AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Feks Ordinary vs. Linda Johansen: https://www.lindajohansen.no/no-no/produktkategori/hudpleie/ansiktserum/ https://www.kicks.no/the-ordinary/hudpleie?q=&sortBy=popularity&count=48 Kan man få ca samme utbytte? Anonymkode: b3e17...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magalu Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Ja, billige hudpleieprodukter kan være like bra, og kanskje bedre enn dyre hudpleieprodukter. Spørs på merket. Det jeg legger ofte merke til er at mange hudpleiemerker er svært overpriset og har produkter som ikke gjør så mye ut av seg. Ser du har sammenlignet Linda Johansen sitt hudpleiemerke, og The Ordinary. Om Linda Johansen: Synes merket hennes er helt greit. Det er et pluss at hun ikke bruker noe parfyme, parabener, sulfater, og er cruelty free. Du kan trygt bruke det, men synes det dessverre er så overpriset. Finnes andre ting på markedet som funker bedre og er billigere. Om The Ordinary: Vil argumentere for at det er mye bedre enn Linda Johansen, Dior, Chanel, Clarins osv. Grunnen til at The Ordinary er så billig er at de ikke bruker noe penger på reklame. De gjør det så godt fra før at de trenger ikke å reklamere for seg. Produktene deres er fantastiske og inneholder aldri parfyme. Mange av produktene deres er uten silikoner også (jeg liker ikke silikon da du burde vaske det av etter i hvert fall 1mnd, og at det ikke er så bra for miljøet), noe som er et pluss. The Ordinary er cruelty-free, vegansk og fri for parabener, sulfater og mineralolje. Om dyre produkter: Jeg ville personlig ALDRI nærmet meg hudpleieprodukter fra luxurymerker som Dior og Clarins, da de inneholder ingredienser jeg ikke er komfortabel med, og som mange hudleger råder å unngå. Deriblant er luxury merker veldig glad i parfyme, noe jeg spesielt ikke liker i hudpleie. Det finnes luxury merker som faktisk er bra, som f.eks. Dr. Dennis Gross, SkinCeuticals, Augustinus Bader og iS Clinical, men det finnes langt flere hudpleiemerker som er billigere og bedre. For all del ikke kjøp hudpleie fra høyt profilierte luxurymerker. Har aldri kommet over en ingrediensliste jeg faktisk liker, eller som faktisk ikke gir noen faresignaler. Liste over noen merker jeg liker: CeraVe The Ordinary Klairs Biossance La Roche-Posay A-Derma Avivir Anglamark Neutrogena Cetaphil Meraki Vichy (noen produkter) The Inkey list paula´s choice Avène (noen produkter) Bioderma Embroylisse Bio-Oil Neutral Endret 7. august 2022 av Magalu 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Del Skrevet 7. august 2022 Man får god utbytte av ingen hudpleie også, hvis man spiser bedre. Da slipper man dette dyre tullet i tillegg. Anonymkode: a0645...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Del Skrevet 7. august 2022 Ja, billige produkter kan være vel så bra som dyre. Men det kommer helt ann på merket. Selv synes jeg The Ordinary er bare oppskrytt, og fikk bedre resultater fra et litt dyrere merke. Selv, etter å ha brukt tusenvis av kroner på masse ulike produkter og serumer, har jeg funnet ut at man egentlig ikke trenger så mye for å ha en fin hud. En bra fuktighestkrem tilpasset din hud, en peeling og en solkrem holder egentlig i massevis. Så kan man justere litt med serumer etter årstidene. Anonymkode: 71e21...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 Sverger til apotekkremar. Det heile kokar ned til ingrediensar. Desse er som regel parfymefrie og har milde ingrediensar som er testa av hudlegar. Prisnivået er middels men du får kvalitet. Er personlig svært skeptisk til merker som fremmar sterke syrer og andre såkalt aktive ingrediensar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 The Ordinary😍 Anonymkode: a53fe...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Magalu skrev (På 7.8.2022 den 15.33): Ja, billige hudpleieprodukter kan være like bra, og kanskje bedre enn dyre hudpleieprodukter. Spørs på merket. Det jeg legger ofte merke til er at mange hudpleiemerker er svært overpriset og har produkter som ikke gjør så mye ut av seg. Ser du har sammenlignet Linda Johansen sitt hudpleiemerke, og The Ordinary. Om Linda Johansen: Synes merket hennes er helt greit. Det er et pluss at hun ikke bruker noe parfyme, parabener, sulfater, og er cruelty free. Du kan trygt bruke det, men synes det dessverre er så overpriset. Finnes andre ting på markedet som funker bedre og er billigere. Om The Ordinary: Vil argumentere for at det er mye bedre enn Linda Johansen, Dior, Chanel, Clarins osv. Grunnen til at The Ordinary er så billig er at de ikke bruker noe penger på reklame. De gjør det så godt fra før at de trenger ikke å reklamere for seg. Produktene deres er fantastiske og inneholder aldri parfyme. Mange av produktene deres er uten silikoner også (jeg liker ikke silikon da du burde vaske det av etter i hvert fall 1mnd, og at det ikke er så bra for miljøet), noe som er et pluss. The Ordinary er cruelty-free, vegansk og fri for parabener, sulfater og mineralolje. Om dyre produkter: Jeg ville personlig ALDRI nærmet meg hudpleieprodukter fra luxurymerker som Dior og Clarins, da de inneholder ingredienser jeg ikke er komfortabel med, og som mange hudleger råder å unngå. Deriblant er luxury merker veldig glad i parfyme, noe jeg spesielt ikke liker i hudpleie. Det finnes luxury merker som faktisk er bra, som f.eks. Dr. Dennis Gross, SkinCeuticals, Augustinus Bader og iS Clinical, men det finnes langt flere hudpleiemerker som er billigere og bedre. For all del ikke kjøp hudpleie fra høyt profilierte luxurymerker. Har aldri kommet over en ingrediensliste jeg faktisk liker, eller som faktisk ikke gir noen faresignaler. Liste over noen merker jeg liker: CeraVe The Ordinary Klairs Biossance La Roche-Posay A-Derma Avivir Anglamark Neutrogena Cetaphil Meraki Vichy (noen produkter) The Inkey list paula´s choice Avène (noen produkter) Bioderma Embroylisse Bio-Oil Neutral Husker ikke hvor og når men de to neglelakkene var jeg fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå