Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Lykke til med vaskingen. Det høres strevsomt ut å vaske tøy med griser som medvaskere.
Jeg hadde satt opp lapper. Hadde nok ikke nyttet, men jeg hadde blitt vred. 😠 ...og hadde ryddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Lykke til med vaskingen. Det høres strevsomt ut å vaske tøy med griser som medvaskere.
Jeg hadde satt opp lapper. Hadde nok ikke nyttet, men jeg hadde blitt vred. 😠 ...og hadde ryddet.

Hva jeg gjør. Er ekkelt å rydde og vaske etter andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama som skulle vaske etter meg, vasker ikke. Så gøy når man har 6 maskiner som skulle vært vasket og ikke får blitt.

Middagen spist. Så jeg har reinsdyrskav i fryseren, så skal kjøpe sopp og saus i morgen :nikke: Har enda mandelpotet igjen fra før jul, så må spise det opp før jeg kjøper ny potet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten, så var det et hus i skogen ved siden av huset vårt. Dette er nå revet og bygget nytt hus der. Ser det er til salgs. Utsikten er vel mot forsiden av huset vårt. Sier huset vårt, selv om det ble solgt for mange år siden. Mitt barndomshjem. Ser huset vårt nå er malt grått :dåne:  Jeg liker ikke fargen grå :ler: Så kjedelig og trist farge. Er ingen av mine sine, som fortsatt bor akkurat der, så ikke aktuelt å kjøpe. Kanskje for mange minner. Skogen liker jeg å huske som skog. Ikke hugget ned, slik den har blitt. Ser fullstendig ramponert ut :risterpåhodet: Aldri i verden om det hadde blitt bygget noe i skogen, om jeg hadde blitt boende der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så på Inspektør Foyle før jeg la meg i går. Har sett det ørten ganger før, men litt som med Beck, så er det et program jeg kan se flere ganger. Hver gang jeg ser på eller leser krim før jeg legger meg, så drar jeg det med inn i drømmeverden.

Jeg drømte jeg skulle ut med papir, plast og den slags resirkulering. Halvveis på vei ut, ser jeg at jeg hadde mistet et par poser med plast, så må opp trappa igjen. Øverst står inspektør Foyle og nikker. I neste øyeblikk plukker jeg ut vitnemålet til elevrådslederen fra to år tidligere opp av papirkurven på en skole. Hvorfor var det der? Hun hadde hele verden foran sine føtter. så hvorfor lå vitnemålet i papirkurven?  Var som om det var ensbetydende med et alvorlig mysterium. :huh:

God morgen forresten :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen til deg og Mr. Foyle....han er også min venn og jeg har sett sesongene flere ganger. Det blir ikke de siste. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Godmorgen til deg og Mr. Foyle....han er også min venn og jeg har sett sesongene flere ganger. Det blir ikke de siste. 

Er fin avslapning å se på :nikke: Episoden i går var fra 2004. Tiden flyyyyyyyyyyyr avsted!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skjermen som henger i bussen var det et fint dikt. Handlet om ei som hadde mistet seg selv, men bagasjen hadde hun med seg osv. Fikk meg til å tenke. Er sant det. Vi bærer alle med oss vår bagasje. Både tunge bør og alt som skjer :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på behandling. Fant ut 3 behandlinger samme dag, blir for mye. Tenkte det ville være greit å få gjort alt når jeg først var der, men når jeg enda hadde merkene av første behandlingene på kroppen, så måtte timeplanen endres litt.

Ble litt kylling og lunsjkake fra ferskvaredisken på nærbutikken til middag i dag. Kjøpte hvitost og kaviar. Håper jeg unngår å miste nyåpnet ost i gulvet denne gangen. Gjorde det nemlig i går-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ferskvarediskens (ofte varme) nylagde ting er en vidunderlig fristelse. :rodmer:

:nikke: Synes Meny har mye godt. Pålegg osv. Liker leverposteien de selger i ferskvaredisken der :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hentet en del pakker nå på morgenen. Deriblant et gulvteppe. Satt og tittet i mine nettbutikker og kom over et gulvteppe, som matcher sofaputene til søskenet mitt. Spurte om det ville ha et slikt, og det ville det, så det, i tillegg til et par andre ting får bli bursdagsgave. Fikk også 3 av disse husene :rodmer:

1045845701.jpg

Jeg er på leting etter treningstøy. Overdeler især. Er oftest de plaggene, som raskest blir kun til bruk hjemme klær her i gården. Jeg har per nå en rosa genser, en lys grønn genser og 2 svarte nike t- skjorter som jeg kan bruke på trening. Det blir for lite. Især, når jeg som regel har svært kort tid til å vaske klær, og da havner de ofte i uprioritert- kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte lykken være med deg og du finner dem du søker...og fyttikatta for en fin samling med "herregårder" det var! :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Måtte lykken være med deg og du finner dem du søker...og fyttikatta for en fin samling med "herregårder" det var! :rodmer:

:nikke: De er superfine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på et venterom i formiddag og disse var på radioen. Fikk lyst til å danse der jeg satt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine rytmer og glede i videoene; ser flott ut og være veldig ung og megabevegelig også. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Fine rytmer og glede i videoene; ser flott ut og være veldig ung og megabevegelig også. :nikke: 

Just presis hva jeg tenkte :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

En kan jo alltids drømme. :nigo: 

Med alle skader osv så er det nok en stund siden jeg var kapabel til noe sånt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...