt ferdig til påske 🐣🐥🐤Har satt opp påskepynt etterhvert som jeg har funnet fram det jeg hadde og fått nyervervelser i hus. Ble nokså påskepent om jeg skal si det selv Har hengt opp to bilder på soverommet også. Får holde for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 13:40 #7750 Del Skrevet tirsdag kl 13:40 Det blir bra. Nå kan påsken komme...men påskespiseligheter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 13:42 Forfatter #7751 Del Skrevet tirsdag kl 13:42 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det blir bra. Nå kan påsken komme...men påskespiseligheter da? Å Hoppe. Jeg har forelsket meg dypt og håpløst i nidars sjokoladeegg. Har ikke spist slike før, og så smakte jeg. Det er minst 5 pakninger siden Men er så godt påskeskum spiser jeg også mye av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 14:07 #7752 Del Skrevet tirsdag kl 14:07 Er det en sånn med fire egg i og lilla kartong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 14:29 Forfatter #7753 Del Skrevet tirsdag kl 14:29 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Er det en sånn med fire egg i og lilla kartong? nei de er fra Freia. de skal visst være ekstremt gode, men har ikke turt å smake på dem. Disse fra Nidar er i 2 poser. En med mange andre godbiter og i en gul pose som står sjokoladeegg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 14:56 #7754 Del Skrevet tirsdag kl 14:56 Har ikke handlet noe ennå, men det blir nok noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 17:36 Forfatter #7755 Del Skrevet tirsdag kl 17:36 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har ikke handlet noe ennå, men det blir nok noe snart. Disse to er bare snadder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 06:50 Forfatter #7756 Del Skrevet torsdag kl 06:50 God morgen. Hadde tenkt å handle i en butikk i morgen, da jeg venter en pakke levert dit, men den har hele uka stått som kun registrert og ikke hentet Så spøker for fredagshandelen min. Lurer på om jeg skal bestille matlevering i stedet. Får se om den endrer seg noe i løpet av dagen. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 11:24 Forfatter #7757 Del Skrevet torsdag kl 11:24 Når noen for ente gang spør deg ut om, hvor du kommer fra og alt sånt, for de mener de har møtt deg før, og du aldri har sett dem før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå