Gå til innhold

Hvorfor har Pakistanere så harry biler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tur i Oslo og det er lett å se hvilke biler som tilhører denne gruppen. De er like blodharry som rånere fra Toten. De tror at de ser så eksklusive ut, men nei….🥴

Anonymkode: 74979...452

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tullete tråd. Overskriften spør hvorfor pakistanere har så harry biler, men så skrives det i første innlegg at nordmenn også har harry biller…. Spørsmålet er vel heller hvorfor ikke alle har biler som TS synes er «status». Svaret er vel at folk har forskjellig smak 🙂 og bra er det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En tur i Oslo og det er lett å se hvilke biler som tilhører denne gruppen. De er like blodharry som rånere fra Toten. De tror at de ser så eksklusive ut, men nei….🥴

Anonymkode: 74979...452

Eventuelt så liker de bare bilen sin? Du gjør litt samme tankefeil som de mennene som ser en jente i «sexy» klær og derfor tror jenta vill ha sex med de. Det er mulig at en person har kled seg i kler, kjøpt bil og lignede kun fordi de liker klærne, bilen osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er normal bil, ifølge White Power Supremacy here i tråden? 

For 10 år siden måtte man bestille en Diesel, (eller kødde navn vi har på diesel = DO-ZELL) stasjonsvogn med automatgir. 

Nå er det el-bil som gjelder, så for å tilfredstille White Supreme her i tråden, så må en bestille hva da, Tesla 3 eller en eller annen jævla SUV selvfølgelig, med sånn skiboks på taket (selv om man ikke trenger det), svær bagasjerom til bikkja (selv om man ikke har svært Rottweiler-bikkje), og hva mer.. JAA! 4X4 trekk på hjulene selvsagt - All Around for faen 🤣 For man må jo en tur på hytta på fjellet. Eller rett og slett har 4x4 for høy.

Ellers, velge ALLTID aller høyeste utstyrsnivå slik man gjør nå for tiden og har ellers gjort de siste årene? Alt under aller høyeste nivå av utstyr, er Wuss Ass Immigrant nivå? 😆 

Har jeg glemt noe mer: Jaa, krok bak må en han, for å dra tilhengeren på 1.000 kg. Yeah, I totally give a fvck i krok bak for tilhengeren, skiboks, 4x4 og stort bagasjerom.

 

Anonymkode: 25a64...6bb

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 21.40):

På samme tid er de alltid velstelte og fine i klærne. Men der igjen, en passe harry mengde med etterbarberingsvann også.

Så er det bilene da. Selv temmelig nye biler klarer de å rigge med uorginale, men sikkert dyre felger. Nærmest svarte ruter og mere til. Blått lys under karrosseriet tar også kaka.. Jeg kan på flere hundre meters avstand gjette meg til at det er en Pakistansk eid bil der borte. Jeg kan selvsagt velge å kalle bilene deres særegne. Men pokker heller, jeg synes de er harry, ferdig med det.

Hvis vi derimot kommer til den virkelig blod-harry bilen så er den heilnorsk. Volvo Amazon og annet tull eller snacks, for øynene som ser, med revehaler og wunderbaum.. Mine personlige favoritter er gamle biler som blir totalt restaurert til den fremstår som ny.

Så hvor kommer denne dårlige/utdaterte smaken fra Pakistanerne fra?,(etter min mening altså) Det har jeg ofte lurt på. Hvis det handler om gruppepress så kommer den i så fall ikke fra den generelle norske holdning og interesse for bildesign. Pakistanerne blir vel for det meste influert fra sine egne tenker jeg..

Anonymkode: fea59...d11

Vel, de har sine tradisjoner, og litt å slekte på. De dekorerer busser og lastebiler for eksempel. Klassisk dekorert etter pakistansk skikk i hjemlandet avbildet nedenfor. India gjør det samme:

 

272909_large_6D0CF99A-A972-11E3-A2C0-4D1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I usa kan man spotte en afroamerikansk eller søramerikansk sjåfør på bilen 🤪 Samme greia som kebab-trallene her. 

Anonymkode: d9463...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

I usa kan man spotte en afroamerikansk eller søramerikansk sjåfør på bilen 🤪 Samme greia som kebab-trallene her. 

Anonymkode: d9463...02b

Det er jo generelt sett NEDTUR å se hvem som kjører bilen uansett. 
 

Blir alltid skuffa de gangene jeg tar en sjanse og håper på en snaxy bilsjåfør, hehe. Hva ser jeg da da. Gamle damer med tørt hår, unge gutter som låner bil av pappa, bare triste greier. 
 

Men er lov å drømme. 🥹

Anonymkode: 9b688...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med kulturen som gjør at rikdom skal flashes for andre selv om de ikke har penger, samme med bryllupene der de låner enorme summer for at det skal være stort og flott men når hvetebrødsdagene kommer så bor de i en overbefolket leilighet sammen med flere generasjoner. 

Anonymkode: d5f5a...ed5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 timer siden):

Eventuelt så liker de bare bilen sin? Du gjør litt samme tankefeil som de mennene som ser en jente i «sexy» klær og derfor tror jenta vill ha sex med de. Det er mulig at en person har kled seg i kler, kjøpt bil og lignede kun fordi de liker klærne, bilen osv. 

tror det er du som gjør tankefeil her, kan ikke sammenligne desse bilene med hvordan en jente velger å kle seg. 

Anonymkode: 74979...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg er i Pakistan, så jeg har ikke noe inntrykk av bilparken der.

Alternativt:

Når du kaller norsk-pakistanere for pakistanere så avslører du hva slags bias du har.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 22.28):

Reis til midtøsten og nedi der, så ser du at det er neonlys og bling-bling overalt. De syns sikkert det er fint. 

Anonymkode: 42496...041

Jepp. Bortsett fra bygderånere så er den skandinaviske stilen diskre, stram og litt kald. Less i more. Hvitt, grått, kaffelatte osv.

Bilene jeg så daglig i Kabul med Taj Mahal i speilet, tepper på dashbord, plastkrom rundt lykter, reg.nr innramming  plast krom hjulkapsler, masse dilldall, gullforgylte detaljer, perler, broderier og annen pynt. Populært med Ahmed Shah Massoud bilder i bilvinduet (Løven fra Pansjhir). Den "arabiske" stilen har de tatt med til Norge, litt nedtonet, men kromlistene rundt dørhåndtak, lykter og andre detaljer ser jeg igjen i Oslo. I tillegg er folk Midtøsten VELDIG glad i Toyota.

Anonymkode: 87499...147

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver er rånere. Samme ulla enten de kommer fra Furuset eller Indre Toten. Eneste forskjellen er at rånerne fra Furuset spiller dårligere musikk.

Anonymkode: c12cd...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

tror det er du som gjør tankefeil her, kan ikke sammenligne desse bilene med hvordan en jente velger å kle seg. 

Anonymkode: 74979...452

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 22.21):

For en usmakelig tråd. Rasist.

Anonymkode: 6ffd3...30a

En reell observasjon er aldri rasistisk, slutt å prøve å være anonymt woke det er litt kvalmt

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakistanere kjører foliert Tesla i Oslo. Harry? Ja, men det samme gjør mange etniske nordmenn.

Anonymkode: 0ff7e...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo «Kebab Traller» vært populære hos flere innvandrer grupperinger i mange år. Dette er ikke noe nytt, er vel kanskje et status symbol for dem.

Anonymkode: 9d417...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jo «Kebab Traller» vært populære hos flere innvandrer grupperinger i mange år. Dette er ikke noe nytt, er vel kanskje et status symbol for dem.

Anonymkode: 9d417...3ca

Kan anbefale denne boken:  Ett ord - bilder i kampen mot særskrivingsfeil

Anonymkode: 0ff7e...0df

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NakenPanda skrev (5 timer siden):

En reell observasjon er aldri rasistisk, slutt å prøve å være anonymt woke det er litt kvalmt

Åjaa, skjønner! Så ts har faktisk sjekket bilene til absolutt alle pakistanere, og vet at de har Harry biler, hele gjengen?

 

Anonymkode: e43a4...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åjaa, skjønner! Så ts har faktisk sjekket bilene til absolutt alle pakistanere, og vet at de har Harry biler, hele gjengen?

Anonymkode: e43a4...070

Jeg bor på Ekeberg, og er del på Ryen og Bryn for å handle. Det er i hvert fall mange pakistanere som kjører Tesla (Model S, X, 3 og Y) av det jeg kan se. Virker som de er cirka like harry som oss etniske nordmenn.

Anonymkode: 0ff7e...0df

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg bor på Ekeberg, og er del på Ryen og Bryn for å handle. Det er i hvert fall mange pakistanere som kjører Tesla (Model S, X, 3 og Y) av det jeg kan se. Virker som de er cirka like harry som oss etniske nordmenn.

Anonymkode: 0ff7e...0df

Ja, ikke sant🤷‍♀️
 

 

Anonymkode: e43a4...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...