Sola de Skrevet tirsdag kl 07:58 Forfatter #7201 Del Skrevet tirsdag kl 07:58 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Jeg unner meg denne bittelille her, men ellers vil jeg ha bar mark om en stund, takk. Kos deg med isen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 08:01 Forfatter #7202 Del Skrevet tirsdag kl 08:01 God morgen I dag, så har meste av snøen smeltet vekk. Er så godt som null snø utenfor her jeg bor, og det var MYE før plussgrader og regnet kom. Håper regnet roer seg litt ned til jeg skal ut. Har ikke paraply og boblejakka jeg skal ha på meg, er ikke vanntett. Har i det minste gummistøvler 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 08:27 Forfatter #7203 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Er såååååååååååååååååååååååååååå lei blitt av enkelte overdeler jeg har. Det har seg slik at jeg ikke har giddi å pakke ut alt sammen, så de klærne jeg brukte første uka jeg bodde her, er de jeg har vasket og brukt igjen, igjen, igjen, igjen, igjen, igjen og igjen Klær som er vanskelig å tørke, som virkelig ikke bør i tørketrommel, har jeg latt være nedpakket. Det har ført til at vintergarderoben min som var heller liten i utgangspunktet, og enda mer så etter flytting og kasting, er blitt enda mindre. Nye klær kjøper jeg ikke. Skal bruke klærne jeg har til de er så slitte at de ikke kan brukes mer før det kommer noe nytt i hus, og da må det være fordi jeg trenger det. Ikke fordi jeg har lyst på. Har ikke sett på klær, på flere måneder og enda flere skal det bli. Har lyst til å spare penger i stedet for å bruke dem, så blir sparing som står på agendaen for dette året. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 10:05 #7204 Del Skrevet tirsdag kl 10:05 Sola de skrev (2 timer siden): Kos deg med isen din Altså, den er bare ca 4,5 dl og fordamper så fort en får av det innerste lokket = den er borte for lengst. Sola de skrev (1 time siden): Har lyst til å spare penger i stedet for å bruke dem, så blir sparing som står på agendaen for dette året. Ordet og meg snakket litt om dette og vi gleder oss til å sitte her på sidelinjen og se at det skjer hele tiden!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 15:46 Forfatter #7205 Del Skrevet torsdag kl 15:46 God ettermiddag er såååååå alt for overmett. Kjøpte focaccia på et bakeri på vei hjem i dag. Spiste meg mett på det. Så var det fiskemiddag deretter Magen min protesterte høylytt. Neiiii, nåde jeg er mett, til ingen nytte. Blir ikke noe mer mat på den i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 18:37 #7206 Del Skrevet torsdag kl 18:37 Jaja, da legger du deg ikke sulten og mettheten går jo tilbake om litt, så nattesøvnen blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 19:20 Forfatter #7207 Del Skrevet torsdag kl 19:20 Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Jaja, da legger du deg ikke sulten og mettheten går jo tilbake om litt, så nattesøvnen blir god. Jeg er enda stappmett. Magen min får ikke noe som helst mer i dag, haha Duftet bare så deilig av torsken, så jeg skulle smake og så spiste jeg opp hele porsjonen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 19:30 #7208 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Veldig bra, Sola! Vond kropp blir bedre av skikkelig god porsjon mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 16:09 Forfatter #7209 Del Skrevet i går, 16:09 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Veldig bra, Sola! Vond kropp blir bedre av skikkelig god porsjon mat. Den fikk 3 brødskiver med stryhns leverpostei og sylteagurk til frokost og den spiste jegergryte til middag, så den lider ingen nød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 16:15 Forfatter #7210 Del Skrevet i går, 16:15 Klesvask må til i kveld. Var plutselig tomt for truser av alle ting. Måtte se om jeg har lagt dem et annet sted, men neida. Helt tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 21:25 Forfatter #7211 Del Skrevet i går, 21:25 To stappfulle maskiner med kokevask. Hvor i all verden kom de fra Synes jeg nettopp har vasket klær. Jaja. Vaskemaskinen klarer ikke vaske vanskelige flekker så veldig bra. Hadde vanish på en genser, men de flekkene er der fremdeles. Kanskje jeg klipper motivet av genseren og syr det over på en annen, om flekkene ikke lar seg fjerne. Hvilket minner meg på at jeg ikke har symaskin lenger Jeg hadde 3 stk. Søskenet mitt fikk den nyeste og jeg kastet de to gamle. Stemmer det. Jeg skulle kjøpe meg en broderingsmaskin.. Blir ikke mens jeg bor her hvertfall. Får skrive det opp på lista over ting jeg kan ønske meg til jul og bursdag, og om jeg ikke får da, så får jeg heller sette det opp på listen over ting jeg må få tak i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #7212 Del Skrevet 15 timer siden Ordet noterer at tante Sola kanskje må kjøpe seg noen flere reserveundertruser... Jeg slenger meg på og ønsker god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14 timer siden Forfatter #7213 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Ordet noterer at tante Sola kanskje må kjøpe seg noen flere reserveundertruser... Jeg slenger meg på og ønsker god lørdag. Har egentlig nok tror jeg. Eller kanskje ikke, siden jeg gikk tom. Når jeg må ha sokker får jeg bestille en pakning i samme slengen. Tror vaskemaskinen eller tørketrommel spiser sokker. Kom kun forskjellige sokker ut av tørketrommelen. Måtte se i både den og vaskemaskinen, men der var de ikke. Får riste ekstra på buksene før jeg har dem i vask, for om sokkene kanskje fremdeles er i dem God lørdag, hoppeloppa mi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14 timer siden Forfatter #7214 Del Skrevet 14 timer siden Da er jeg begynt prepping. Har fra før jodix. Eller hadde. Usikker på hvor den boksen er akkurat nå Mener jeg pakket den ned. Har så langt 2 dunker med vann. Tenkte å kjøpe noe flere etterhvert. Har brun lapskaus, sodd, fiskeboller, spaghetti ala capri, tomatbønner, makrellfilet i tomatsaus. Så clas ohlson har flere lommelykt/ stormlykter, så skal se hva jeg får tak i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #7215 Del Skrevet 14 timer siden ...men har du noe til å varme maten opp på? Jeg har vurdert å kjøpe et slikt lite apparat med en beholder under, selv om jeg aldri har brukt det før. En primus? Heter det det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #7216 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): ...men har du noe til å varme maten opp på? Jeg har vurdert å kjøpe et slikt lite apparat med en beholder under, selv om jeg aldri har brukt det før. En primus? Heter det det kanskje? Nei. Men om det blir krig eller vi av en eller annen grunn må bruke alternative ting, så kan man vel lage et lite bål Jeg har aldri brukt slike primuser tror jeg, så kan se for meg at hele greien går i lufta 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #7217 Del Skrevet 12 timer siden Hvis alle skal ha ved til et lite bål, så bør en kanskje ha en sekk med ved stående også? Opptenningsutstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8 timer siden Forfatter #7218 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvis alle skal ha ved til et lite bål, så bør en kanskje ha en sekk med ved stående også? Opptenningsutstyr? Tenker jeg tar kvister fra naturen. Er nok av trær liggende etter uvær. Fyrstikker eller lighter får man vel kjøpt overalt. Kanskje kjøpe en engangsgrill eller to Ser det er noe fellesgrillgreier på taket her, men taket er vel ikke stedet og oppholde seg på om det er krig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6 timer siden Forfatter #7219 Del Skrevet 6 timer siden Søskenet mitt overtok min redskapskrukke. En slik stor brun gammel krukke. Hadde tenkt å kjøpe meg en ny, men syntes alle i salg var så smale, og jeg har ekstreme mengder med kjøkkenredskaper selv om jeg har kvittet meg med mye. Har uffet meg lenge over å ikke finne en krukke. Så skal få en av min mor. Var vel egentlig det jeg håpet hun skulle tilby seg Hun har så mange fine gamle store krukker. Både de brune og store hollandske krukker. Får liksom ikke noe slikt i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #7220 Del Skrevet 6 timer siden Tja...de skyter vel ikke med kinaputter akkurat, så litt grilling fra eller til spiller vel ikke så stor rolle...kanskje. Nå er ny MENY-bestilling laget og er påvent til uti neste uke. Godt å få det unnagjort. Hilsen fornuftige H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå