Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #261 Del Skrevet 16. mai 2006 *ler av jordbær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 16. mai 2006 #262 Del Skrevet 16. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #263 Del Skrevet 16. mai 2006 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 17. mai 2006 YES! Kommoden er ferdig! Nå står den på badet, fylt med rene babyklær og sånt.. *stolt* (Jepp, jeg gjorde nesten alt selv.. bortsett fra å skru på noen hyllegreier og spikre bakplaten på! Denne dama er flink med hammern, men.. Uh.. Ikke i går!) Ellers har dagen gått greit. Sto opp halv ti. Bakte sjokoladekake og laget frokost til min kjære. Har ikke vært utenfor døra. Sett på barnetog på TV! Hihi. I morgen skal jeg sove bort hele dagen. Iallefall til jeg våkner og har akutt dotrang! Samboern har flytteprosjekt på jobb som tar flere dager.. Så jeg ser vel ikke han før ut i neste uke. Hmf. Vil på foreldre- og barnfestivalen, menne.. Ingen å dra sammen med.. Såh! Da blir det vel bare med tanken. *gjeeesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #265 Del Skrevet 17. mai 2006 Vil på foreldre- og barnfestivalen, menne.. Ingen å dra sammen med.. Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 17. mai 2006 Hva er det for noe? ← Emh.. http://www.foreldreogbarnfestivalen.no/ Trodde du av alle visste om den! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #267 Del Skrevet 17. mai 2006 hehe nei jeg unngår bevisst alt som heter messer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #268 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå er straks Anna :-) her! Vi skal på messe! Hurraaa! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #269 Del Skrevet 20. mai 2006 takk for invitten, dere får kose dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 20. mai 2006 Ahh! Hjemme igjen! Kjempekoselig tur sammen med Anna :-) og sønn! Fikk shoppet en tinylove uro med noe greier som skulle være bra for uviklingen. Klassisk musikk tror jeg det heter. Mozart, Beethoven og Bach.. Fant også babycall, ammeinnlegg i ull/silke, abb. på foreldre&barn + bam, gulpekluter, smokkeholder og bleiebøtteposer! (Får bleiebøtte fra søstra som blir dårlig av bleiebøtteparfymen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #271 Del Skrevet 20. mai 2006 hehe du har fått shoppa litt da.... Når vil du ha vogn? Gubben skal begynne å skru sammen vaskeromskap snart......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 20. mai 2006 Kan sikkert poppe innom i helga, hvis gubben min har tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 21. mai 2006 *spise nybakte boller* Huske på til neste gang jeg blir sulten: Det tar TID å lage boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #274 Del Skrevet 21. mai 2006 Bare pip meg du, jeg er stort sett hjemme hele tiden, enten det er helg eller hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 22. mai 2006 Dustedag. Våknet opp VELDIG trett. Var trett halve dagen. Og så fikk jeg putselig kjempevondter i magen. Samboern hentet meg..Og så skulle vi spise på peppe's fordi det var sånn kø hjem. Joda. Så sulten at jeg var kvalm, trodde jeg. Neida. Det var vanlig kvalme. Orket TO små stykker.. grr.. Satt på peppe's med magekramper og ønsket meg veldig hjem! Kom hjem, ble dritsvimmel, klatret opp trappa til senga.. Forsøkte å lese forum, men måtte gi opp, fordi alt snurret.. sov tre timer og våknet pittelitt bedre. Hirr.. Kan noen ta vekk magevondt-svimmel-slapp-ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 23. mai 2006 Etter at luktesansen kom tilbake i regnet, har det STINKET kattetiss her inne! Joda. Etter at jeg flyttet frem oppvaskmaskinen(en vi skal selge) og flyttet tre dyrebur fra under trappa, fant jeg kattens nye do! Nå har jeg fjernet alt som lå der.. av katteleker, blad, kattehår, kattetiss.. MEN! Jeg tror ikke jeg blir kvitt lukten! Tror det har gått ned i gulvet! GUD jeg håper vi får nytt gulv på forsikringen pga akvarievannskaden. Vasket gulvet VELDIG godt med tre bøtter såpevann.. og en med klor.. Kanskje eddik er tingen :klø: Velvel.. Nå blir jeg vel invalid i noen dager uansett.. så da kan jeg lik så godt vaske resten av stua, gangen og kjøkkenet.. når jeg først er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #277 Del Skrevet 23. mai 2006 Slapp av også nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 23. mai 2006 Glemte jeg å si at jeg sto opp ca 1500 i dag? (Var våken elleve da.. men.. ikke helt i form) Så denne dama slapper mye av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #279 Del Skrevet 23. mai 2006 hehe ja da høres det sånn ut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 23. mai 2006 Faens kynnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå