AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Hvis du hadde penger til en av de. Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 7d87e...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du hadde penger til en av de. Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 7d87e...4ae Jeg ville aldri gått for basseng med mindre jeg har så mye penger at penger ikke spiller noen rolle. Basseng vil dra mye strøm, blir dyrere vann/kloakk regning, mye vedlikehold. Og her jeg bor så er det kanskje 2-3 mnd pr år jeg kan bruke det med mindre det er minst delvis innendørs. Vi skal skaffe oss båt for da har vi mer frihet. Dra ut og fiske selv i ruskevær på høsten, finne avsides steder å campe eller bade om sommeren Anonymkode: 02103...313 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville aldri gått for basseng med mindre jeg har så mye penger at penger ikke spiller noen rolle. Basseng vil dra mye strøm, blir dyrere vann/kloakk regning, mye vedlikehold. Og her jeg bor så er det kanskje 2-3 mnd pr år jeg kan bruke det med mindre det er minst delvis innendørs. Vi skal skaffe oss båt for da har vi mer frihet. Dra ut og fiske selv i ruskevær på høsten, finne avsides steder å campe eller bade om sommeren Anonymkode: 02103...313 Nyere basseng med mulighet for "lokk" eller tak er ikke så dyrt mtp pris. Det koster litt å varme opp, men opprettholdelse av temperaturen er ikke så ille som man tror. Men det er endel jobb ellers med vedlikehold osv. Båt er så dyrt at man kaller 1000,- for en båtpenge. Har man båt over 40 fot er 10.000,- en båtpenge. Det er en livstil eller hobby å ha båt. Alltid noe som må gjøres og planlegges. Jeg ville valgt basseng nå pga alder på barn. De har ikke tålmodighet til å sitte stille i båt mer enn 30 min. Et basseng øker også verdien på huset. Anonymkode: 2294a...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Det er jo to helt forskjellige ting som i grunn ikke har noe til felles annet enn at de koster penger i innkjøp og vedlikehold. Basseng er jeg ikke interessert i, og båt har jeg allerede😉 Endret 5. august 2022 av Portia Catonis manglet et "ikke" .. Fikk plutselig motsatt mening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Kjøpt båt, kan jo ikke fiske eller dra på båttur i bassenget Endret 5. august 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Uten tvil båt. Veldig glad i havet, omtrent oppvokst i båt, og har et stort ønske om å tilbringe somrene boende i båten. Bassenger og bademuligheter finnes de fleste steder, også usjenerte badeplasser om man ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 Er langt rimeligere å drifte et basseng enn en båt, men mindre det er snakk om en jolle med 4hk. Tom et stort basseng med varme koster kanskje en tusenlapp eller 3 i mnd å holde varmt kontra flere hundre kroner i timen i drivstoff for en "familiebåt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 Ingen av de. Norge av for kaldt til å bruke noe av de uten å fryse. Selv om den stakkarslige norske sommeren ,20c ,lol. Anonymkode: c22c8...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5. august 2022 #9 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av de. Norge av for kaldt til å bruke noe av de uten å fryse. Selv om den stakkarslige norske sommeren ,20c ,lol. Anonymkode: c22c8...04b Har basseng med glasstak. 32-34 grader hele året 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 Båt. Den kan du selge, det er verre med bassenget for da må du selge huset og. Anonymkode: edcb8...318 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 Vi har hatt begge deler. Men nå er huset med bassenget solgt for noen år siden. Båt har vi fortsatt. Anonymkode: 670c5...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 5. august 2022 #12 Del Skrevet 5. august 2022 Basseng! Har hatt hus med basseng tidligere, men flyttet fra det. Vil gjerne ha det igjen. Har flere venner som har det, og det er ikke så dyrt i drift. Men dyrt å bygge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. august 2022 #13 Del Skrevet 6. august 2022 Definitivt basseng. Kan ikke kjøre båter og liker meg ikke spesielt godt på vann i en liten jolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Del Skrevet 6. august 2022 Båt - den kan du selge når du er lei, og ev tjene penger på. Anonymkode: 63bbe...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransine Skrevet 6. august 2022 #15 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 17.12): Hvis du hadde penger til en av de. Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 7d87e...4ae Båt, fordi jeg hadde hatt mer nytte og glede av den. Har man båt så har man hele skjærgården som badebasseng 😅💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Del Skrevet 8. august 2022 Båt, uten tvil. Anonymkode: dfbc4...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Del Skrevet 9. august 2022 Båt. Liker meg på havet. Kan leie den ut(så noen syyke leiepriser på finn), og selge den om man blir lei! vanskeligere å returnere et basseng om man går lei🙃 Anonymkode: 1f0a8...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #18 Del Skrevet 17. august 2022 Basseng! 🤩 Anonymkode: 8917b...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #19 Del Skrevet 17. august 2022 Nei, tror ikke det. Hadde nedbetalt på huslånet. Anonymkode: 6810e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #20 Del Skrevet 17. august 2022 Kommer jo helt an på hvor du bor, hvor du får båtplass osv. Vi har båt og stortrives med å tøffe rundt i Oslo-fjorden med omegn, men her er det jo fint vær! Hadde jeg bodd i kalde gokk, hadde jeg gått for oppvarmet basseng. Anonymkode: 335cb...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå