Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Vanligvis pleier det å komme bilder opp på facebook. Fra da og da. Nå var det et sitat jeg hadde tydeligvis delt for 10 år siden. Hva! har jeg kommet med slikt kliss tenkte jeg.  Ser i hjørnet på pc på dato. Er vel i tiden jeg ble sammen min eks nr 2. Vil tro det kommer mere kvalmende sitater som minner der i tiden fremover :kasteropp: Heldigvis er bilder slettet, så slipper å få det opp som minner. Blæh! Tror jeg skal få ryddet gamle ting vekk fra facebook :nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :sol:

I dag har jeg planer om å få ryddet på balkongen blant annet. Gikk en tur på balkongen da jeg sto opp, for å få litt frisk luft. Skulle reise meg opp fra stolen min der. Knærne mine virker i heller dårlig humør i dag :risterpåhodet: Jeg må både høyt og lavt, så spørs hva jeg klarer:S Får se hvordan ståa er når det blir litt mer dagslys ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

God morgen :sol:

I dag har jeg planer om å få ryddet på balkongen blant annet. Gikk en tur på balkongen da jeg sto opp, for å få litt frisk luft. Skulle reise meg opp fra stolen min der. Knærne mine virker i heller dårlig humør i dag :risterpåhodet: Jeg må både høyt og lavt, så spørs hva jeg klarer:S Får se hvordan ståa er når det blir litt mer dagslys ute.

Mornmorn og sånn, men nå ble jeg nysgjerrig; gikk du en hel tur på balkongen? 
I det veldig store huset midt i Oslo egentlig?
I så fall...er det du som heter Sonja kanskje? :klo: 
*Hoppe bukker dypt og ærbødig, sånn i tilfelle* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden):

Mornmorn og sånn, men nå ble jeg nysgjerrig; gikk du en hel tur på balkongen? 
I det veldig store huset midt i Oslo egentlig?
I så fall...er det du som heter Sonja kanskje? :klo: 
*Hoppe bukker dypt og ærbødig, sånn i tilfelle* 

Sonja :ler: Jepp. Er hvor jeg bor :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har noe å gjøre oppå en stol høyt oppi luften ute å gjøre når knærne er som de er i dag. Må også få tak i søppelsekker, så får bli i morgen. Tenkte å få rensket takrenna for løv. Vurderer å kvitte meg med ripsbærbuskene. Ser alltid ut til å bli mye bær på dem, men når fuglene har tatt sitt, til tross for fuglenetting, så er det bare til en brødskive eller to med bær igjen. Plommetreet kan være får ny eier, så det får foreløpig stå.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg vet jo at jeg ikke skal snakke høyt om dette, MEN JEG VISSTE DET! :mynona:

Hahaha :ler: Skulle tatt seg ut med en dronning som var mot monarkiet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg har noe å gjøre oppå en stol høyt oppi luften ute å gjøre når knærne er som de er i dag. Må også få tak i søppelsekker, så får bli i morgen. Tenkte å få rensket takrenna for løv. Vurderer å kvitte meg med ripsbærbuskene. Ser alltid ut til å bli mye bær på dem, men når fuglene har tatt sitt, til tross for fuglenetting, så er det bare til en brødskive eller to med bær igjen. Plommetreet kan være får ny eier, så det får foreløpig stå.

Hva med å leie en arbeidsvillig dude som kan gjøre det mot en ok betaling? :klo: 

Sola de skrev (1 time siden):

Hahaha :ler: Skulle tatt seg ut med en dronning som var mot monarkiet :fnise:

Beste gjemmeplassen i verden; ingen ville ha mistenkt noe. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hva med å leie en arbeidsvillig dude som kan gjøre det mot en ok betaling? :klo: 

Beste gjemmeplassen i verden; ingen ville ha mistenkt noe. :fnise: 

Hvem skulle det være :vetikke: Om fremmede skal inn hos meg, må jeg ha storopprydning først. Greit med mine sine som vet hvor rotete jeg er, men om fremmede skal inn :dåne: Da må jeg rydde litt mer enn til vanlig, og da kan jeg like gjerne gjøre det selv. Jeg hater å rydde :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur på butikken. Kjøpte mer av vidunderlige multeisen til Hennig Olsen. 2 bokser til og med. Tenkte å ha ene i julen, mens den andre blir fritt vilt, når jeg blir issugen :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Har vært en tur på butikken. Kjøpte mer av vidunderlige multeisen til Hennig Olsen. 2 bokser til og med. Tenkte å ha ene i julen, mens den andre blir fritt vilt, når jeg blir issugen :spise:

Jeg er veldig glad for at du likte den. Mitt lille tips er at du nok må kjøpe minst èn til før jul. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste i en annen tråd og kom til å plystre på en radiohead- låt. Lenge siden jeg har hørt på dem. Har nesten glemt så vakker stemme Thom Yorke har :nikke: Hørte mye på OK computer og the bends i sin tid. Men er en stund siden. Tror jeg skal ta en liten lytte til gamle låter kveld :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Jeg er veldig glad for at du likte den. Mitt lille tips er at du nok må kjøpe minst èn til før jul. :lur: 

Det får holde med de jeg har kjøpt. Skal forsøke å ha en periode uten søtsaker snart.

Rumle skrev (6 timer siden):

God helg :blomst2:

God helg rumlemor :klem3: Har du planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig litt å se på tv fremover. Sesong 6 av Sealteam går mandag- fredag kveld. Hva ser dere på tv? Er så lei av NCIS, så ser som regel bare begynnelsen, for så sette på Åsted Norge på mandager. Så er det Gold rush på tirsdager. Bortsett fra superlaget mitt sine Europakamper og eliteseriekamper når de er, så er det fint lite å se på synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg ser på tv...eller leter etter noe som er ok å se på. Finner ikke så mye. :sukk: 
Blir lei av å flappe frem og tilbake på kanalene...
 SÅ mange kanaler, ikke stort å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jo, jeg ser på tv...eller leter etter noe som er ok å se på. Finner ikke så mye. :sukk: 
Blir lei av å flappe frem og tilbake på kanalene...
 SÅ mange kanaler, ikke stort å se på.

Synes det bare er repriser etter repriser. Lite nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeeeet iiiiiit goooooooo! Våknet 3.20 av at noen holdt konsert utenfor her. Skriking og skråling. Etter en stund ble de tydeligvis snakket til av noen her i bygget for da ble det høylytt eat my d... i kor lenge. Folk tåler dårlig å bli snakket til. De gikk etter en stund for så komme tilbake igjen og sånn holdt de på. Fikk ikke sove så veldig igjen etterpå :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...