Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg sovnet litt, men fikk ikke nok nei, men godt at du våknet, strakk deg, hadde roser i kinn og smil om munn. :D 

Det høres nesten litt ut som vår venninne Zizzi. Der er det mye kortkort for tiden og jeg liker det ikke. :jolie: = kjøper ikke

Var H&M den kom fra. Stanket parfyme også :bond: Sikkert noen som har prøvd den og sendt tilbake. 

Rumle skrev (1 time siden):

God helg :blomst2:

God helg :klem: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God søndag. :D Her ser det ut til å kunne bli sol i dag, selv om jeg bor i skyggedalen enn så lenge 
og jeg skal ha meg en tur ut i dag. Ut med søppel. Så skal jeg stå stille i fem minutter og snuse inn 
godlukt av ren luft på vei inn igjen. Riktig fylle lungene med litt kald luft...og ta frem minnet når det
begynner å dra seg til med varmegrader om ikke så mange uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

God søndag. :D Her ser det ut til å kunne bli sol i dag, selv om jeg bor i skyggedalen enn så lenge 
og jeg skal ha meg en tur ut i dag. Ut med søppel. Så skal jeg stå stille i fem minutter og snuse inn 
godlukt av ren luft på vei inn igjen. Riktig fylle lungene med litt kald luft...og ta frem minnet når det
begynner å dra seg til med varmegrader om ikke så mange uker. 

God søndag :sol: Ser det er sol ute her og. Er på andre siden av bygningen nå heldigvis. Etter å ha bodd i over 5 år med sola inn mine vinduer fra den står opp til den går ned, så er det befriende å ikke få den inn vinduene mine før i formiddag. Har vi samme gjøremål i dag, du og jeg? :ler: Har akkurat vært ute med søppel. Er heller kjølig her i dag. Regner med vi er i siste innspurt av kulde her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost spist. Ble brødskiver med røkelaks :spise: Er egentlig ferdig med dagens gjøremål. Er visst kronemarked på meny til uken, så skal finne noen godbiter å legge i handlekurven :arwen: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da skal jeg være litt på utkikk, for det gjør godt å handle på tilbud, selv om det ikke er allverdens å spare. 
Jeg :sjenert: tar vel igjen på alt som ikke er på tilbud, så de taper ikke på meg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Åja, da skal jeg være litt på utkikk, for det gjør godt å handle på tilbud, selv om det ikke er allverdens å spare. 
Jeg :sjenert: tar vel igjen på alt som ikke er på tilbud, så de taper ikke på meg uansett. 

Har lagt mye i handlekurven, men pleier å rydde litt opp i den før jeg bestiller. Pleier å se igjennom kundeavisene til butikkene nærmest meg og da heller dra en tur dit om tilbudet er godt nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (11 timer siden):

Har lagt mye i handlekurven, men pleier å rydde litt opp i den før jeg bestiller. 

Jeg også. Legge til og trekke fra før den endelig sendes. :) Er så glad for at denne muligheten omsider kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

Jeg også. Legge til og trekke fra før den endelig sendes. :) Er så glad for at denne muligheten omsider kom. 

:nikke: Jeg også. En ting er når man bor med nærbutikken som nærmeste nabo. Noe helt annet er når det blir et godt stykke å gå til butikken. Er ikke bare bare å bære med seg melk, potet, gulrot og andre tunge ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...