Sola de Skrevet 25. november 2024 Forfatter #6781 Del Skrevet 25. november 2024 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Oijda..men kunne du ikke ha iført deg et lett dominaantrekk, en støvkost og sett på ham med et fast beordrende blikk; "Vask det rommet rent igjen NÅ!"? Jeg ble litt overrasket over at han ikke kostet opp etter seg. Det har de som regel pleid å gjøre 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2024 Forfatter #6782 Del Skrevet 25. november 2024 Har fått pakket ned litt i dag. Kastet en del også. Får fortsette i morgen når det blir dagslys. Synes det har vært så mørkt egentlig i hele dag. Har regnet av og på i hele dag. Skikkelig gråvær. Jeg har laget en liten knipe for meg selv. Da jeg begynte å pakke ned leiligheten for mange måneder siden, så har jeg pakket litt hulter til bulter ned ting. Så tror jeg vil gå igjennom dem, for å sortere slik at det som jeg faktisk skal bruke, kommer inn i leiligheten og resten blir satt i bodene. Får bruke denne uken på å få det gjort, og så ta for meg boden min søndag eller neste mandag Forhåpentligvis får jeg kastet en del av tingene jeg bare måtte ta vare på.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2024 #6783 Del Skrevet 26. november 2024 Når alt dette en gang er ferdig overstått, må du sove godt ut på nye madrasser og ALT er der det skal være og hele deg får hvile godt ut. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. november 2024 Forfatter #6784 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har etter flere år med leting endelig funnet passet mitt Det lå i/ mellom noen bøker i vitrineskapet. Jeg løftet en bunke med bøker og der falt det ut. Hadde aldri villet funnet på å lete der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. november 2024 Forfatter #6785 Del Skrevet 27. november 2024 Har fylt opp største kofferten min full av bøker. Har to søppelsekker fulle av bøker som skal kastes og minst en koffert til som skal fylles opp med bøker Det er fra leiligheten. I boden har jeg flere store plastkasser med bøker. Jeg skal kaste mange av dem også. Jeg pakket bøker ned i 3 timer i dag og enda gjenstår halvparten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2024 #6786 Del Skrevet 27. november 2024 Det er en sjau å være der du er nå. Flinke sjauerinnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. november 2024 Forfatter #6787 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er en sjau å være der du er nå. Flinke sjauerinnen. Ting tar tid. Lang tid. Om jeg skulle beregnet tid på forhånd, så ville jeg tenkt at det skulle ta en time med bøkene. Den gang ei. Har to fulle hyllerader igjen. Tar sikkert en time de to. Skal nok sikkert kaste en del av de bøkene også. Så står en kommode full av duker og lp- plater for tur. Om jeg har mer tid igjen før solen går ned på lørdag, så skal jeg tømme skjenken også. Har tømt skuffene, men skapene på den er igjen. Er en del tekstiler der vet jeg. Får se over dem, om det er noe jeg ønsker å beholde eller ei. Så må jeg sortere sengetøy. Finne ut hva jeg skal beholde og hva som skal kastes. Tror jeg skal tillate meg å beholde 4 sett. Det får være nok. Endret 27. november 2024 av Sola de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. november 2024 Forfatter #6788 Del Skrevet 27. november 2024 Fant noen bøker tilhørende min mor som liten. Mitt skattekammer heter de. Besteforeldrene mine fant dem da de flyttet fra landet til byen, så de ble sendt til min mor, som ikke ville ha dem, og som vanlig havnet alt hos meg Spurte om hun ville ha dem tilbake, men det ville hun ikke. Er 10 bøker. Ser hun har fatt dem i 1967. Jeg har alle mine bøker fra barndommen i boden. Må gå igjennom dem også. Men det er en jobb for neste uke. Denne uka må jeg få pakket ned stuen og kjøkkenet. På badet står en reol. Får se hvordan den ser ut under. Den har stått ved dusjen. Jeg tredde fingrene til en plasthanske på beina som skulle være nærmest dusjen, så tror kanskje det ikke har kommet vann på treverket, men vi får se. Kan være jeg setter noen kurver inn i den, om den er ok, til å ha truser, kluter og håndklær i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2024 #6789 Del Skrevet 27. november 2024 Det er sannelig en overdådig luksus å ha masse bøker i dusjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. november 2024 Forfatter #6790 Del Skrevet 27. november 2024 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Det er sannelig en overdådig luksus å ha masse bøker i dusjen! Hadde ikke du badebøker i badekaret som liten? hadde dem sikkert jeg også, men husker søskenet mitt hadde flere av sorten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2024 #6791 Del Skrevet 28. november 2024 Sola de skrev (10 timer siden): Hadde ikke du badebøker i badekaret som liten? hadde dem sikkert jeg også, men husker søskenet mitt hadde flere av sorten. Vi hadde ikke badekar, så nei. God torsdag i tråden til den flittige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2024 Forfatter #6792 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Vi hadde ikke badekar, så nei. God torsdag i tråden til den flittige. God torsdag Jeg er mørbanket fra baugen og akterut skulle jeg til å si Endret 28. november 2024 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2024 #6793 Del Skrevet 28. november 2024 Sola de skrev (12 minutter siden): God torsdag Jeg er mørbanket fra baugen og akterut skulle jeg til å si Det forstår jeg 100% og er sympatisliten ved tanken på hva du må gjøre fremover...stakkars sola vår som burde hatt en bil med handykarer til å ta de tunge løftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2024 Forfatter #6794 Del Skrevet 28. november 2024 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Det forstår jeg 100% og er sympatisliten ved tanken på hva du må gjøre fremover...stakkars sola vår som burde hatt en bil med handykarer til å ta de tunge løftene. Er nedpakkingen jeg strever med. Ting tar så lang tid. Liker best å pakke i dagslys, så jeg ser skikkelige tilstanden på det jeg pakker ned. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom alt. Har i tillegg enorme mengder med klær som fortsatt venter på å bli vasket. osv osv osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2024 Forfatter #6795 Del Skrevet 28. november 2024 På den positive siden, så går jeg ned i vekt. Har pga beina ikke fått vært så mye i bevegelse dette året, så har lagt på meg. Alt verker som pokker og leger, fysioterapeuter osv sier jeg skal holde vekt av beina Forsøk det når man skal flytte Man er en person til å pakke, rydde, kaste osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2024 Forfatter #6796 Del Skrevet 28. november 2024 I dag mottok jeg møbler. Så langt er en lenestol, fotskammel og spisestuestol montert. Jeg glemte å ta med lamper, så ble for mørkt til å fortsette. Er lys i gang, kjøkken og bad, men ikke i stue og soverommene. Er greier i taket for at man kan ha lamper, men tror jeg dropper det. Vi får se. Har ikke lyst til å ha så mange flere utgifter der. Er liksom en bolig for å bygge seg opp litt egenkapital og så finne noe annet. Sparekontoen min gråter sine modige tårer for tiden, så har ikke tenkt å bruke mer penger enn høyst nødvendig det neste året. Spare, spare spare 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. november 2024 Forfatter #6797 Del Skrevet 28. november 2024 Bodø/Glimt på Old Trafford mot Man. Utd. 2-2 3-2 så langt. Eldste fetteren min er der. Hadde bare Liverpool vært motstanderen Da hadde jeg reist dit også Har vært unødvendig mye knøling foran eget mål i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2024 Forfatter #6798 Del Skrevet 29. november 2024 Supporterne til Bodø/ Glimt overdøvet United sine. Virkelig lagets 12 mann Fantastisk! Kroppen min er gjennomsliten. Men nå er hvertfall noen sittemøbler montert, så har i det minste noe å sitte på. Må få bli ferdig med monteringen, hvertfall, så langt det går an i dag. Har ikke tid til å bruke mer tid på det. Må få pakket ned leiligheten her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2024 Forfatter #6799 Del Skrevet 29. november 2024 Trodde jeg hadde bestilt en kommode. Endevendt alt av leveringer. Sjekket bestillingen. Den var ikke med der Såååååååååå irriterende! Er ikke så keen på å betale for levering atter en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2024 Forfatter #6800 Del Skrevet 29. november 2024 Søskenet mitt holder på å spikre bakparten på et garderobeskap. Satte på noe julemusikk fra telefonen sin kjempehøyt. Hjelper ikke med plystring heller. Forferdelig å høre på og jeg er to rom bortenfor. Storesøster Sola ber om å dempe bråket. Grinch hører jeg mumlende bak meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå