Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Forstår den der ja. Jeg er hundre prosent slik, men mange der ute syns at det er helt på sin plass å vise frem "kyllingene" m.m. :jolie: 

Denne Sola viser ikke fram noe som helst :ler: Foretrekker heller å være helt oppkneppet i halsen foran å vise noe som helst. Ikke at jeg har så mye å vise heller :ler: Liker best sømmelige klær. ( jada høres ut som jeg er 120 år av og til)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av oss kler på oss og som en reaksjon til alle som kler av seg, så bidrar vi til en smule balanse. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Noen av oss kler på oss og som en reaksjon til alle som kler av seg, så bidrar vi til en smule balanse. :nikke: 

:nikke: Folk må gå kledd, som de selv vil avkledd, påkledd eller hva som helst. Bare jeg får være påkledd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og MEG! :fnise:  Noe annet kommer ikke på tale. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag spist. Ble ovnsstekt laks, potet, agurksalat, rømme og tyttebærsyltetøy :spise: Nydelig! Eller som lille gutten i coopreklamen sier. Nam nam :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Har vært ute og hentet avisen, samt vært en tur i postkassen. Posten kommer så sent her jeg bor. Klokken har vært nærmere 17 og ingen post. Sjekker jeg senere på kvelden, så er posten kommet. I mange år var det slik der jeg bodde før også. For så plutselig snu. Da kom den nærmest før man var kommet seg ut av sengen om morgenen. Vil tro her jeg bor nå er sist på ruta :vetikke: Men kjedelig likevel, især om man venter post.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det hjemmelaget lapskaus med pinnekjøtt I til middag  :spise: dufter allerede deilig fra gryta :sikle:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble alt for mye kjøtt i lapskausen. Kjøttet ble for dominerende. Kjente ikke smak av grønnsakene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg er kjøttsulten, så for meg hadde det passet veldig godt. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

I dag blir det hjemmelaget lapskaus med pinnekjøtt I til middag  :spise: dufter allerede deilig fra gryta :sikle:

Nam-nam! Jeg hadde pinnekjøttsuppe i går, var kjempegodt! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...snart er det vel en slik "hjertedag" hvor en skal litt av hvert i gave til sine kjære, men...det blir kanskje ikke
noe sånn i denne tråden? Vennskap gjelder visst ikke. Må være skikkelig kjærleik som er gjengjeldt. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Ååååå, jeg er kjøttsulten, så for meg hadde det passet veldig godt. :hoppe: 

Det er mye igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med restene.

Rumle skrev (3 timer siden):

Nam-nam! Jeg hadde pinnekjøttsuppe i går, var kjempegodt! :spise:

Nam nam :spise:

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Hmm...snart er det vel en slik "hjertedag" hvor en skal litt av hvert i gave til sine kjære, men...det blir kanskje ikke
noe sånn i denne tråden? Vennskap gjelder visst ikke. Må være skikkelig kjærleik som er gjengjeldt. :sukk: 

Absolutt ingenting som helst sånn her :ler: Like greit egentlig. 

Ble forresten fortalt at det er morsdag på søndag. Eller store havne i unåde- dagen. Et år glemte jeg å ringe, så havnet i unåde hos både muttern, bestemor og farmor :dåne: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med søppel. Regner og blåser om hverandre. Skal være glad når vinden roer seg litt.

Jeg er på leting etter speil. Trenger et til å ha i gangen og kanskje i stua og. Før hadde jeg speil overalt. Her har jeg to. Et på badet, som er i helt andre enden enn hvor gangen er, og så er det et på det andre soverommet. Føler jeg bruker kameraet på telefonen som speil litt for ofte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble forresten fortalt at det er morsdag på søndag. Eller store havne i unåde- dagen. Et år glemte jeg å ringe, så havnet i unåde hos både muttern, bestemor og farmor  

Da må du virkelig helgardere i år. :) 

Har vært ute med søppel. Regner og blåser om hverandre. Skal være glad når vinden roer seg litt.

Jeg er på leting etter speil. Trenger et til å ha i gangen og kanskje i stua og. Før hadde jeg speil overalt. Her har jeg to. Et på badet, som er i helt andre enden enn hvor gangen er, og så er det et på det andre soverommet. Føler jeg bruker kameraet på telefonen som speil litt for ofte :ler:

Speil...speil...på veggen der? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Da må du virkelig helgardere i år. :) 

Speil...speil...på veggen der? :lur: 

Skal ringe.. Håper jeg husker på å ringe.  :ler: :ler: 

Tja, noe sånt. Gangen min er liksom sånn 1/3 inn i leiligheten. Må liksom igjennom både stuen og soverommet mitt for å komme inn på badet. Skal ikke ha skitne sko igjennom leiligheten, så blir jo til at det speilet aldri blir brukt annet enn når jeg er på badet. I andre enden av leiligheten er kjøkkenet og det andre soverommet. På klesskapet der inne, er det et speil, men der er jeg heller sjelden, så blir jo til at jeg kan gå med mat i fjeset ut i offentlighet. Spiste på en sjokoladebolle for noen dager siden og var ikke før jeg kom inn i heisen hos fysioterapeuten at jeg så jeg hadde litt sjokolade i fjeset :dåne: Jeg trenger speil! :opplyser: Et til gangen og kanskje et til å ha i stua. Litt usikker på det siste. Redd for at jeg kan komme til å rive det ned med støvsugeren, om jeg kjøper et som står på gulv :klo: Skal ikke ha noe av 7 års ulykke :dåne: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt matlevering. Trengte litt middagsmat og snop :sjenert: Snooooooooopesyk! :nikke: Hvorfor er det så at når man ikke har godterier, så har man så veldig lyst på det, men når man har, så kan det bli liggende en god stund :ler: 

Skal i morgen innom en vanlig butikk etter tilbehør til kjøtt og fisken jeg mottok i dag. Skal ha noen salatposer blant annet. Kjøpte sist jeg fikk matlevering en salatpose, og den var brun blitt. Den som pakket, kan ikke ha fulgt så nøye med når han eller hun pakket, så tror jeg heretter kjøper slikt selv. Er ekstremt kresen på akkurat det der. Ting må være topp :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du den skrivemuligheten i bestillingen og forteller dem hvordan du vil ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Bruker du den skrivemuligheten i bestillingen og forteller dem hvordan du vil ha det?

Jeg gjør det, men ser ikke ut til å ha noe nytte egentlig på noe bortsett fra melken. Den har vært perfekt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får du en sms etterpå hvor du skal krysse av for om du er fornøyd og der kan man også skrive litt under. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Så får du en sms etterpå hvor du skal krysse av for om du er fornøyd og der kan man også skrive litt under. :) 

Jeg har bare gitt sjåførene karakter :ler: Burde kanskje lese den meldingen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...