jordbær Skrevet 15. august 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 15. august 2006 Qlio skrev: Kommer du hit også? Skulle gjerne fått sydd ett par gardiner, vasket litt spy og ryddet litt leker. ← Ikke noe problem. Jeg har blitt en racer på å dytte inn smokken mens jeg løper frem og tilbake. Vesla våkner av at jeg bare TENKER på rydding. Ingen pinjekjerner Men mer salat.. så det blir forhåpentligvis nok salat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 15. august 2006 #622 Del Skrevet 15. august 2006 jordbær skrev: Ingen pinjekjerner Har hørt rykter om at naboen din har funnet ut at det er lurt å hamstre pinjekjerner, og derfor som regel har et lite lager hun gjerne låner ut fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. august 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 15. august 2006 Verdande skrev: Har hørt rykter om at naboen din har funnet ut at det er lurt å hamstre pinjekjerner, og derfor som regel har et lite lager hun gjerne låner ut fra. ← Kjekt å vite! Håper ikke hylebaby bråker alt for mye..hihi.. Snill på natta iaffal..enda.. Helt til vi putter henne rett over soverommet til verdande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. august 2006 #624 Del Skrevet 16. august 2006 Nå får du snart kjeft av Evelina. Små barn er ikke snille og slemme, de er bare barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. august 2006 Forfatter #625 Del Skrevet 16. august 2006 Qlio skrev: Nå får du snart kjeft av Evelina. Små barn er ikke snille og slemme, de er bare barn. ← pfft... er så vant til det, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. august 2006 #626 Del Skrevet 16. august 2006 jordbær skrev: pfft... er så vant til det, så! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #627 Del Skrevet 16. august 2006 *kjefter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. august 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 16. august 2006 6-ukerskontrollen gikk kjempebra! Frisk liten pike som sjarmerte legen. Hun har begynt å smile. To smil på to dager.. *sukk* Nye tall 6 uker og 2 dager: Lengde: Ikke målt. De vil ikke måle så små barn..blabla Vekt: 4355g(3020g ved fødsel) H.O: 38cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 16. august 2006 #629 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) jordbær skrev: Håper ikke hylebaby bråker alt for mye..hihi.. Pøsj, det er da ikke noe problem i det hele tatt. Dessuten er hun jo søteste lille baby-Pernille. Sitat Snill på natta iaffal..enda.. Helt til vi putter henne rett over soverommet til verdande Jeg har ørepropper. (men du trenger kanskje ikke få fire til og praktisere barneoppdragelse etter nabomodellen, altså ...) Endret 16. august 2006 av Verdande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. august 2006 #630 Del Skrevet 17. august 2006 Evelina skrev: *kjefter* ← Told you so! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. august 2006 #631 Del Skrevet 18. august 2006 Hva er H.O.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. august 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 19. august 2006 hodeomkrets:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. august 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 19. august 2006 Problem: Vi er tilsammen ca 30stk i den "nærmeste" familien. Vi har bare plass til 15-20stk på navnedagssermonien. Alle i familien bor langt unna.. Jeg har alt for mange tanter og søskenbarn i forhold til samboern til å invitere alle.. Og de fleste i min slekt og hans slekt bor like ved hverandre og vil ta det som en fornærmelse å ikke bli bedt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. august 2006 Forfatter #634 Del Skrevet 20. august 2006 Glem familie, kriger, sult og røyksug! HUN SMILER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. august 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 22. august 2006 8 fleece-pledd, 10 meter tøy og div tøyrester og gardiner.. Og snart skal jeg hente nye symaskinen min! Brother NX-400.. GLEDER meg! Nå skal det sys snøggler og bæregreier.. og andre duppedingser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. august 2006 #636 Del Skrevet 23. august 2006 Ojsann, gleder meg til å se! Her trengs det bilder både underveis og etterpå, så kom igjen og last opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 23. august 2006 Lalaa... Veldig pen symaskin da.. Den trer nålen selv, kutter tråden selv, syr selv(bruker ikke pedal, bare stiller hastigheten og trykker på en knapp), har mange forskjellige pyntesømmer og bokstaver.. Men jeg mangler faktisk en tøysaks! Får ikke sydd mer før jeg får meg det.. Hmf! Har lagd et dynetrekk i dag, som jeg tror ser bedre ut i vognen vår, enn de andre vi har gjør. Det er sort på den ene siden og sort og hvitt på den andre siden. Bomullsstoffet jeg kjøpte på jysk i går er helt sært! ALDRI opplevd at stoffet blir skjevt av å bli rivd, før! Det blir iallefall dette.. Trodde jeg hadde ødelagt dynetrekket, fordi jeg fant det ut da jeg sydde siste siden.. Menne.. det var skjevt "rette veien".. hehe. Så det gikk veldig bra! Fra nå av skal jeg KLIPPE i det, iallefall.. Det jeg trenger nå, er; Mer tråd.. sort og mørkegrønn holder ikke til rosa ting. Saks som kan klippe i fleece og bomull.. Baconsaks og papirsaks ble iallefall ikke bra nok! Hehe.. Det jeg har lært: Bomull kan rives skjevt Fleece er dumt å brodere på.. Det ender opp i en stor knute.. hmf. Baby sover kun når jeg ikke gjør ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #638 Del Skrevet 23. august 2006 Jøss, visste ikke at du var sydronning?? *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. august 2006 #639 Del Skrevet 23. august 2006 Det var et tannløst smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 23. august 2006 Evelina skrev: Jøss, visste ikke at du var sydronning?? *imponert* ← Haha.. Jeg er ikke det. Men jeg får sånne plutselige kick av og til. Og jeg har alltid likt symaskiner Lunacia: Ja, takk og pris... VELDIG tannløst.. enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå