Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Når man sover. Aner fred og ingen fare. Kræsj! Hva var det?!Antok en oppbevaringspose hadde ramlet ned fra noen plastkasser.  :sover: sove søtt videre. Kræsj! en gang til. Hva faen tenkte jeg. Tar på meg brillene.  Var julepapiroppbevaringsesken min som hadde falt i gulvet samt en liten kurv som stod ved siden av. Forsøkte å sove igjen, men nå er jeg lys våken blitt :bond:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Julespiriten kaller på deg.... 👻

Noe sånt. Jeg hadde satt en søppelsekk med lange støvler, fjellsko inntil hvor det sto, så antar jeg har vært borti så ting har kommet i glid :vetikke:

Søvnløs i natten du også?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært våken i senga en stund og måtte til sist stå opp. :sukk: Mine netter er rotete. Må innrømme det. 
Kanskje jeg kan ønske meg god søvn til jul? Har jeg vært snill nok til å få det innfridd? :klo:  Det spørs...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ja, har vært våken i senga en stund og måtte til sist stå opp. :sukk: Mine netter er rotete. Må innrømme det. 
Kanskje jeg kan ønske meg god søvn til jul? Har jeg vært snill nok til å få det innfridd? :klo:  Det spørs...

Kjedelig når man ikke får sove. Håper du får ønsket ditt innfridd. Snill er du da alltid :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på siste bestillingene mine. Er blitt litt endringer i planer, så spøker for julefeiring og mer til. Trenger absolutt ikke julekjole og ting til pent dekket bord :bond:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Angrer på siste bestillingene mine. Er blitt litt endringer i planer, så spøker for julefeiring og mer til. Trenger absolutt ikke julekjole og ting til pent dekket bord :bond:

Kan ikke bare sende tilbake i retur? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Kan ikke bare sende tilbake i retur? 

Vurderer det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Det er lov det, uansett grunn. :nikke: 

Ble litt endringer med flyttingen. Jeg må flytte ut 1 mnd før opprinnelig avtalt, og det skaper trøbbel. Derfor jeg avlyser alt av planer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj....strek i regningen det ja, men...har du et sted å kunne flytte til helt sikkert da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Oijj....strek i regningen det ja, men...har du et sted å kunne flytte til helt sikkert da? 

Ikke for den måneden, så foreløpig ligger det an til å kaste det som skal kvittes med. Sette resten på lager, for så reise et eller annet sted :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh....noen skulle ha spandert et greit hotellrom på deg syns jeg. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Åhh....noen skulle ha spandert et greit hotellrom på deg syns jeg. :sukk: 

Forhåpentligvis finner jeg en løsning. Kan besøke familie, men en måned er lenge å tvinge seg på noen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. :(  Som de sier; besøkende og fisk begynner å stinke om de ligger lengre enn tre dager.
Håper du har flere forståelsesfulle du kan sjonglere mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, det er det. :(  Som de sier; besøkende og fisk begynner å stinke om de ligger lengre enn tre dager.
Håper du har flere forståelsesfulle du kan sjonglere mellom. 

Er sant det. Vi får se hva som skjer. Har ikke snakket med noen av de aktuelle enda.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tvi-Tvi, min venn. :) 

Takk :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 timer siden):

Forhåpentligvis finner jeg en løsning. Kan besøke familie, men en måned er lenge å tvinge seg på noen.

Kan du ikke høre med de aller nærmeste? Sikkert noen av de som gjerne vil ha deg på besøk :jepp: Håper ting ordner seg :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Kan du ikke høre med de aller nærmeste? Sikkert noen av de som gjerne vil ha deg på besøk :jepp: Håper ting ordner seg :klem3:

Joda, men liker ikke å tvinge meg på folk. De vil føle de må si ja, selv om de kanskje ikke vil. Det er ikke ok. Bestemor sier jeg er velkommen når tid som helst, men en måned er lenge. Så tenker jeg kanskje kan være der en uke, for så reise til noen andre og være der noen dager, for så reise til hjembygda noen dager og så tilbake til bestemor, så hun får litt pustepause. Noe sånt. :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...