Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2261 Del Skrevet 29. juli 2023 Da er klesvasken godt i gang. De som vasket klær før meg, hentet ikke klærne sine i tørketrommelen, så måtte henge ting til tørk, som vanligvis går i tørketrommel 😕 Skal hente kokevasken min snart, så får legge i tørketrommel da, det som ikke enda er tørket blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2262 Del Skrevet 29. juli 2023 Rart å tenke på at vi snart er i august. Synes juli har gått veldig fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juli 2023 #2263 Del Skrevet 29. juli 2023 Sola de skrev (1 time siden): Rart å tenke på at vi snart er i august. Synes juli har gått veldig fort. Og jeg synes den har vart veldig lenge, det er så rart det der, hvor forskjellig vi oppfatter tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2023 #2264 Del Skrevet 30. juli 2023 Sola de skrev (16 timer siden): Rart å tenke på at vi snart er i august. ...og jeg har blitt bønnhørt etter å ha holdt ut alt det sterke lyset og varmen. Omsider går vi mot levelige tider og...det regner hos meg plutselig! God søndag i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli 2023 #2265 Del Skrevet 30. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...og jeg har blitt bønnhørt etter å ha holdt ut alt det sterke lyset og varmen. Omsider går vi mot levelige tider og...det regner hos meg plutselig! God søndag i tråden. Det høljer ned her og. God søndag, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #2266 Del Skrevet 30. juli 2023 Rumle skrev (20 timer siden): Og jeg synes den har vart veldig lenge, det er så rart det der, hvor forskjellig vi oppfatter tiden Snakket nettopp om en tur jeg trodde var i 2019. Var i 2016, ser jeg ut i fra bilder Tiden flyr Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...og jeg har blitt bønnhørt etter å ha holdt ut alt det sterke lyset og varmen. Omsider går vi mot levelige tider og...det regner hos meg plutselig! God søndag i tråden. God søndag Fine med høsten er temperaturen. Bakdelen er når det kommer frost, blir glatt, og jeg blir redd for å falle. Rumle skrev (4 timer siden): Det høljer ned her og. God søndag, ja Regnet masse i natt og i morges her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #2267 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) Ser på Bodø/ Glimt mot Tromsø. Vi ligger under. Men kampen er enda ung, så håper vi utligner Dagens tredje kamp på meg Endret 30. juli 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #2268 Del Skrevet 31. juli 2023 Da har jeg først vært og kjøpt meg en ny mummikopp. Har sagt jeg skal slutte å kjøpe dem, men denne var kjærlighetskoppen i 4 dl størrelse Skulle egentlig inn på glassmagasinet i et annet ærend, men den var perfekt størrelse til å drikke av. Synes de vanlige 3 dl- koppene er litt små. Så noen pene ildfaste former, jeg vurderer å kjøpe. Er litt redd for at det vil bli med dem som fleste andre i keramikk jeg har. De sprekker når noe er for kaldt i dem i ovnen Var ute og spiste med feriegjestene etterpå. Er ikke ofte jeg spiser ute lenger. Har blitt noen ganger, mens de er her, men ellers aldri. Før pandemien spiste jeg ute relativt ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. juli 2023 #2269 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Jeg liker godt de til koppene og, men har ikke kjøpt noen av de selv enda. Hvilken mønster har kjærlighetskoppen? Er det den i rosa, hvitt og svart hvor de klemmer? Endret 31. juli 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #2270 Del Skrevet 31. juli 2023 Rumle skrev (51 minutter siden): Jeg liker godt de til koppene og, men har ikke kjøpt noen av de selv enda. Hvilken mønster har kjærlighetskoppen? Er det den i rosa, hvitt og svart hvor de klemmer? Ja. Denne i 3 dl var den første jeg kjøpte. Har skål til den også. Var egentlig tenkt å kun være den...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #2271 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg trenger ikke flere mummikopper. Har så alt for mange. Har tenkt å ta alle i daglig bruk igjen, når jeg får oppvaskmaskin. Jeg knuser for mye både kopper, glass, fat når jeg vasker opp for hånd til at jeg våger å bruke dem nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. juli 2023 #2272 Del Skrevet 31. juli 2023 Sola de skrev (18 minutter siden): Ja. Denne i 3 dl var den første jeg kjøpte. Har skål til den også. Var egentlig tenkt å kun være den...... Den er fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #2273 Del Skrevet 31. juli 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Den er fin Den jeg liker aller best. Fint at den nå er i en litt større størrelse. Mer anvendelig for voksne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2023 #2274 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg hadde nok tenkt at slike fine kopper etc. kun skulle vaskes for hånd, men jeg antar at vi to må benytte oss av litt forskjellig teknikk når vi håndvasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #2275 Del Skrevet 31. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg hadde nok tenkt at slike fine kopper etc. kun skulle vaskes for hånd, men jeg antar at vi to må benytte oss av litt forskjellig teknikk når vi håndvasker. Bodde 5 år i andre leiligheten med oppvaskmaskin. Tror jeg knuste 1 glass alle årene der. Her inne med oppvask for hånd. La oss bare si jeg har kjøpt noen pakninger med glass og har stadig påfyll av kaffekopper. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2023 #2276 Del Skrevet 31. juli 2023 Sånn blir det kanskje når du skjuler en sjongleringsartist inni deg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2277 Del Skrevet 1. august 2023 Feriebesøket mitt reiser hjemover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2278 Del Skrevet 1. august 2023 Har tenkt å begynne å ta med meg tøyposer når jeg skal handle. Var på en coop obs nettopp og der hadde de både tøyposer og av plast med tøyhåndtak. Har fra før av 3 stk, så nå tror jeg at jeg skal ha for en stund. 4.25 for 1 plastpose blir for dyrt i lengden. Er jo gjerne 3 poser hver gang man handler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #2279 Del Skrevet 1. august 2023 Sola de skrev (1 time siden): Feriebesøket mitt reiser hjemover. Jeg har hatt slikt før da jeg hadde større bolig og når folk har vært på besøk "langt og lengre enn langt", så så jeg slik ut etterpå. Yiiii-ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august 2023 Forfatter #2280 Del Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt slikt før da jeg hadde større bolig og når folk har vært på besøk "langt og lengre enn langt", så så jeg slik ut etterpå. Yiiii-ha! Går ofte år mellom hver gang jeg ser familien min så synes det er fint med besøk. Blir så stille når de drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå