Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3821 Del Skrevet 8. februar Tror det hadde gjort godt på en del muskler for min del i alle fall. Huh? Stjernestjerten så plutselig sånn ut. Huffda...det var visst skummelt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3822 Del Skrevet 8. februar Nå når jeg tenker etter, så smiler hun altfor mye til at jeg likte videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3823 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Er "pedalgreie" en slik liten pedalting lik en sykkelpedal? Jeg vurderte en slik dirreplate som man skal stå eller sitte el.l. på mens man gjør øvelser og dirrer i ett. Vet du hva jeg mener, Sola? Ja, som man sykler på. Nei, men ser du har en video, så skal se på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3824 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Tror det hadde gjort godt på en del muskler for min del i alle fall. Huh? Stjernestjerten så plutselig sånn ut. Huffda...det var visst skummelt det. Den der skjønte jeg egentlig ikke vitsen med. Vil vibreringen trene musklene mens man gjør annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3825 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Nå når jeg tenker etter, så smiler hun altfor mye til at jeg likte videoen. Hun smilte mye ja Jeg kunne tenkt meg treningsrom hjemme. Tredemølle, romaskin, beinpress, ergometersykkel osv. Jeg hadde ergometersykkel før, men den ble ødelagt, så kvittet meg med den. Har nå en fitnessball, diverse strikker jeg har fått hos fysioterapeut pluss denne pedaltreneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3826 Del Skrevet 8. februar Sola de skrev (47 minutter siden): Den der skjønte jeg egentlig ikke vitsen med. Vil vibreringen trene musklene mens man gjør annet? Når en gjør diverse push`ups, sit ups, bøy og tøy...så skal ristingen gjøre mer nytte og øvelsen bli mer intens. Rister det, så må en holde balansen på en annen måte og jobbe med det samtidig. Tror det er noe sånn de forklarer det med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3827 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Når en gjør diverse push`ups, sit ups, bøy og tøy...så skal ristingen gjøre mer nytte og øvelsen bli mer intens. Rister det, så må en holde balansen på en annen måte og jobbe med det samtidig. Tror det er noe sånn de forklarer det med. Ville bare ført til færre øvelser ble gjort tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #3828 Del Skrevet 9. februar ...men i dag er det FREDAG! Nok en økt med postnord-kundesørvis og det må en ha tålmodighet for å gjennomføre på et bra vis. Ha en fin fredag der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar Forfatter #3829 Del Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...men i dag er det FREDAG! Nok en økt med postnord-kundesørvis og det må en ha tålmodighet for å gjennomføre på et bra vis. Ha en fin fredag der du er. Postnord er en ting, men jeg irriterer meg mer over bring Sier de har vært her og ingen var hjemme, når de ikke har vært her i det hele tatt. Ha en fin fredag du og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar Forfatter #3830 Del Skrevet 9. februar God morgen forresten. I dag må jeg en tur på butikken. Vil ha salat til middag. Er lei av ultraprosessert mat. De har ikke brøytet hverken utenfor her eller på fortauet, så blir vanskelig å komme seg avsted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar Forfatter #3831 Del Skrevet 9. februar Kom meg ikke ut i dag heller. Magen min er svært misfornøyd med vårruller til middag. Har liksom ikke vært ordentlig middag på en uke eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. februar Forfatter #3832 Del Skrevet 9. februar De har nå brøytet fortauet på andre siden av veien, men det hjelper meg lite, når de ikke har brøytet utenfor her, og ikke fortauet jeg må gå langs for å komme meg til bussen Må hente medisin i morgen. Gikk tom for en i dag. Jeg bestilte fra et apotek tidligere i uken. De skulle levert på nærbutikken, men i stedet har de levert den på en butikk 1 km herfra Da kunne jeg like gjerne dratt på apoteket for å kjøpe den. Har vært flere ganger i det siste, pakker som vanligvis har pleid å bli levert på nærbutikken, blir levert på denne andre i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar #3833 Del Skrevet 9. februar God helg til Sola & Co ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #3834 Del Skrevet 9. februar Sola de skrev (10 timer siden): De har nå brøytet fortauet på andre siden av veien, men det hjelper meg lite, når de ikke har brøytet utenfor her, og ikke fortauet jeg må gå langs for å komme meg til bussen Må hente medisin i morgen. Gikk tom for en i dag. Jeg bestilte fra et apotek tidligere i uken. De skulle levert på nærbutikken, men i stedet har de levert den på en butikk 1 km herfra Da kunne jeg like gjerne dratt på apoteket for å kjøpe den. Har vært flere ganger i det siste, pakker som vanligvis har pleid å bli levert på nærbutikken, blir levert på denne andre i stedet. Helt enig i dette. Nå er det mye rot og dårlig scanning, feilsending og samtaler med kundesørvis som skal lage en sak og etterlyse, men ikke stort skjer og jeg hører ikke noe fra noen. Mine pakker roper på meg der ute i det kalde mørket. Rumle skrev (7 timer siden): God helg til Sola & Co ❤ Er det meg bl.a? Tar sjansen og ønsker alle gode ting tilbake til Rumlen vår. 🌹Og Sola. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3835 Del Skrevet 10. februar Rumle skrev (15 timer siden): God helg til Sola & Co ❤ God helg Rumlemor Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Helt enig i dette. Nå er det mye rot og dårlig scanning, feilsending og samtaler med kundesørvis som skal lage en sak og etterlyse, men ikke stort skjer og jeg hører ikke noe fra noen. Mine pakker roper på meg der ute i det kalde mørket. Er det meg bl.a? Tar sjansen og ønsker alle gode ting tilbake til Rumlen vår. 🌹Og Sola. 🌹 Ja. For nøyaktig 1 måned bestilte jeg en pakke. Den rotet først handlestedet bort bestillingen på. Så ble den sendt 25 januar. Den er fremdeles ikke kommet. Så den sist var på Lørenskog og var blitt sendt videre. Det var for 1 uke siden. Blir vel jul og nyttår igjen før den pakken eventuelt kommer. God helg til deg og Hoppemor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3836 Del Skrevet 10. februar Leste på pakkesporingen at den kan ligge noen dager til. Skal på behandling over helgen. Vurdere å vente med å hente pakken til da. Jeg har medisinen jeg er tom for i lavere dosering, så om jeg tar to av den, så blir det, det samme. Tror jeg gjør det slik. I dag må jeg ut med søppel og handle på nærbutikken. I går fikk jeg akutt behov for frukt. Jeg spiser sjelden frukt, så tydelig at jeg har fått i meg lite grønnsaker siste uken. Har vel kun fått i meg hva som var inni vårruller. Ellers har jeg spist grandiosa 😕 Fant et eple og en klementin i kjøleskapet. Må få tak i påfyll av slikt også. Resten av helgen blir det salat, og bare sunne ting å spise Magen min nekter å spise mer dritt på en stund. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #3837 Del Skrevet 10. februar Takk. Vi lever i håpet om at pakkene finner hjem til oss til sist. God sunn helg til deg. Husk å hvile litt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3838 Del Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk. Vi lever i håpet om at pakkene finner hjem til oss til sist. God sunn helg til deg. Husk å hvile litt i dag? Ja. Etter jeg har vært på butikken blir det hvile resten av denne dagen Hva står på menyen din for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #3839 Del Skrevet 10. februar Sola de skrev (3 minutter siden): Ja. Etter jeg har vært på butikken blir det hvile resten av denne dagen Hva står på menyen din for helgen? Mulig at det blir en *fremmed for meg* quarter pounder og liten chips, men har ikke bestemt meg ennå. Aldri smakt, så det må testes snart. Ellers blir det som vanlig litt oppvask/husarbeid og mye nett og tv. Jeg setter avslapping og "kontemplasjon" høyt og tenker at det er god helse i akkurat avslapping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar #3840 Del Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (På 2.2.2024 den 12.38): En jeg kjente skulle kjøpe ekstra god middag fordi jeg var på besøk og han valgte torsketunger. Jeg ble sjokkert, for det er spesialmat man ikke serverer til folk som ikke har den matvanen. Stanken på kjøkken etc. var fryktelig og de andre i huset ville heller ikke ha. Ble tatt til side av en annen som fortalte meg at det der pleide han aldri å spise; han skulle bare tøffe seg for meg. Det funket ikke. Jeg ble sur og spiste gamle rester i kjøleskapet og skive til. ...men koselig at du liker det. Æresord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå