Sola de Skrevet lørdag kl 18:33 Forfatter #7681 Del Skrevet lørdag kl 18:33 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg sovnet litt, men fikk ikke nok nei, men godt at du våknet, strakk deg, hadde roser i kinn og smil om munn. Det høres nesten litt ut som vår venninne Zizzi. Der er det mye kortkort for tiden og jeg liker det ikke. = kjøper ikke Var H&M den kom fra. Stanket parfyme også Sikkert noen som har prøvd den og sendt tilbake. Rumle skrev (1 time siden): God helg God helg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:59 #7682 Del Skrevet i går, 06:59 God søndag. Her ser det ut til å kunne bli sol i dag, selv om jeg bor i skyggedalen enn så lenge og jeg skal ha meg en tur ut i dag. Ut med søppel. Så skal jeg stå stille i fem minutter og snuse inn godlukt av ren luft på vei inn igjen. Riktig fylle lungene med litt kald luft...og ta frem minnet når det begynner å dra seg til med varmegrader om ikke så mange uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 08:27 Forfatter #7683 Del Skrevet i går, 08:27 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): God søndag. Her ser det ut til å kunne bli sol i dag, selv om jeg bor i skyggedalen enn så lenge og jeg skal ha meg en tur ut i dag. Ut med søppel. Så skal jeg stå stille i fem minutter og snuse inn godlukt av ren luft på vei inn igjen. Riktig fylle lungene med litt kald luft...og ta frem minnet når det begynner å dra seg til med varmegrader om ikke så mange uker. God søndag Ser det er sol ute her og. Er på andre siden av bygningen nå heldigvis. Etter å ha bodd i over 5 år med sola inn mine vinduer fra den står opp til den går ned, så er det befriende å ikke få den inn vinduene mine før i formiddag. Har vi samme gjøremål i dag, du og jeg? Har akkurat vært ute med søppel. Er heller kjølig her i dag. Regner med vi er i siste innspurt av kulde her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 08:28 Forfatter #7684 Del Skrevet i går, 08:28 Frokost spist. Ble brødskiver med røkelaks Er egentlig ferdig med dagens gjøremål. Er visst kronemarked på meny til uken, så skal finne noen godbiter å legge i handlekurven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:38 #7685 Del Skrevet i går, 12:38 Åja, da skal jeg være litt på utkikk, for det gjør godt å handle på tilbud, selv om det ikke er allverdens å spare. Jeg tar vel igjen på alt som ikke er på tilbud, så de taper ikke på meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19 timer siden Forfatter #7686 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Åja, da skal jeg være litt på utkikk, for det gjør godt å handle på tilbud, selv om det ikke er allverdens å spare. Jeg tar vel igjen på alt som ikke er på tilbud, så de taper ikke på meg uansett. Har lagt mye i handlekurven, men pleier å rydde litt opp i den før jeg bestiller. Pleier å se igjennom kundeavisene til butikkene nærmest meg og da heller dra en tur dit om tilbudet er godt nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #7687 Del Skrevet 7 timer siden Sola de skrev (11 timer siden): Har lagt mye i handlekurven, men pleier å rydde litt opp i den før jeg bestiller. Jeg også. Legge til og trekke fra før den endelig sendes. Er så glad for at denne muligheten omsider kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7 timer siden Forfatter #7688 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Jeg også. Legge til og trekke fra før den endelig sendes. Er så glad for at denne muligheten omsider kom. Jeg også. En ting er når man bor med nærbutikken som nærmeste nabo. Noe helt annet er når det blir et godt stykke å gå til butikken. Er ikke bare bare å bære med seg melk, potet, gulrot og andre tunge ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #7689 Del Skrevet 5 timer siden Dette er en enighetens dag. Sola for president! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå