AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Vurderer å melde meg på et halvmaraton og søkte litt på nett for å se om jeg fant noe om 2-3 mnd (må ha tid til å trene meg opp). Sugen på en litt fin løype og godt opplegg, og det beste alternativet jeg fant ser ut til å være 3-sjøløpet i Stavanger i november. Noen som har løpt det? Er løypen fin? Godt opplegg? Anonymkode: a50c8...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg løp det i fjor. Kjempefin løype, men vil også påstå at den er relativt tøff sammenlignet med en del andre løp jeg har prøvd. Det er en stigning på over 150 høydemeter underveis, ikke så mange lange, tunge bakker, men mye opp og ned. Så spørs litt på hva slags løper du er, noen liker jo å løpe sånn, men jeg vet om mange som helst løper flate løyper på løp og som styrer unna dette løpet. Personlig liker jeg denne type løype godt, og plasseringsmessig gjorde jeg det bra da jeg deltok, selv om tiden min var langt fra pers. Utsikten underveis er upåklagelig og veldig fin. Det kjipeste etter min mening var at det var veldig vått i fjor da jeg løp og grusen ble veldig seig. Da jeg i tillegg stivnet litt den siste kilometeren ble det ganske grusomt å fullføre det siste strekket. 😅 Anonymkode: 4b699...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XaoS Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 Har løpt 3-sjøers 2 ganger, og det er favoritt halvmaraton for meg. Først og fremst fordi løypen går i naturen, og på grus (kun korte deler på asfalt). Løpet er veldig godt organisert i fine omgivelser. Det jeg ikke hadde forventet første gangen jeg løp var alle bakkene. Som den over sier så er det en del høydemeter. Spesielt Hålandsvatnet har noen bratte bakker, og Stokkavannet har også noen bakker som er korte, men bratte. De siste 5 km er heldigvis relativt flatt. Ikke et løp man perser på, men beina har det bedre enn etter et gateløp. Ellers er det jo Stavanger, så været er uforutsigbart. Første gangen jeg løp var det mildt, 15-graders shorts-vær, andre gangen full storm med mye regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Del Skrevet 11. september 2022 Drar opp denne igjen (er ikke TS 😅) for vurderer å melde meg på selv. Andre som har deltatt? Lurer mest på stigning og hvor tøffe bakkene er. Finner ikke hvor mange høydemeter det er på nettsiden? Har løpt Stavanger Marathon sin halvmaraton, og lurer på om dette er tøffere.. 😬 Anonymkode: 60f90...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå