AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 Noen som har strikket denne genseren? Strikker for en venninne og synes oppskriften er litt kronglete. Er det sånn at hele genseren strikkes vrangbord (1 rett, 1vrang)? Slik jeg leser oppskriften er det sånn, men på bildet set det ur til å være glattstrikk. Håper noen kan svare 🙏🏻 Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Del Skrevet 8. august 2022 Ingen som kan hjelpe? Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 Denne du mener? Isåfall ser det ut for meg at den er en rett/vrang hele genseren ja Anonymkode: 2f6b0...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne du mener? Isåfall ser det ut for meg at den er en rett/vrang hele genseren ja Anonymkode: 2f6b0...745 Ja, den 😊 Ok, så da er kanskje hele genseren i rett/vrang. Ser ikke sånn ut på bildet 🤔 Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg har ikke strikket den, men for meg ser det ut som genser en en oversized genser i glattstrikk med raglan og rullekrage. Bomsete sak må jeg si. Strikker du nedenfra og opp, eller ovenfra og ned? Anonymkode: d626d...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke strikket den, men for meg ser det ut som genser en en oversized genser i glattstrikk med raglan og rullekrage. Bomsete sak må jeg si. Strikker du nedenfra og opp, eller ovenfra og ned? Anonymkode: d626d...995 Det synes egentlig jeg også, derfor jeg søker hjelp. Gjerne fra noen som har strikket den 😊 Genseren strikkes nedenfra og opp og starter med vanlig vrangbord. Deretter økning som jeg synes var utrolig knotete forklart (og jeg har strikket mye). Og så ser det ut til at det fortsetter med rett/vrang hele bolen, men jeg synes det ser ut som vanlig glattstrikking på bildet. Men på oppskriften står det i forhold til strikkefasthet at x antall masker strikket rett/vrang = 10 cm. Så egentlig tror jeg hele genseren strikkes slik hele veien, men det hadde vært greit å vite før jeg setter i gang. ts Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Del Skrevet 8. august 2022 På dette bildet ser det ut som r/v, hvis du ser på bolen mot halsen.🤷♀️ Anonymkode: 96652...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På dette bildet ser det ut som r/v, hvis du ser på bolen mot halsen.🤷♀️ Anonymkode: 96652...300 Har studert alle bilder jeg finner inkludert selve oppskriften og synes fremdeles det ser ut som rettstrikk…. 🤷🏽♀️ Men oppskriften heler nok mer mot rett/vrang. Skulle ønske noen som faktisk har strikket genseren kunne svare 🙏🏻🙏🏻 ts Anonymkode: 69e87...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 12.30): Har studert alle bilder jeg finner inkludert selve oppskriften og synes fremdeles det ser ut som rettstrikk…. 🤷🏽♀️ Men oppskriften heler nok mer mot rett/vrang. Skulle ønske noen som faktisk har strikket genseren kunne svare 🙏🏻🙏🏻 ts Anonymkode: 69e87...fb3 Har du forsøkt å sende melding på sida til Skappel på facebook, eller i melding hos nettbutikken deres? Anonymkode: ca0f2...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Del Skrevet 14. august 2022 Du kan legge ut den delen av oppskrifta som har med det partiet du undrer på. På enkelte bilder ser det ut som om det er 1r x 1v-vrangbord nede, men bildene er regelrett ræva og viser på ingen ordentlig måte hvordan genseren ser ut. Anonymkode: 15091...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 14. august 2022 #11 Del Skrevet 14. august 2022 Det er vrangbord på bildene, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 23.19): Har du forsøkt å sende melding på sida til Skappel på facebook, eller i melding hos nettbutikken deres? Anonymkode: ca0f2...dba Det opplagte svaret…🙄 1000 takk 😊 jeg sendte melding og fikk svar 👍🏻👍🏻 ts Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det opplagte svaret…🙄 1000 takk 😊 jeg sendte melding og fikk svar 👍🏻👍🏻 ts Anonymkode: 69e87...fb3 Og svaret var? Anonymkode: f5e98...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #14 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 23.28): Og svaret var? Anonymkode: f5e98...8b6 Rett/vrang på hele genseren Anonymkode: 69e87...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå