Sola de Skrevet 8 timer siden Forfatter #7161 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Enig...men jeg blir med i "av og til-klubben". Det kunne muligens ha vært noe. Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #7162 Del Skrevet 7 timer siden Da vet hele forumet det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #7163 Del Skrevet 6 timer siden Velger å spørre @Rumle på ny igjen; har du link til min "ikke slanke seg"-tråd? Jeg mister den alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7164 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Da vet hele forumet det også. Samme det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7165 Del Skrevet 2 timer siden Satte akkurat en vase/ skål eller hva det er, som denne i vindu. Måtte lete etter tråden for å finne litt mer ut om den. Er veldig fin. Foreldrene mine fikk den i bryllupsgave. Hjemme pleide den å stå i veggseksjonen mener jeg. Hos meg sto den på ene salongbordet der jeg bodde før. Her har jeg satt den i vindu foreløpig, men tror jeg skal sette den oppå en kommode eller noe i stedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå