jordbær Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #301 Del Skrevet 28. mai 2006 Dustegubben! Kan jo ikke dra på IKEA i morgen, når han reiser til tønsberg! *klask* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #302 Del Skrevet 28. mai 2006 *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 29. mai 2006 Laaaang dag! Fikk ikke sove i natt, lå vel våken til halv fire.. Snudde litt på meg, prøvde ut stillinger som egentlig ikke var noe behagelig. Småsov, våknet.. snudde på meg igjen.. Var lys våken halv seks.. Sovnet igjen.. Bråvåknet av vekkerklokken kl 0600.. Og fikk halvveis sove litt i 15min til, før samboern dro meg opp av senga. Han skulle til Tønsberg og hadde lovet å kjøre meg til jernbanest. slik at jeg kunne dra tidlig på jobb og slapp å gå til busstoppet. Rakk akkurat ikke toget og måtte ta det som stopper på alle stasjoner.. Så! Fra å være på jernbanestasjonen 0710, var jeg på jobb 0820.. Vel.. Sliiiten.. *gjesp* Heldigvis jobber jeg halv dag i morgen..hjemmekontor... Orker ikke stresse med taxi til og fra jernbanest. for 3,5t på jobb!! Tror jeg er så lat og hjemme alene i dag, at jeg bestiller meg en hamburger til middag ... når jeg våkner opp sulten fra ettermiddagshvilen som kjennes særdeles nødvendig ut akkurat nå.. Må innrømme at nattesøvnen har blitt MYE dårligere den siste måneden. Kanskje det er min kropp sin måte å trene til nattevåk på.. IOM at jeg aldri løper på do om natta. Men! NÅ! Sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 29. mai 2006 #304 Del Skrevet 29. mai 2006 Ta vare på deg selv, også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #305 Del Skrevet 30. mai 2006 Kommer du i dag.....? Send meg en sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 30. mai 2006 Kommer du i dag.....? Send meg en sms ← Håper det. Har ikke snakket med samboeren, men han sa at han var hjemme i ettermiddag en gang. Vet aldri med menn Og jeg er ikke så veldig kontrollfreak, så jeg har ikke alltid kontroll over hvor han er og når han er hjemme! ...enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #307 Del Skrevet 30. mai 2006 hehe jeg skal stort sett være hjemme, tror kanskje ungene skal få sykle på trening i dag så da er jeg ihvertfall hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 31. mai 2006 NÅ er senga på plass. Skrudde den sammen i går, og den ble så pen!Her og her Dessverre dårlige bilder. Finner ikke(gidder ikke lete) etter lader til digitalkamera. Og mobilkamera i mørkt rom er litt..dumt.. Vel.. Uansett.. etter mye koselig strev for å få opp den senga med alt innhold, sa det faktisk ganske høyt "knekk" i bekken.. Og i dag er vi helt invalid.. *sukk* Men det var verdt det Nå er jeg helt ferdig med alt av NØDVENDIG utstyr til baby! Phew.. Deilig følelse. Nå kan prinsessa komme når hun vil :D Eneste jeg "må ha" nå, er en ammepute. Og så vurderer jeg en ammemadrass til senga. I tilfellet man får dårlige vaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #309 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvor smart er det egentlig med ammepute? Jeg leser om folk som er HELT avhengig av sin og om folk som ALDRI har brukt sin og like gjerne bruker en vanlig pute dersom det trengs... Så jeg er litt i villrede. Overbevis meg! Og det bekkenet ditt kan godt holde seg på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vet da søren. Søstra sier at hun aldri brukte den slik den skulle.. Poenget er vel at man skal slippe å holde baby.. Altså ha begge hender fri. Selv tror jeg at det er greit, fordi jeg sliter en del med stiv nakke. Og det å holde en baby flere ganger daglig i en stiling, ser jeg for meg kan bli tungt. Ellers kan puten brukes til så mangt. Visstnok fin støtte for baby når den lærer å sitte. Slipper å klaske hodet i gulvet. Fin for mor på natta..Mest under svangerskap, tror jeg. Sikkert i ettertid også. Enten så hater man den vel, eller så er det vel noe man MÅ ha. Den koster 200kr på jysk, sa søstra. Så det er ikke så mye penger å sløse vekk hvis jeg når først ikke likre den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #311 Del Skrevet 31. mai 2006 Poenget er ikke at du skal ha begge hender fri men at du skal ha støtte under armene dine slik at du ikke andtrenger skuldrene. Babyen trenge å holdes godt inntil kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 31. mai 2006 Mannfolkpakk! Når man sier "Kan du ta dette en annen dag, vær så snill? Jeg er virkelig ikke i humør til slikt akkurat nå" til kollegaer.. Når de kommer med spydige/provoserende kommentarer.. Og de FORTSETTER en time etter? HVOR gikk det galt med den meldingen jeg sendte ut tidligere? Hvilken del av "slutt nå!" skjønner de ikke? Jeg er trett og sliten fordi søvnen ikke er den beste for tiden - fordi jeg har jævlig vondt.. Og jeg ORKER ikke å høre på det forbanna mølet deres i dag. Respekter det når jeg sier det for svarte svingende! Hånlige, ekle sleipe jævler som forsøker å være "morsom".. Grr.. Bare fire jobbdager igjen. *holde ut* Det verste av alt,er at de ikke tar et hint.. Et veldig klart, sådan.. Er bare snørrhoven og setter nesa i sky og tror de har gjort noe veldig bra. Redd en annen forbanna verden. Ikke min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #313 Del Skrevet 31. mai 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 31. mai 2006 Takk Evelina.. Jeg er så sinna at jeg nesten går i taket. Ahrg! EN kommentar til, og jeg kommer til å be en "kollega" om å dra til helvete.. HELT ordrett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm.. Jeg og mamma vurderer å ta med lille prinsesse til syden, til jul. Og samboern da hvis han vil! :D (Tviler, men kanskje han endrer mening når frøkna kommer) Har desverre litt for mange familier til at jul blir koselig tid. Jeg har pappa i mosjøen som jeg ikke er så glad i. Like ved bor hans foreldre.. Og så har jeg mamma i skien og vi bor ved lillestrøm. Mannen liker å være nordpå i jula. Men drar jeg nordpå, "må" jeg på en måte feire sammen med pappa. Og han vil jeg helst ikke han noe mer med å gjøre, enn høyst nødvendig. Dessuten trives jeg ikke der. Derfor tenkte jeg at syden var fint. Slappe av, ha ferie sammen og nyte tilværelsen, i stedet for å stresse med hvor vi skal være og ikke. Hvor kan man reise til syden til jul, som er fint for spedbarn? Frøken vil være ca 5mnd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #316 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor ikke skape deres egen juletradisjon med lillejordbær? Inviter din mor til dere, så kan alle andre seile sin egen sjø...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor ikke skape deres egen juletradisjon med lillejordbær? Inviter din mor til dere, så kan alle andre seile sin egen sjø...... ← Fordi gubben ikke vil... Forsøkte å være hjemme sammen ei jul, og det gikk.. rett til helvete for å si det mildt;) Mamma vil ikke dra til oss for å feire jul, har ei søster i bærum med snart fire barn, som vi av og til har feiret sammen med.. Og hun feirer nå delvis sammen med samboern sin familie.. bare stort kluss med disse julefeiringene. I år dro samboern nordover og jeg til mamma... Var veldig fint det også, altså! Vi koser oss alltid masse sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 1. juni 2006 Oi! Fridag! Og jeg er våken! :-o ..kanskje fordi jeg og jordbærmannen sovnet kl 20.00 i går kveld? Hihi.. Hva skal jeg liksom gjøre hele dagen nå da? Kunne rydde gjesterom, men jeg har rimelig vondt i dag, så det er nok ikke aktuelt.. kanskje utpå dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 1. juni 2006 Hihi! Jeg er gravid! Jeg klarte ikke ligge i senga lengre enn til 08.00.. Da måtte jeg opp og steke vafler! *spise vafler med brunost og bremykt* Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #320 Del Skrevet 1. juni 2006 hehe og her sitter jeg uten vafler....... Hvis du kjeder deg og har bil kan du godt komme og hjelpe meg å plante..... *kødda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå