Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

I dag blir det et klage- innlegg. Har skadet tommelen min. I tillegg krangler ene kneet mitt seg, samt at jeg kjenner pollenhelvetet prøvelser :( Håper pollensesongen blir kortvarig i år.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 time siden):

I dag blir det et klage- innlegg. Har skadet tommelen min. I tillegg krangler ene kneet mitt seg, samt at jeg kjenner pollenhelvetet prøvelser :( Håper pollensesongen blir kortvarig i år.

Hvordan skadet du den?

God bedring. :blomst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Hvordan skadet du den?

God bedring. :blomst:

Jeg sender deg en pm.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Uff :klem3: håper du føler deg bedre snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 timer siden):

Uff :klem3: håper du føler deg bedre snart

Takk, ja, er lov å håpe.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg litt sommerklær.  Kjoler, dressjakke, shortser i varierende lengde og skjorte. Skjorta kan jeg bruke ellers også da. Tror ene kjolen blir pent til 17 mai, om den kommer til da, om ikke, må jeg lete litt i skapet og se hva jeg finner:S Skulle ha bestilt den for noen dager siden :klaske: Tenkte å se om jeg kunne finne et passende belte til den først 😕 Fant ikke noe belte, og dagene har gått, men fant et bånd tilhørende en annen kjole, som jeg kan bruke i midjen på den, så da bestilte jeg. Heldigvis er det tirsdag i dag, så er fortsatt mulighet for at jeg får den før 17 mai.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom endelig skattepengene! 2 måneder nesten etter jeg sendte inn :risterpåhodet: Besteforeldrene mine måtte i fjor vente til november, før de fikk sitt, så skal vel være glad for at jeg slapp å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med pakkeventing og hurra for skattepenger som sikkert går inn i det store sluket igjen...
ja, for de skal vel ikke settes i banken og spares? :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Lykke til med pakkeventing og hurra for skattepenger som sikkert går inn i det store sluket igjen...
ja, for de skal vel ikke settes i banken og spares? :fnise: 

Jeg satte dem på sparekontoen. Trenger dem ikke akkurat nå, så da får de heller stå der.

Jeg må hente en pakke, som kom for noen dager siden :opplyser: Har glemt av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mitt idol. Tenk å klare å sette dem i banken og være fornuftig. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Du er mitt idol. Tenk å klare å sette dem i banken og være fornuftig. 🌹

Blir nok sikkert brukt på et eller annet tidspunkt, men akkurat nå har de det best der de er :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på behandling. Fysioterapeuten har sett i journalen og fant ut at nå skal vi fokusere på hele Solus Kroppus samtidig :dåne: :dåne:  :dåne: Tror det blir pasientreiser hjem neste gang :nikke: Kom meg nesten ikke ut døren derfra. Klarte å karre meg avsted til bussen. Min buss sto der, men hadde ikke sjanse til å øke tempoet for å nå den, så måtte vente på neste.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt når steder man handler en del sender lister over top 5 klær som må passe til en. Kan ikke være mine handlekurver den lista var basert på :ler: Bare svarte klær. Tror aldri jeg har handlet svarte plagg i denne butikken.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (6 minutter siden):

Litt morsomt når steder man handler en del sender lister over top 5 klær som må passe til en. Kan ikke være mine handlekurver den lista var basert på :ler: Bare svarte klær. Tror aldri jeg har handlet svarte plagg i denne butikken.

Ja, det der har jeg stusset over mange ganger! For ikke å snakke om hva Spotify foreslår av og til! *fnys*

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Ja, det der har jeg stusset over mange ganger! For ikke å snakke om hva Spotify foreslår av og til! *fnys*

Haha, ja ikke minst :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mørbanket. Verker fra ytterst i hårtuppene til ytterst i tåneglene. Alt går i sneglefart i dag. Skulle hente en pakke litt av sted. Halvveis måtte jeg gå hjem igjen. Hadde ikke sjanse i dag :risterpåhodet:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Sola de said:

Er mørbanket. Verker fra ytterst i hårtuppene til ytterst i tåneglene. Alt går i sneglefart i dag. Skulle hente en pakke litt av sted. Halvveis måtte jeg gå hjem igjen. Hadde ikke sjanse i dag :risterpåhodet:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene mine skal visst komme i morgen, i følge meldingen jeg fikk, så da satser vi på at det er så :nikke:

Må få handlet inn litt mat til alle butikkstengte dagene neste uke. 17 mai tenkte jeg å lage snitter og en kake. Kanskje jeg kjøper kaken. Er så mye styr med å lage en, når man ikke har benkeplass til å stå å lage den på. Har ikke benkeplass på kjøkkenet, så å bruke komfyren eller utslagsvasken til å ha skjærebrett osv på og det måtte jo før eller siden gå gæli, hvilket det har gjort en del ganger. Det er et absolutt must i neste bolig. Rikelig med benkeplass! Bare det å få plass til alle ens kjøkkenting også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bestille kake om du skal ha en litt fin en fra bakeri, etc? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Må vel bestille kake om du skal ha en litt fin en fra bakeri, etc? :klo: 

På nærbutikken har jeg tidligere bestilt kaker. Kommer neste dag. I år har jeg kjøpt en vanlig frossen sjokoladekake på rema. Gidder ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...