AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #21 Del Skrevet 17. august 2022 Uten tvil basseng. Anonymkode: 4da07...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #22 Del Skrevet 17. august 2022 Har basseng, så hadde vel kjøpt båt da Anonymkode: c91c7...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #23 Del Skrevet 18. august 2022 Selv med enormt mye penger ville jeg ikke gjort noen av delene her hjemme. Sesongen er for kort. Ved Middelhavet, det er en annen sak. I Norge er det for mye vedlikehold og styr for noen måneder. Hadde ikke giddet med en milliard på bok. Anonymkode: a3676...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #24 Del Skrevet 18. august 2022 Meg igjen. Grunnet ekstrem luftfuktighet ville jeg aldri hatt innendørsbasseng, ikke bra for mugg, sopp og annen elendighet for luftveiene. Anonymkode: a3676...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #25 Del Skrevet 18. august 2022 Båt! 😊 Ville heller hatt en badestamp enn et basseng. Mye hygge med det. Båt kan du bruke mye mer og legge ut på turer og få opplevelser. Jeg veit ikke, men tror du får mer for pengene også. Anonymkode: 7dd31...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 18. august 2022 #26 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg kjøpte meg båt, den koster ingenting å ha stående i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 18. august 2022 #27 Del Skrevet 18. august 2022 Båt er fantastisk og gir rom for mange fantastiske opplevelser og minner. Basseng er noe du kan glede deg over daglig (rette typen), har helseeffekt og gir også fantastiske opplevelser og minner. Du kunne like gjerne spurt? Hvor langt er et tau? Basseng og båt finnes i så mange forskjellige former, fasonger og prisklasser at det er fantasien som setter begrensninger. Mitt valg om vi snakker «vanlige» summer er uten tvil basseng. Det kan gi dere hverdagsgleder både sommer og vinter, fantastiske opplevelser hjemme i eget hus. Ta seg en dukkert i hagen titt og ofte, hm helt herlig. Har dere barn vil det selvsagt bli mye besøk, men det kan jo være greit. Bekjente har basseng i hagen, men med overbygg som gjør at det kan brukes sommer og vinter. De bruker dette bassenget hele året, begge barne er blitt supre svømmere og de har ikke ille dyre strømregninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #28 Del Skrevet 18. august 2022 Hadde valgt basseng fordi jeg elsker å bade. Liker meg ikke i båt heller så. Anonymkode: 6835b...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #29 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 21.17): Ingen av de. Norge av for kaldt til å bruke noe av de uten å fryse. Selv om den stakkarslige norske sommeren ,20c ,lol. Anonymkode: c22c8...04b 20 grader da er det rett i sommerklær og gjerne en tur på stranden. Det er jo kjempevarmt. Anonymkode: f6f67...a7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 20. august 2022 #30 Del Skrevet 20. august 2022 Her hadde jeg valgt båt hvis jeg måtte velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #31 Del Skrevet 20. august 2022 Basseng! Jeg ville svømt hver morgen, gjerne også kveld. I helgene ville jeg ligget bassenget i en oppblåsbar stol og drukket drinker, eller invitert til pool-party. Anonymkode: 1938a...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #32 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg har basseng, skal ut og bade i det med ungene etterpå. Det er gull å ha, og det brukes ofte. Det koster litt i strøm å ha det stående på 31-32 grader gjennom sommeren, men det er det verdt. For meg er det ikke aktuelt med båt, for jeg blir sjøsyk. Men vi har tilgang til båt, og mannen er stadig ute i den sammen med barna - men ikke ofte nok til at vi gidder å kjøpe noe eget. Så for oss slår bassenget knock out på båten. Anonymkode: b6ec5...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #33 Del Skrevet 20. august 2022 Nei, mannen har båt og hagen min er til å dyrke blomster og grønnsaker i. Og jeg liker ikke å bade heller. Anonymkode: b7c84...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #34 Del Skrevet 20. august 2022 Begge deler, ville bygd basseng og kjøpt en liten jolle for å bruke i bassenget. Anonymkode: fe6d7...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #35 Del Skrevet 20. august 2022 Ingen av delene! Liker ikke å være i basseng. Er redd for dypet. Så båt er uaktuelt. Hadde heller bygd et hobbyrom og kjøpt fridykkeutstyr. Anonymkode: 13820...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #36 Del Skrevet 20. august 2022 Kommer helt an på hvor man bor. Hvor langt er det til sjøen? Om man skal kjøre en time for å komme til båten og står båten da i en liten fjordarm hvor man må kjøre i en time eller to før man kommer ut i ordentlig vann? Ja, sånn er det her. Jeg skulle gjerne hatt båt, men da må man bo i nærheten og ha en fin båtplass. Det er jo skrekkelig dyrt, ikke noe vi har råd til. Bassenget vil øke verdien på huset og er mest en engangsinvestering. Noe vedlikehold og strøm er det jo. Sånn som vår situasjon er med hvor huset ligger så hadde jeg valgt basseng. Ungene hadde i hvert fall blitt veldig fornøyde. Anonymkode: 08e6f...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #37 Del Skrevet 20. august 2022 Tror jeg hadde valgt båt, evt hvor mye verdi ville et basseng lagt til boligen din? Anonymkode: 743c6...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå