AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 F eks Shit jeg glemte å kjøpe brød. Shit mobilen er nesten tom for batteri. Shit jeg dobbelbooket. Osv Anonymkode: b91dc...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 Ja, ganske ofte. Anonymkode: 5d6ed...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 7. august 2022 #3 Del Skrevet 7. august 2022 Det har jeg aldri sagt. Er sikkert for gammel. Sier oftere faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 7. august 2022 #4 Del Skrevet 7. august 2022 Bruker det nok mer enn jeg er bevisst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 Ja men sier føkk oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 Ja, føler jeg sier det ganske så ofte, iallefall ofte nok til at jeg plutselig hørte barnebarnet på 3 år sier, shit farmor, nå sølte jeg 🙉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Del Skrevet 7. august 2022 Nei. I eksemplene dine ville jeg heller brukt oi/åj. Anonymkode: 81be7...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. august 2022 #9 Del Skrevet 8. august 2022 Ja, det hender jeg bruker det ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå