Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

YES!

Kommoden er ferdig! Nå står den på badet, fylt med rene babyklær og sånt.. *stolt*

(Jepp, jeg gjorde nesten alt selv.. bortsett fra å skru på noen hyllegreier og spikre bakplaten på! Denne dama er flink med hammern, men.. Uh.. Ikke i går!)

Ellers har dagen gått greit.

Sto opp halv ti. Bakte sjokoladekake og laget frokost til min kjære. :)

Har ikke vært utenfor døra. Sett på barnetog på TV! Hihi.

I morgen skal jeg sove bort hele dagen. Iallefall til jeg våkner og har akutt dotrang! Samboern har flytteprosjekt på jobb som tar flere dager.. Så jeg ser vel ikke han før ut i neste uke. Hmf.

Vil på foreldre- og barnfestivalen, menne.. Ingen å dra sammen med.. Såh! Da blir det vel bare med tanken. ;)

*gjeeesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh! Hjemme igjen!

Kjempekoselig tur sammen med Anna :-) og sønn!

Fikk shoppet en tinylove uro med noe greier som skulle være bra for uviklingen. Klassisk musikk tror jeg det heter. Mozart, Beethoven og Bach..

Fant også babycall, ammeinnlegg i ull/silke, abb. på foreldre&barn + bam, gulpekluter, smokkeholder og bleiebøtteposer!:) (Får bleiebøtte fra søstra som blir dårlig av bleiebøtteparfymen :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

hehe du har fått shoppa litt da.... ;)

Når vil du ha vogn?

Gubben skal begynne å skru sammen vaskeromskap snart......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

*spise nybakte boller*

Huske på til neste gang jeg blir sulten: Det tar TID å lage boller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dustedag.

Våknet opp VELDIG trett. Var trett halve dagen. Og så fikk jeg putselig kjempevondter i magen.

Samboern hentet meg..Og så skulle vi spise på peppe's fordi det var sånn kø hjem. Joda. Så sulten at jeg var kvalm, trodde jeg. Neida. Det var vanlig kvalme. Orket TO små stykker.. grr..

Satt på peppe's med magekramper og ønsket meg veldig hjem!

Kom hjem, ble dritsvimmel, klatret opp trappa til senga.. Forsøkte å lese forum, men måtte gi opp, fordi alt snurret.. sov tre timer og våknet pittelitt bedre.

Hirr.. Kan noen ta vekk magevondt-svimmel-slapp-ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Etter at luktesansen kom tilbake i regnet, har det STINKET kattetiss her inne!

Joda. Etter at jeg flyttet frem oppvaskmaskinen(en vi skal selge) og flyttet tre dyrebur fra under trappa, fant jeg kattens nye do! :frustrert::frustrert:

Nå har jeg fjernet alt som lå der.. av katteleker, blad, kattehår, kattetiss.. MEN!

Jeg tror ikke jeg blir kvitt lukten! Tror det har gått ned i gulvet! GUD jeg håper vi får nytt gulv på forsikringen pga akvarievannskaden. :sjenert:

Vasket gulvet VELDIG godt med tre bøtter såpevann.. og en med klor..

Kanskje eddik er tingen :klø:

Velvel.. Nå blir jeg vel invalid i noen dager uansett.. så da kan jeg lik så godt vaske resten av stua, gangen og kjøkkenet.. når jeg først er i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jeg å si at jeg sto opp ca 1500 i dag? :ler:

(Var våken elleve da.. men.. ikke helt i form)

Så denne dama slapper mye av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...