Rumle Skrevet 1. januar #3501 Del Skrevet 1. januar Sola de skrev (16 timer siden): Skulle se på fyrverkeriet i trygghet på min egen balkong. 4 menn fant ut de skulle skyte opp raketter rett foran her jeg bor Jeg hylte som en stukken gris kjemperedd. Skulle ikke vært lov å skyte opp raketter! Det der er ikke gøy, opplever det ofte her jeg bor og, liker det absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar Forfatter #3502 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Lykke til, S la. Takk loppen min Jeg fikk kastet en søppelsekk full i dag også. Et litt mer omstendig prosjekt enn jeg først hadde tenkt var en haug med klær jeg har lagt i gangen. Oppå skostativet. Trodde det kanskje ville være en søppelsekk.. Tenkte ikke på hvor høyt opp i høyden bunken gikk.. Ble 3 stappfulle søppelsekker med klær Verste er at det meste er sommertøy. Ingenting jeg kan bruke nå. Jeg har herved gitt meg selv forbud mot å kjøpe klær til sommeren Jeg må bruke det jeg har. Eller gi det vekk. Tenkte å få gått igjennom det, og kun beholde det som jeg virkelig kommer til å bruke. Ting som ikke har vært brukt, eller er for kort i livet, kommer aldri til å bli brukt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar Forfatter #3503 Del Skrevet 1. januar Rumle skrev (2 minutter siden): Det der er ikke gøy, opplever det ofte her jeg bor og, liker det absolutt ikke! Jeg ble så redd. Leste han øyelegen som uttaler seg hvert år, sa det var ti øyeskader med fyrverkeri i landet vårt i år. Det er ti for mange. Er så mye uvettig bruk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar #3504 Del Skrevet 1. januar (endret) Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg ble så redd. Leste han øyelegen som uttaler seg hvert år, sa det var ti øyeskader med fyrverkeri i landet vårt i år. Det er ti for mange. Er så mye uvettig bruk Ja, og alkohol og fyrverkeri er en spesielt dårlig kombinasjon. Endret 1. januar av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar Forfatter #3505 Del Skrevet 1. januar Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, og alkohol og fyrverkeri er en spesielt dårlig kombinasjon. Særdeles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #3506 Del Skrevet 1. januar 17 minutter siden, Rumle said: Ja, og alkohol og fyrverkeri er en spesielt dårlig kombinasjon. Nettopp. Hadde selv en nabo for en del år siden som år etter år klarte å skyt raketter på hus. Bare flaks at ingen ble skadet. Og var helt umulig å si ifra til han at han måtte stoppe, for i hans hode så gikk det jo bra så lenge ingen foreløpig hadde blitt skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar #3507 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (1 minutt siden): Nettopp. Hadde selv en nabo for en del år siden som år etter år klarte å skyt raketter på hus. Bare flaks at ingen ble skadet. Og var helt umulig å si ifra til han at han måtte stoppe, for i hans hode så gikk det jo bra så lenge ingen foreløpig hadde blitt skadet. Skremmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. januar Forfatter #3508 Del Skrevet 2. januar SVK skrev (22 timer siden): Nettopp. Hadde selv en nabo for en del år siden som år etter år klarte å skyt raketter på hus. Bare flaks at ingen ble skadet. Og var helt umulig å si ifra til han at han måtte stoppe, for i hans hode så gikk det jo bra så lenge ingen foreløpig hadde blitt skadet. Det er den type mentalitet han har, som er farlig. Det er slike pyttsann mennesker som fortsetter til de enten har tatt livet av andre eller seg selv. De lærer aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar #3509 Del Skrevet 2. januar 22 hours ago, Rumle said: Skremmende 4 minutter siden, Sola de said: Det er den type mentalitet han har, som er farlig. Det er slike pyttsann mennesker som fortsetter til de enten har tatt livet av andre eller seg selv. De lærer aldri. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. januar Forfatter #3510 Del Skrevet 2. januar Nytt år og ny runde med behandlinger hos fysioterapeuten er i gang. Gjorde vondere i dag enn det har pleid å gjøre, men den så jeg komme, da ting har vært ille siste par dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar #3511 Del Skrevet 2. januar Just now, Sola de said: Nytt år og ny runde med behandlinger hos fysioterapeuten er i gang. Gjorde vondere i dag enn det har pleid å gjøre, men den så jeg komme, da ting har vært ille siste par dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar #3512 Del Skrevet 3. januar Stakkars Sola som starter året med trassig kropp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar Forfatter #3513 Del Skrevet 3. januar Den er ikke noe mer trassig enn vanlig. Starter nye året, der den slapp det forrige. Gidder ikke legge ut om helsehistorikk her. Blir mer oppgulp på ekstra ille dager, som kommer her. Har vært ute med søppel. Er så isende kald vind. Holdt på å få lokket til container i fjeset da vinden rev tak i det. Er nok det som har stått og slamret i hele natt. Forsøkte å lukke det, men ser ut som den lukkemekanismen er borte fra det. Håper vinden finner seg en annen retning snart, så det blir litt mindre bråk på den siden av bygningen. Får fortsette ryddingen min. Nå er det kjøkkenskapet som står for tur. Noe jeg har utsatt siden før jul, så får ta det. Jeg har en hylle jeg har satt opp foran gamle innredningen. Problemet er at ting har falt bak og inn i innredningen. Kjøkkeninnredningen her jeg bor er 2/3 deler fra da bygningen ble bygd. Den burde vært skiftet ut for minst 30 år siden. Den henger knapt sammen, så bruker den ikke. Det ble på 90- tallet satt inn nye overskap på ene veggen, og de bruker jeg, men ikke resten. skuffeseksjonen er full av hull og skuffene går så vidt inn i benken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar Forfatter #3514 Del Skrevet 3. januar Kjøkkenet ryddet og jeg påbegynte å rydde på balkongen. Det burde jeg tenkt på å få gjort før frosten kom. Alt er frossent der ute. En bøtte, som det på et eller annet tidspunkt har kommet regnvann i, var blitt til is. Løv i takrenna var frosset fast. Det burde jeg virkelig fått tatt i høst. Tror ikke jeg har vannet på balkongen på mange uker heller er jeg redd. I morgen tidlig må jeg tørke støv og skifte på senger. Orker ikke helt å skifte på dem i dag. Går liksom greit om laken og alt oppfører seg, men om det begynner å krølle seg så går tiden veldig fort mens jeg baler med lakenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar Forfatter #3515 Del Skrevet 3. januar Kjøkken, gang, soverom, balkong er klar. Er litt smårot som gjenstår i stua, men det tar jeg i morgen tidlig etter lysets frembrudd. I tillegg må jeg ut med en søppelsekk fra balkongen og en fra rundt omkring i leiligheten. Jeg har kastet for hard hånd i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar Forfatter #3516 Del Skrevet 3. januar Hva skal man si.. Fikk innkallingsbrev i posten. Datert 5 desember. Innkallelsen gjaldt noe jeg var på før jul. Fikk brevet i dag. Tydeligvis kan man ikke lite på at posten bringer brev frem i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar Forfatter #3517 Del Skrevet 3. januar Har vært ute med søppelsekkene Det er såååååååååååååå kaldt ute. Liker ikke vinteren. Heldigvis går vi mot lysere tider. Skal ikke ha noen planter denne våren ute. Plommetreet skal få seg nytt hjem, samme med ripsbærbuskene. Har tenkt å få tømt balkongen egentlig, men det er ikke noe man gjør i minusgrader. Forsøkte meg på å ta opp løv fra takrenna Må nok vente på mildere vær for å få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar #3518 Del Skrevet 4. januar Alt går, men ikke akkurat nå. Kanskje Sola kan hvile litt i hi? Vi venter i grunnen på mildere dager alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar Forfatter #3519 Del Skrevet 4. januar Når man går på butikken for å kjøpe påsmurt frokost i stedet for å lage den selv, for å slippe å skitne til kopper og kar Må på butikken igjen senere for å kjøpe middag og hente pakker. Venter til folk har vært her og dratt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar Forfatter #3520 Del Skrevet 4. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alt går, men ikke akkurat nå. Kanskje Sola kan hvile litt i hi? Vi venter i grunnen på mildere dager alle sammen. Jeg har tenkt å hvile når jeg føler jeg kan slappe av. Stresser med megler/ takstmann/ eier her jeg bor først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå