Sola de Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #3481 Del Skrevet 30. desember 2023 Sang for full hals mens jeg la sammen klær i vaskeriet. Hørte plutselig folk i gangen utenfor Vinner ikke the voice for å si det slik 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #3482 Del Skrevet 30. desember 2023 Sola de skrev (1 time siden): Sang for full hals mens jeg la sammen klær i vaskeriet. Hørte plutselig folk i gangen utenfor Vinner ikke the voice for å si det slik Tja...den som hørte deg har meldt deg på nå, så det får vi vite i neste utdrag av konkurransen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2023 #3483 Del Skrevet 30. desember 2023 God nyttårshelg i tråden! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2023 #3484 Del Skrevet 31. desember 2023 Akkurat det samme var det jeg skull till to say: God siste dag i det gamle året, Sola. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3485 Del Skrevet 31. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Tja...den som hørte deg har meldt deg på nå, så det får vi vite i neste utdrag av konkurransen. Folk sitter i sine hjem og ser på programmet. Gleder seg til å høre vakre stemmer, så plutselig sprekker vinglasset de har i hendene sine. Lyspærene i hjemmet likeså. En kråke synger bedre enn meg Rumle skrev (21 timer siden): God nyttårshelg i tråden! God nyttårshelg til deg også, rumlemoren min Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Akkurat det samme var det jeg skull till to say: God siste dag i det gamle året, Sola. God siste dag til deg også, hoppeloppen min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3486 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg er sliten. Begynte morgen med å slå meg gul og blå. Jeg trenger mer plass! Etter frokost tok jeg oppvasken og tok fuglen ut av kjøleskapet. Lot den stå på oppvaskbenken balanserende, mens jeg begynte å rydde i "hobbykroken" min i stua En sekk med hobbysement har stått der i over 4 år nå. 4 år! Den gikk i søppelet. Jeg begynte med å sortere, men til slutt måtte jeg bare kaste for hard hånd. Var ute med 2 søppelsekker Det vises knapt at jeg har ryddet der. Har allerede fra før av pakket ned flere plastkasser med hobbyting. Bakdelen med å interessere seg for neste alt mulig rart, gjerne alt samtidig er at ting veldig raskt flyter over. Jeg hadde en ryddestund før jeg flyttet inn i denne leiligheten. Var samme greia da. Etter å ha vært ute med søppelet, så fikk jeg brekt stakkars vingene på fuglen eller hva det er oppunder den og så hatt hyssing på lårene. Stappet den med appelsiner og krydret den. Har stått i ovnen i 45 minutter nå. Blir nok senkveld før den blir ferdig. Men det er ok. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2023 #3487 Del Skrevet 31. desember 2023 Vi skal jobbe oss mot et nytt år og da skal alt bli så mye bedre og vi blir alle gode ting vi ønsker oss i dette sekund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2023 #3488 Del Skrevet 31. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Vi skal jobbe oss mot et nytt år og da skal alt bli så mye bedre og vi blir alle gode ting vi ønsker oss i dette sekund. Det hadde jammen vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. desember 2023 #3489 Del Skrevet 31. desember 2023 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3490 Del Skrevet 31. desember 2023 SVK skrev (2 timer siden): Godt nyttår! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3491 Del Skrevet 31. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Vi skal jobbe oss mot et nytt år og da skal alt bli så mye bedre og vi blir alle gode ting vi ønsker oss i dette sekund. Rumle skrev (3 timer siden): Det hadde jammen vært fint Enig Jeg har 1 nyttårsforsett, jeg føler jeg allerede er begynt på, sånn middagsmessig sett. Lage middag fra bunnen av. Ble kalkun i dag. Det blir rester i morgen. Kanskje om jeg klarer å lage hvertfall ren middag en stund. Jeg klarte det fra 2016 til 2018, så bør gå atter en gang Brødmat er jeg overhodet ikke flink til å lage, så må nok kjøpe det. Har dere noen nyttårsforsetter? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3492 Del Skrevet 31. desember 2023 Da er lufta ute av ballongen for resten av dette året. Har egentlig vært på beina siden jeg sto opp i morges. Ser det skytes opp litt raketter her og der. Fikk gleden av å våkne halv fire i natt av en eller annen idiot sende opp et par raketter. Akkurat nesten sovnet igjen og så kom det søren meg enda en Liker ikke fyrverkeri, så blir nok frøken anti rakettoppskyting nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3493 Del Skrevet 31. desember 2023 Skulle se på fyrverkeriet i trygghet på min egen balkong. 4 menn fant ut de skulle skyte opp raketter rett foran her jeg bor Jeg hylte som en stukken gris kjemperedd. Skulle ikke vært lov å skyte opp raketter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2024 #3494 Del Skrevet 1. januar 2024 Sovnet tidlig og sov igjennom alt her. Hørte nok kanskje et par smell langt borte, men sov. Det var det jeg ville. Forsetter? Halvt års snopepause igjen fra nå. Sunn mat. Litt mer trim. Nå på vinteren blir det bevegelse i heimen. Har en del løfteutstyr her og småting som kan trimmes med, men også bevegelse til musikk, for å bøye og tøye alle ledd; det er bra for kropp og sinn det også. Trenger ikke å være de store utfallene, for småbevegelser er bra det også. "Å være snill mot meg selv"...generelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #3495 Del Skrevet 1. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Sovnet tidlig og sov igjennom alt her. Hørte nok kanskje et par smell langt borte, men sov. Det var det jeg ville. Forsetter? Halvt års snopepause igjen fra nå. Sunn mat. Litt mer trim. Nå på vinteren blir det bevegelse i heimen. Har en del løfteutstyr her og småting som kan trimmes med, men også bevegelse til musikk, for å bøye og tøye alle ledd; det er bra for kropp og sinn det også. Trenger ikke å være de store utfallene, for småbevegelser er bra det også. "Å være snill mot meg selv"...generelt. Jeg vurderte å gjøre det samme. Jeg er så veldig redd for raketter, så tør ikke andre steder enn på balkongen, men ble så redd da noen fant ut de skulle stå alt for nærme å skyte opp. Skvatt så veldig. Jeg sto og filmet fyrverkeriet på avstand og plutselig hører man bare redselskrik fra meg Er ikke lov å skyte opp fra der de gjorde. Leser i avisa det har vært veldig mye uvettig oppskyting her. Synes det kun skulle vært offentlig oppskyting og ikke i privat regi, om det skal være oppskyting i det hele tatt. Litt mer trim ja. Det må jeg få til også. Det siste der tror jeg er viktig. Tror vi ofte selv fort blir vår verste kritiker. Man har planer for hva som skulle vært gjort, og ser noen ganger hvor lite man får gjort. Men samtidig er man selv veldig klar over tingenes tilstand med omstendigheter rundt seg selv, så sånn sett burde man være snillere med seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2024 #3496 Del Skrevet 1. januar 2024 Jeg begynte allerede å tenke slik da jeg lå i sengen og vurderte å stå opp. Jeg strakk meg mer enn jeg pleier, bevegde på fingerledd, hender, armer, tær, føtter legger og ben...litt frem og tilbake, løfte, senke, bøye og rette ut. Tror det virker bra for noe. Å forberede kroppen på at nå er det ny dag og ting skal bæres. Kroppens vekt, altså. En vennlig oppstart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #3497 Del Skrevet 1. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Jeg begynte allerede å tenke slik da jeg lå i sengen og vurderte å stå opp. Jeg strakk meg mer enn jeg pleier, bevegde på fingerledd, hender, armer, tær, føtter legger og ben...litt frem og tilbake, løfte, senke, bøye og rette ut. Tror det virker bra for noe. Å forberede kroppen på at nå er det ny dag og ting skal bæres. Kroppens vekt, altså. En vennlig oppstart. Hadde meg en liten spasertur rundt i leiligheten i 5 tiden. Hadde litt verk her og der. Sovnet igjen og våknet nærmere 10 Det er ikke ofte jeg våkner så sent Var ikke i seng før etter 1 i natt, så forklarer vel det. Har du planer for dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2024 #3498 Del Skrevet 1. januar 2024 Sola de skrev (13 minutter siden): Har du planer for dagen? Bra med litt mer søvn. Jeg la en plan om at jeg skulle begynne med en halvtimes siesta om jeg kan det, for jeg tror at jeg hadde trengt det, men det spørs om jeg får det til når hodet er i fremdrift. Nei, ingen andre planer enn å være hjemme. Det skal jeg klare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #3499 Del Skrevet 1. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Bra med litt mer søvn. Jeg la en plan om at jeg skulle begynne med en halvtimes siesta om jeg kan det, for jeg tror at jeg hadde trengt det, men det spørs om jeg får det til når hodet er i fremdrift. Nei, ingen andre planer enn å være hjemme. Det skal jeg klare. Håper du får til å ta en siesta. Jeg skal la frokosten min sige litt før jeg skal få ryddet mer i stua. I tillegg må jeg vaske stekeovnen. Jeg vasket den lett før jeg stekte ciabatta nå, men må ha sølet i den i går, for lukter brent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2024 #3500 Del Skrevet 1. januar 2024 Lykke til, S la. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå