Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Det er så koselig med gamle minner i julepynten :nikke:

Det er veldig godt :jepp: Jeg har også stekt en, men her brukes det mest til pålegg, selv om det også blir middag innimellom :spise:

Det synes jeg og :) Man setter mer pris på den pynten enn den man har skaffet selv.

Pålegg ja. Kanskje det kan få bli til pålegg, restene :spise: Nyyyyydelig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 minutter siden):

Det synes jeg og :) Man setter mer pris på den pynten enn den man har skaffet selv.

Pålegg ja. Kanskje det kan få bli til pålegg, restene :spise: Nyyyyydelig!

Enig.

Ja, med sylteagurk og litt salt! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig kjøttpålegg i generøse skiver er supergodt og i morgen skal jeg kjøpe meg en halv rund sylte
og kose meg og sennep`en min med. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 timer siden):

Enig.

Ja, med sylteagurk og litt salt! :jepp:

Nam nam nam :spise:

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Ordentlig kjøttpålegg i generøse skiver er supergodt og i morgen skal jeg kjøpe meg en halv rund sylte
og kose meg og sennep`en min med. :nikke: 

Kos deg :spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg skal det. :lur: Ekstra frodige skiver på skiva. Er så veldig godt. 

:nikke: Skal sette på ribben snart her. Skal bare vaske stekeovnen først.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og hentet julegaver fra ene onkelen min. Handlet i samme slengen. Har fått kjøpt inn kjøttpålegget vi bruker i julen, samt en gräddost. Synes kanskje den smaker bedre enn edamer :S eller rettere sagt den er så liten at den blir spist opp. Edamerosten går som regel av seg selv ut av kjøleskapet nærmest, så spurte mine sine om vi ble til å spise den, og det skjønte jeg at vi ikke blir til, så da blir det gräddost i stedet. Synes det er veldig godt med paprika på :spise: Kjøpte også noen kransekakestenger. Lar det få bli 1 av 7 slag. Skjønner ikke hvorfor man skal ha så mange småkaker. Jeg rører dem knapt selv :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Den effektive husmoderen slår til igjen. Du er kjempeflink Sola. :D 

Bør vaskes før jeg steker noe i den. Har stekt bacon noen ganger i den uten å vaske den i mellom, så tror en omgang med klut og såpevann vil gjøre seg :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

En drømmehusmor for mange. ❤️ :jepp:

Tror ikke du hadde sagt det, hadde du sett hvor rotete jeg har det :ler: Ser helt bombet ut nå. Skal rydde, men står ikke på planen min før neste uke  en gang :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Tror ikke du hadde sagt det, hadde du sett hvor rotete jeg har det. Ser helt bombet ut nå.
Skal rydde, men står ikke på planen min før neste uke  en gang.

Slik så det helt sikkert ut i Einsteins arbeidslokaler også, før store ting ble sammenfattet! :opplyser: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Slik så det helt sikkert ut i Einsteins arbeidslokaler også, før store ting ble sammenfattet! :opplyser: 

Da så :ler: :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk skåret restene av ribben i tynne skiver. Får bli middag en eller annen gang i januar. Skulle ha tyttebærsyltetøy på maten min. veltet et glass med iste samtidig som halve glasset med tyttebær utover t- skjorte og buksa mi, duken og gulvet :dåne: Har oppvask som venter på meg, men tror jeg bare skal skylle av tallerkene i dag og ta den i morgen i stedet :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo freddan.... :lur: ...gratulerer og god helg til samtlige tre stk. i denne tråden.  :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg :klem3:

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Ja, det er jo freddan.... :lur: ...gratulerer og god helg til samtlige tre stk. i denne tråden.  :fnise: 

God helg :klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket mitt hadde litt kaffe igjen i koppen sin. Gidder du å ha litt kaffepulver oppi der, sa jeg. Det gjorde så. Fant fram en pensel og malte noen juletog i ubehandlet tre med kaffen. Ble såååååå fint. Beiset. Nydelig duft. Tror kanskje jeg skal steke appelsinskiver å ha i vognene :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...