Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #1301 Del Skrevet 12. mars 2023 Sitter du å ser på malingen tørke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. mars 2023 Forfatter #1302 Del Skrevet 12. mars 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Sitter du å ser på malingen tørke? Ja, gjorde vel det Sto på ene krukken med maling at den skulle være støvtørr etter 15 minutter. Det var den ikke. Er enda ikke helt tørr, men fikk gjort det jeg skulle i dag. Skal ha et lag med lakk på i morgen, så er det bildet ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2023 #1303 Del Skrevet 13. mars 2023 Tålmodighet er nøkkelordet, Sola. Den amerikaneren burde la deg få holde rundt ham en times tid for å komme deg til varmehektene igjen. Syns naboer kan stå sammen slik om det gjelder å redde liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #1304 Del Skrevet 13. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Tålmodighet er nøkkelordet, Sola. Den amerikaneren burde la deg få holde rundt ham en times tid for å komme deg til varmehektene igjen. Syns naboer kan stå sammen slik om det gjelder å redde liv. Tror jeg står over Han er kjekk og alt sånt, men han prater såååååååååååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #1305 Del Skrevet 13. mars 2023 Satt og så på videoer på youtuben. Så et verktøy jeg ikke har. Listesaks Genialt til slikt puslearbeid jeg driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #1306 Del Skrevet 13. mars 2023 Da har jeg fått malt et par dyr til og tegnet opp et til. Blir pent synes jeg - i all beskjedenhet Nå venter jeg bare på at dyrene skal tørke, så skal jeg male eller tegne på litt detaljer. Synes ene ble litt i mørkeste laget, så må nok lyse det opp litt. Får se hvordan det tørker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2023 #1307 Del Skrevet 13. mars 2023 Sola de skrev (12 timer siden): Tror jeg står over Han er kjekk og alt sånt, men han prater såååååååååååå mye Jaha...så du vil helst ha dem vakre og stille? Snakker bare når du ber dem om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1308 Del Skrevet 14. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jaha...så du vil helst ha dem vakre og stille? Snakker bare når du ber dem om noe? Nei, men han snakker ikke norsk. Ganske selektivt for han forstår norsk, så når han snakker på inn og utpust på engelsk blir det litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1309 Del Skrevet 14. mars 2023 Skjønner. Jaja...det kommer nok en annen kar seilende forbi før eller siden skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1310 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Skjønner. Jaja...det kommer nok en annen kar seilende forbi før eller siden skal du se... Jeg har det ikke så veldig travelt med å møte noen. Tenker bedre å møte en og det er rett enn å bli sammen med en bare for å bli sammen med noen, som det ikke er liv laga med. Endret 14. mars 2023 av Sola de Ikke alt jeg trenger å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1311 Del Skrevet 14. mars 2023 Sola er ei klok dame...men hmm...jeg hadde ikke sagt neitakk til et fransk slott akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1312 Del Skrevet 14. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Sola er ei klok dame...men hmm...jeg hadde ikke sagt neitakk til et fransk slott akkurat... Ikke jeg heller. Har du sett på escape to the chateau på tv2 livsstil? Noen ganger blir jeg småforarget over hvor moderne de skal gjøre det. Kræsjer fullstendig mot hva som passer for slottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1313 Del Skrevet 14. mars 2023 Klarte å karre meg hjem. Har blødende kjøttsår på hælen og akilles som trøbler seg på samme sted i tillegg. Den delen av foten min er ikke blid på meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1314 Del Skrevet 14. mars 2023 Bare et par episoder, nettopp av den grunn. Det blir for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1315 Del Skrevet 14. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare et par episoder, nettopp av den grunn. Det blir for mye. Tenk å kunne satt et slikt slott i stand til fordums prakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1316 Del Skrevet 14. mars 2023 Mhm...da skulle jeg ha hoppet rundt i alle krinolinekjolene mine i saler og haller og hatt folk med lutt som mine private musikere med hopperytmer i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars 2023 #1317 Del Skrevet 14. mars 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Jeg har det ikke så veldig travelt med å møte noen. Tenker bedre å møte en og det er rett enn å bli sammen med en bare for å bli sammen med noen, som det ikke er liv laga med. Om den dagen kommer så vil den mannen være en veldig heldig mann 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1318 Del Skrevet 14. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Om den dagen kommer så vil den mannen være en veldig heldig mann 😃 Sa Cid på perfekt norsk dialekt og da han var ferdig med å kommentere, gikk han over til mengder av amerikansk igjen! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mars 2023 Forfatter #1319 Del Skrevet 14. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Mhm...da skulle jeg ha hoppet rundt i alle krinolinekjolene mine i saler og haller og hatt folk med lutt som mine private musikere med hopperytmer i. Krinolinkjoler Ser det for meg. Tenk at de brukte de der Cid skrev (3 timer siden): Om den dagen kommer så vil den mannen være en veldig heldig mann 😃 Takk Ingen må finne på å holde pusten sin mens de venter på at det skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #1320 Del Skrevet 14. mars 2023 Vi er flinke til å holde pusten i full offentlighet, men drar noen dugelige magadrag med oxygenapparatet som i alle fall jeg har montert i skjul i ryggsekken min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå