Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hadde de palmeblader og strødde fortauet med roser mens de sang hyldningssang...så vet du hvorfor. ;) 

Hahahahaha :skratte:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sovet i over 9 timer :sjokkert:

I dag venter jeg noen pakker levert. To par sko, et skjerf og en boblejakke er vel hva som skal komme i dag. Venter ellers en vinterkåpe, regnjakke, 3 langermede gensere, to kjoler og en bluse. Tror det får holde :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ryddet litt i kjøleskapene. Er så mye som ikke blir spist opp. Nesten unødvendig å kjøpe kjøttpålegg. Går nesten av seg selv ut av kjøleskapet før jeg får spist det opp. Frukt også. Bananer og epler :( Kjøpte epler til feriebesøket skulle komme. Ble ikke spist, og nå var de heller uspiselige blitt. Skulle hatt en stall eller noe sånt i nærheten, som kunne fått frukt og grønt.

Hjemme fikk stallen fra butikkene det de ikke fikk solgt av slikt. Så mye snadder til fineste hestene. Var veldig opptatt av hest fra jeg var sånn 7-11 ish år. Alle jenter har vel en sånn hesteperiode når de er liten. Var selvsagt medlem av pennyklubben og arvet alle barbiehestene til min mor og tante. Lekte egentlig mer med dem enn med dukkene tror jeg. For å ikke snakke om my little pony :dåne: Hadde den store samlingen med my little pony :rodmer: 

Ønsket meg så veldig Shetlandsponni da jeg var liten :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hentet pakkene. Ene par skoene kjøpte jeg 2 nummer større enn jeg pleier å bruke og de passet akkurat.  Er så stor forskjell på størrelsene i Adidas sine sko. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig kommet hjem :dåne: Har pasientreiset rundt i dag. Taxien var her et kvarter før egentlige hentetiden, som førte til jeg var der jeg skulle til 40 minutter før tiden. Var forsinkelser, så ble sittende der og vente og vente og vente :ler: Gikk relativt raskt å vente på pasientreiser hjem igjen også. Vanligvis pleier det å være minst halvtime å vente, men nå kom den i løpet av et kvarter. Håper det fortsetter slik. Har vært svært vanskelig å få pasientreiser i morgentrafikken ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 15.8.2023 den 8.58):

Har sovet i over 9 timer :sjokkert:

I dag venter jeg noen pakker levert. To par sko, et skjerf og en boblejakke er vel hva som skal komme i dag. Venter ellers en vinterkåpe, regnjakke, 3 langermede gensere, to kjoler og en bluse. Tror det får holde :nikke:

:fnise: Ordet dulter Hoppetanten i siden og fniser...snakket hun ikke om kjøpestopp eller et annet fremmedord, sier det? Gratulerer med god søvn. Slik får jeg det ikke til. Jeg sover for lite, men gjør så godt jeg kan. Hilsen Hoppen. 

Sola de skrev (På 15.8.2023 den 11.54):

Nesten unødvendig å kjøpe kjøttpålegg. Går nesten av seg selv ut av kjøleskapet før jeg får spist det opp.

Hva kan man lære av det? Legg flere skiver på skivene når du skal spise. Kjøtt er sunt! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

:fnise: Ordet dulter Hoppetanten i siden og fniser...snakket hun ikke om kjøpestopp eller et annet fremmedord, sier det? Gratulerer med god søvn. Slik får jeg det ikke til. Jeg sover for lite, men gjør så godt jeg kan. Hilsen Hoppen. 

Hva kan man lære av det? Legg flere skiver på skivene når du skal spise. Kjøtt er sunt! :opplyser: 

Kjøpestopp er for julepynt og kjøkkenting om jeg erindrer rett :plystre:

Varte bare den natten. I natt våknet jeg hundre ganger.

Blir du sliten eller er søvnen god, det du får sove?

Er ikke så glad i kjøtt, så holder med tynnest mulig lag for meg :ler: Derav alltid masse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 timer siden):

Kjøpestopp er for julepynt og kjøkkenting om jeg erindrer rett :plystre:

Blir du sliten eller er søvnen god, det du får sove?

Er ikke så glad i kjøtt, så holder med tynnest mulig lag for meg 

1.  Åja... :plystre:
2. Sover ofte stykkevis og delt. Blir sliten av det...slik som nå. :gjesp:
3. Ok. Jeg er glad i kjøtt og har begynt å ta dobbelt så mye på. Ittno`knussel. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

1.  Åja... :plystre:
2. Sover ofte stykkevis og delt. Blir sliten av det...slik som nå. :gjesp:
3. Ok. Jeg er glad i kjøtt og har begynt å ta dobbelt så mye på. Ittno`knussel. :nigo: 

Håper du vil få sove bedre i natt :klem3:

Har aldri vært så overbegeistret for rødt kjøtt. Må være tynnest mulig skåret og ikke så alt for store mengder av det for at jeg skal klare å spise det. Liker best fisk og fugl jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (49 minutter siden):

Har aldri vært så overbegeistret for rødt kjøtt. Må være tynnest mulig skåret og ikke så alt for store mengder av det for at jeg skal klare å spise det. Liker best fisk og fugl jeg :)

Jeg har en drøm om å spise et stekt villsvin som Asterix og Obelix gjør det. :rodmer: Rett i kroppen! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg har en drøm om å spise et stekt villsvin som Asterix og Obelix gjør det. :rodmer: Rett i kroppen! 

Ser de på de franske slottsprogrammene på livsstil av og til helsteker gris. Skal visst smake vidunderlig :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på behandling. Øvelser sto på programmet i dag :dåne: Måtte holde meg fast for å ikke falle av et sånn trinn- greie :risterpåhodet: Er fullstendig ubalansert for tiden.

Møtte muttern deretter. Jeg så en av dem jeg ser videoene til på youtube hadde falt hodestups for bøkene til Colleen Hoover. Jeg kjøpte to bøker på salg, men var ikke helt min sjanger, så ga dem til muttern og hun har også falt hodestups, så hun var innom bokhandelen og kjøpte de bøkene de hadde der av dama.

Var innom en veskebutikk deretter. Fant en jeg veldig kunne tenkt meg, men jeg kjøpte meg jo en veske forrige måned, og trenger ikke to, så får heller ønske meg den til jul eller bursdag :nikke:

Var innom noen interiørbutikker også, men kjøpte nesten bare nødvendigheter :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Høres bra ut med litt hyggelighet etter ubalanserte ting i livet. 🌹:) 

Ja. Vanligvis pleier jeg bare å ta første buss hjem, men hadde noen ærender, så greit å få slått flere fluer i en smekk.

Når vi snakker om fluer. Eller edderkopper. Jeg hadde lagt noe bestikk i utslagskummen for å skylle av det før jeg vasket det, og da jeg skulle ta bestikket opp, så var den svære svarte edderkoppen død oppi der :dåne: Andre gangen jeg finner svære edderkopper i oppvaskkummen. Synes de heller kunne holdt seg utendørs. Utenfor vinduene mine er det mange nett :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Ja. Vanligvis pleier jeg bare å ta første buss hjem, men hadde noen ærender, så greit å få slått flere fluer i en smekk.

Når vi snakker om fluer. Eller edderkopper. Jeg hadde lagt noe bestikk i utslagskummen for å skylle av det før jeg vasket det, og da jeg skulle ta bestikket opp, så var den svære svarte edderkoppen død oppi der :dåne: Andre gangen jeg finner svære edderkopper i oppvaskkummen. Synes de heller kunne holdt seg utendørs. Utenfor vinduene mine er det mange nett :redd:

Hadde de vært utenfor nå så hadde de levd og formert seg...men de kom inn og døde i vakre omgivelser og med Sola som lyste opp veien videre. De var heldige syns jeg og det var kanskje du også? Edderkroppene er bortevekk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hadde de vært utenfor nå så hadde de levd og formert seg...men de kom inn og døde i vakre omgivelser og med Sola som lyste opp veien videre. De var heldige syns jeg og det var kanskje du også? Edderkroppene er bortevekk. :) 

Usj og æsj :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gjort noe jeg har utsatt i lange tider. Jeg har hatt mudin i baderomsvasken. Nå er sluket åpnet blitt igjen. Merket for noen uker siden at det begynte å samle seg opp i vasken. Nå var det så vidt vannet rant ned. Gikk heldigvis greit denne gangen. Må få tatt utslagsvasken på kjøkkenet også, men det blir ikke i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (22 minutter siden):

Usj og æsj :ler:

...sa brura.                                                            :vetikke: 

Sola de skrev (9 minutter siden):

Da har jeg gjort noe jeg har utsatt i lange tider. Jeg har hatt mudin i baderomsvasken. Nå er sluket åpnet blitt igjen. Merket for noen uker siden at det begynte å samle seg opp i vasken. Nå var det så vidt vannet rant ned. Gikk heldigvis greit denne gangen. Må få tatt utslagsvasken på kjøkkenet også, men det blir ikke i dag.

Det er godt å få gjort! Er du flink med hårfjernings-utgravingsrutinene dine? Hum? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

...sa brura.                                                            :vetikke: 

Det er godt å få gjort! Er du flink med hårfjernings-utgravingsrutinene dine? Hum? :lur: 

Børster ikke håret på badet, så er ikke hva som tetter igjen. Før pleide jeg å børste håret på badet og da var det tett til stadighet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hos meg forlater håret moderskipet hver gang jeg dusjer etc. Nytter ikke å hindre det. :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...