Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Qlio skrev:
Kommer du hit også?

Skulle gjerne fått sydd ett par gardiner, vasket litt spy og ryddet litt leker.

Ikke noe problem. Jeg har blitt en racer på å dytte inn smokken mens jeg løper frem og tilbake. Vesla våkner av at jeg bare TENKER på rydding. :ler:

Ingen pinjekjerner :grine: Men mer salat.. så det blir forhåpentligvis nok salat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande
  jordbær skrev:
Ingen pinjekjerner  :grine:

Har hørt rykter om at naboen din har funnet ut at det er lurt å hamstre pinjekjerner, og derfor som regel har et lite lager hun gjerne låner ut fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdande skrev:
Har hørt rykter om at naboen din har funnet ut at det er lurt å hamstre pinjekjerner, og derfor som regel har et lite lager hun gjerne låner ut fra.  ;)

:ler: Kjekt å vite!

Håper ikke hylebaby bråker alt for mye..hihi.. Snill på natta iaffal..enda.. Helt til vi putter henne rett over soverommet til verdande :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qlio skrev:
Nå får du snart kjeft av Evelina.

Små barn er ikke snille og slemme, de er bare barn. ;)

pfft... er så vant til det, så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6-ukerskontrollen gikk kjempebra! :) Frisk liten pike som sjarmerte legen.

Hun har begynt å smile. To smil på to dager.. *sukk*:)

Nye tall 6 uker og 2 dager:

Lengde: Ikke målt. De vil ikke måle så små barn..blabla

Vekt: 4355g(3020g ved fødsel)

H.O: 38cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
  jordbær skrev:
Håper ikke hylebaby bråker alt for mye..hihi..

Pøsj, det er da ikke noe problem i det hele tatt. Dessuten er hun jo søteste lille baby-Pernille. :hjerter:

Sitat
Snill på natta iaffal..enda.. Helt til vi putter henne rett over soverommet til verdande :sjarmor:

Jeg har ørepropper. :ler:

(men du trenger kanskje ikke få fire til og praktisere barneoppdragelse etter nabomodellen, altså ...)

Endret av Verdande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Problem:

Vi er tilsammen ca 30stk i den "nærmeste" familien. Vi har bare plass til 15-20stk på navnedagssermonien. Alle i familien bor langt unna.. Jeg har alt for mange tanter og søskenbarn i forhold til samboern til å invitere alle.. Og de fleste i min slekt og hans slekt bor like ved hverandre og vil ta det som en fornærmelse å ikke bli bedt.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

8 fleece-pledd, 10 meter tøy og div tøyrester og gardiner.. Og snart skal jeg hente nye symaskinen min! Brother NX-400.. GLEDER meg!

Nå skal det sys snøggler og bæregreier.. og andre duppedingser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lalaa...

Veldig pen symaskin da.. Den trer nålen selv, kutter tråden selv, syr selv(bruker ikke pedal, bare stiller hastigheten og trykker på en knapp), har mange forskjellige pyntesømmer og bokstaver..

Men jeg mangler faktisk en tøysaks! :ler:

Får ikke sydd mer før jeg får meg det.. Hmf! Har lagd et dynetrekk i dag, som jeg tror ser bedre ut i vognen vår, enn de andre vi har gjør. Det er sort på den ene siden og sort og hvitt på den andre siden.

Bomullsstoffet jeg kjøpte på jysk i går er helt sært! ALDRI opplevd at stoffet blir skjevt av å bli rivd, før! Det blir iallefall dette.. Trodde jeg hadde ødelagt dynetrekket, fordi jeg fant det ut da jeg sydde siste siden.. Menne.. det var skjevt "rette veien".. hehe. Så det gikk veldig bra! Fra nå av skal jeg KLIPPE i det, iallefall..

Det jeg trenger nå, er;

Mer tråd.. sort og mørkegrønn holder ikke til rosa ting.

Saks som kan klippe i fleece og bomull.. Baconsaks og papirsaks ble iallefall ikke bra nok! Hehe..

Det jeg har lært:

Bomull kan rives skjevt

Fleece er dumt å brodere på.. Det ender opp i en stor knute.. hmf.

Baby sover kun når jeg ikke gjør ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina skrev:
Jøss, visste ikke at du var sydronning?? :) *imponert*

Haha.. Jeg er ikke det. Men jeg får sånne plutselige kick av og til. Og jeg har alltid likt symaskiner ;)

Lunacia: Ja, takk og pris... VELDIG tannløst.. enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...