Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (Akkurat nå):

Ja, tror det. Den ble kjøpt i annen butikk enn hvor de pleide å selge Barbie hjemme. Barbie ble kun solgt i lekebutikken, mens Barbieetterligninger ble solgt i flere butikker. Jeg hadde en blond Barbie, en sydlandsk Barbie med langt mørkt hår og en Skipper. Hadde noen Petra, en Steffi eller hva den het:S Hadde noen Barbiebarn. Chelsea/ Stacey eller noe :vetikke:  Lekte mye med dem da jeg var sånn 4-6 år. Hadde små vogner som vil lekte var som vognen til Askepott :fnise: Så litt slik ut.

Herlig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Gjør, tror hekt sikkert du vil like den. Bare vær obs på at det er skremmende lett å kjøpe bøker, et tastetrykk og så er den klar til leses! Kan fort bli veldig dyrt :ninja:

Jeg kjøper litt for mange bøker uansert jeg :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøper litt for mange bøker uansert jeg :fnise:

Da er den jaffal perfekt for deg :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig 😊

Tror min Ken hadde sånn bryllupsdress på seg. Kjøpte et shorts og skjorteantrekk til den samtidig. Men var kjedelig å leke med :ler: Bedre med de andre jentedukkene :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den jaffal perfekt for deg :ler:

:nikke: Tar mindre plass også :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 minutter siden):

:nikke: Tar mindre plass også :)

Absolutt! Jeg ble helt frelst med en gang, men der er vi jo og forskjellige alle :nikke: Håper den faller i smak!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (10 timer siden):

Absolutt! Jeg ble helt frelst med en gang, men der er vi jo og forskjellige alle :nikke: Håper den faller i smak!

Får satse på det :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur på nærbutikken. Kjøpte rundstykker og melk. Skal hente en pakke litt av sted, så snart den kommer dit, og skal ha litt storhandel da. Har regnet over forbruk i matbutikken forrige måned, og det ligger på samme summer, som det har gjort siste månedene 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene er der for å brukes og Sola fortjener alt godt. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Pengene er der for å brukes og Sola fortjener alt godt. :nikke: 

Joda, takk :ler: Er jo singel, ingen barn, så mange vil vel si jeg unner meg ting litt for ofte, men når man heller ikke har bil, kjæledyr, hverken røyker eller bruker penger på alkohol, så er det ikke så mye annet enn en selv å bruke penger på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor passet mitt har tatt veien. Har til og med kikket i drivhuset mitt etter det :/ Borte vekk. Må ha kastet det :vetikke: 

Prøver å tenke hvor jeg la det sist, og det mener jeg var i eller oppå der det har pleid å ligge. Jeg finner heller ikke passvesken det pleier å ligge i. Så det tyder på at det ikke er kastet, for burde klart å se den :/

Har endevendt et annet skap. Der var det heller ikke.

Mitt gamle kjøkkenbord har en skuff i seg. Oppi der lå det bare spisebrikker og tøyservietter.  Så da står skjenken tv står på for tur. Vil være veldig rart om det er i den. Er liksom bare tekstiler og bestikk oppi den. Er liksom kun nær der når jeg tørker støv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skuffene på skjenken var det heller ikke. Fant egentlig alt annet enn hva jeg letet etter 😕 Grillvotter :ler:  Hvem har slike i en skuff i stuen.. Sola de tydeligvis. Har for lengst kjøpt nye, da jeg ikke fant disse :ler:

Har skapdører på skjenken også, men der kan jeg ikke helt se for meg at det skal være. Har et bord stående foran, så har ikke åpnet dørene siden jeg stappet tekstiler inni.

Har en kommode som var min farmor sin, som er eneste sted som gjenstår å se. Tror ikke jeg har lagt det oppi der :S Er ikke noe logisk sted å legge det. Den er stappfull av duker tilhørende både farmor, oldemødre og tippoldemødre. Så fine og forseggjorte :rodmer: Gamle kjøkkenbordet mitt står foran denne, så vil være rart å ha lagt det oppi den. Men hvor er det ellers om det ikke er kastet blitt :vetikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke hvor passet mitt har tatt veien. Har til og med kikket i drivhuset mitt etter det :/ Borte vekk. Må ha kastet det :vetikke: 

Prøver å tenke hvor jeg la det sist, og det mener jeg var i eller oppå der det har pleid å ligge. Jeg finner heller ikke passvesken det pleier å ligge i. Så det tyder på at det ikke er kastet, for burde klart å se den :/

Har endevendt et annet skap. Der var det heller ikke.

Mitt gamle kjøkkenbord har en skuff i seg. Oppi der lå det bare spisebrikker og tøyservietter.  Så da står skjenken tv står på for tur. Vil være veldig rart om det er i den. Er liksom bare tekstiler og bestikk oppi den. Er liksom kun nær der når jeg tørker støv.

Du har sikkert lagt det et skikkelig lurt sted, som er umulig å huske hvor er, det er mulig at jeg pleier å gjøre noe lignende :ninja:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (43 minutter siden):

Du har sikkert lagt det et skikkelig lurt sted, som er umulig å huske hvor er, det er mulig at jeg pleier å gjøre noe lignende :ninja:

Ja. Jeg har det med å legge ting slike lure steder :dåne: :ler: Jeg skal ikke reise utenlands denne sommeren, så gir meg litt tid, men må gå igjennom absolutt alt. Er litt redd det kan ha havnet i en av bodene mine, men kan ikke helt se hvordan og hvorfor. Ville vært svært lite gunstig. Jeg vet ikke. Er så rart. Men i og med at mappen det pleier å ligge i, også ikke er funnet, tyder det på at de er samme sted, hvor nå enn det må være hen :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Ja. Jeg har det med å legge ting slike lure steder :dåne: :ler: Jeg skal ikke reise utenlands denne sommeren, så gir meg litt tid, men må gå igjennom absolutt alt. Er litt redd det kan ha havnet i en av bodene mine, men kan ikke helt se hvordan og hvorfor. Ville vært svært lite gunstig. Jeg vet ikke. Er så rart. Men i og med at mappen det pleier å ligge i, også ikke er funnet, tyder det på at de er samme sted, hvor nå enn det må være hen :vetikke:

Kjedelig når sånt skjer. 100% sikker på at du ikke kan ha mistet det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Kjedelig når sånt skjer. 100% sikker på at du ikke kan ha mistet det?

Jeg tror ikke det. Må være kastet med annet i så fall, men synes jeg ser for meg å legge det, der det pleier å ligge, men der er det ikke. Tok alt ut av skapet i dag, bare for å være helt sikker 😕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det spøker i Solas bolig. :ninja: De har snappet det inn i den andre verdenen og ler seg skakke over Solas mange ansiktsuttrykk når hun leter. Av og til freser hun og snakker rare ord på menneskespråket også. 👻 👻 👻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Jeg tror det spøker i Solas bolig. :ninja: De har snappet det inn i den andre verdenen og ler seg skakke over Solas mange ansiktsuttrykk når hun leter. Av og til freser hun og snakker rare ord på menneskespråket også. 👻 👻 👻

Skulle ikke forbause meg.

Der jeg og hunden min bodde, skjedde det av og til rare ting. Loftet på huset var over leiligheten vi bodde i. Var jeg som hadde rådighet over det også, så brukte det vel egentlig bare som bod eller til å stue ødelagte møbler. Hørte ofte skrittlyder og knaking der oppe. Tenkte på det som vanlige loftslyder, men folk på besøk reagerte på lydene, som om de ikke skulle være der. Husker jeg syntes det var så creepy å være i kjelleren på det huset.

På siste jobben min skjedde det en del ting, men en tidligere kollega sa det spøkte et sted. Opplevde selv noen ting der, som ikke lot seg forklare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (16 timer siden):

Hoppen, bruker du fremdeles Instagram innimellom?

Jeg titter på folks bilder og laiker, ja. Har ingenting der selv.  :ninja: 

Sola de skrev (7 minutter siden):

Skulle ikke forbause meg.

Der jeg og hunden min bodde, skjedde det av og til rare ting. Loftet på huset var over leiligheten vi bodde i. Var jeg som hadde rådighet over det også, så brukte det vel egentlig bare som bod eller til å stue ødelagte møbler. Hørte ofte skrittlyder og knaking der oppe. Tenkte på det som vanlige loftslyder, men folk på besøk reagerte på lydene, som om de ikke skulle være der. Husker jeg syntes det var så creepy å være i kjelleren på det huset.

På siste jobben min skjedde det en del ting, men en tidligere kollega sa det spøkte et sted. Opplevde selv noen ting der, som ikke lot seg forklare.

Det er litt urettferdig at folk som ikke vil ha det...de får slikt besøk. Jeg har danset lokkedans i halve mitt liv,
men de kommer ikke. Jeg føler meg litt snurt og ikke god nok. Det må jeg si. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...