Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at jeg tilsynelatende skulle til prestegården der jeg vokste opp. Hadde time der for et eller annet. Var enda litt tid til timen min, så jeg skulle få omvisning. Var gamle trapper som jeg skulle gå opp. Var store partier hvor jeg måtte klatre over tomme trinn eller som om det var vegger man måtte over. Vel oppe var det forskjellige båser. I ene var Charles og Camilla :ler:  Det sto en automat der med kontaktlinser man kunne få slikt fra om man brukte slikt. Så hørte jeg plutselig at jeg ble oppropt. Jeg tok en ny trapp nedover. Den gikk i flere retninger. Valgte feil og ente opp i en restaurant. Måtte gå trappa tilbake igjen for å finne rett vei. Så våknet jeg.

God morgen forresten :)

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (34 minutter siden):

God morgen og god ettermiddag og god helg! :blomst2:

God ettermiddag, god ettermiddag og god helg, rumlemoren min :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Flott drøm. :fnise:  God kveld til alle to i tråden. 

Drømmer mye fjas :fnise:

God morgen, hoppeloppen min :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er klesvasken godt i gang. Kokevasken er på nå. Lurer på hva jeg har brukt en full maskin med håndklær til siden forrige uke :risterpåhodet:

Tenkte å vaske opp mine sommerlige jakker og se over mine høstlige jakker, om de er rene, ellers så må de vaskes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kokevask innimellom er veldig bra for maskinen, for tøyet og ja, for alt! :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

En kokevask innimellom er veldig bra for maskinen, for tøyet og ja, for alt! :hoppe: 

:nikke: Ser det veldig godt i vaskemaskinene, når det er noen runder siden siste kokevaske i dem. Det både lukter samt det ligger mer plakk eller hva man skal kalle det for i pakningen. Jeg rengjører alt før jeg starter med min vask.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med jakkevask nå. En regnjakke henger til tørk, mens en annen er i vask. Var et dødt insekt i hetta på jakka :dåne: Jeg hater insekter, så den jakka, er på sin andre vask nå. For å være sikker på at det ikke er mer ulumskheter i den. Har høstparkasen min og boblejakken fra noen år tilbake i vask også nå. Etterpå skal to sommerjakker og en vinterjakke på vask. Har heldigvis ikke funnet flere insekter :redd: :dåne: Tenk om jeg hadde tatt på med jakka uten å vaske den og fått en død hva nå enn det var slags insekt i håret mitt :dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Ser det veldig godt i vaskemaskinene, når det er noen runder siden siste kokevaske i dem. Det både lukter samt det ligger mer plakk eller hva man skal kalle det for i pakningen. Jeg rengjører alt før jeg starter med min vask.

Tjener nok på det både på kort og lang sikt. Jeg har farget litt tøy i løpet av årene og da må det vaskes skikkelig rent i gummien spesielt lenge etterpå. Vi er meget gode husmødre, Sola. Det kan vi i alle fall skrive under på.  :nikke: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tjener nok på det både på kort og lang sikt. Jeg har farget litt tøy i løpet av årene og da må det vaskes skikkelig rent i gummien spesielt lenge etterpå. Vi er meget gode husmødre, Sola. Det kan vi i alle fall skrive under på.  :nikke: 

:nikke: :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klesvask ferdig for denne gang. Fikk ikke tørket alt sammen, så måtte ta med meg noen jakker, bher og et par gensere opp til tørk. Det regner bøtter og spann ute, samt fukt fra våte tøyet inne 😕 Mye kondens. Jeg har oppe vinduene på kjøkkenet og soverommet, samt balkongdøra oppe, så forhåpentligvis får jeg bort kondensen. Har avfukter, men har ikke helt koblet den til enda for høsten. Den skal være i jordet kontakt og det har jeg bare på kjøkkenet og badet, så må bruke skjøteledning og det går ikke akkurat nå, så da blir det lufting i stedet for.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det morsomt hva man drømmer :fnise: Jeg var visst i nærheten av hvor jeg bodde mens hunden min levde. Jeg var på sykkeltur der. Kurt Nilsen holdt konsert et stykke unna vil jeg tro, for hørte Himmel på jord sangen over høytalere. Jeg pratet med en fyr. Tror han jobbet med vann og avløp, for var oversvømmelse i en bygning bak meg. Hvertfall. Plutselig begynner ringeklokka på sykkelen å spille en liten trudelutt. Si meg har du fødselsdag spør fyren fra vann og avløp. Nei var bare sykkelen som var glad for å ha fått kommet ned fra loftet og endelig blitt tatt i bruk svarte jeg :fnise: Alt er logisk i drømmeverden :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, så går det sånn 10 ish år mellom hver gang jeg er på sykkel, så i og for seg så kunne det vært sånn :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stappmett.  Ble ovnsstekt torskeloin, stekt løk, kokt gulrot, potet og tyttebær til middag i dag :spise: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om jul. Er nesten ferdig med julegavene. Julepapir, gavebånd og alt er innkjøpt. Er i rute :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se på NCIS. Synes det er blitt litt kjedelig. Er bare masse nye folk med. Likte det bedre før når Gibbs, De Nozzo, Siva osv var med :nikke: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 timer siden):

Er stappmett.  Ble ovnsstekt torskeloin, stekt løk, kokt gulrot, potet og tyttebær til middag i dag :spise: 

Tror aldri jeg har spist ovnsstekt torsk, men høres godt ut 😊

Sola de skrev (28 minutter siden):

Når vi snakker om jul. Er nesten ferdig med julegavene. Julepapir, gavebånd og alt er innkjøpt. Er i rute :nikke:

Så smart og flink du er, sånn burde jeg også gjøre det 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...