AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Det kan dere være sikker på. Jeg tok en eggløsning test en uke før forventet mensog denne var svak pos,tok også graviditets test og denne var negativ. Tok flere dager før graviditets testen ble positiv,mens eggløsning testen var det hver gang og jeg var gravid. Anonymkode: b705e...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 Nei...det at du fikk svak positiv har ingen ting med at du var gravid...du vil få svak lh tester helt opp til mens..noen får positive lh tester før mens. Du vil få positive eggløsning tester når du er gravid men da vil du få positive gravid tester også. Så din eggløsning test som var svak positiv 7 dager før mens er helt normalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 Vil gjerne se bilde av de testene dine Anonymkode: f7e90...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Nei...det at du fikk svak positiv har ingen ting med at du var gravid...du vil få svak lh tester helt opp til mens..noen får positive lh tester før mens. Du vil få positive eggløsning tester når du er gravid men da vil du få positive gravid tester også. Så din eggløsning test som var svak positiv 7 dager før mens er helt normalt Nei stemmer ikke, jeg testet dette da jeg ikke var gravid heller og da var den ikke svak en gang. Anonymkode: b705e...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vil gjerne se bilde av de testene dine Anonymkode: f7e90...681 Har de ikke dessverre Anonymkode: b705e...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Det funker å spise sjokolade for å gå ned i vekt altså, jeg lover. Jeg spiste bare sjokolade, gikk ned 40kg. Det funker for alle fordi det funket for meg. Anonymkode: ad650...cf9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 Når jeg testet etter eggløsning var det stort sett alltid to streker på testene. På eggløsningstester er det styrken på teststreken som spiller en rolle. Stort sett alle har et lavt nivå av LH-hormonet i kroppen hele tiden som viser seg i utslag på teststreken på en eggløsningstest. Anonymkode: 81fa6...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 Når man har fått positiv graviditetstest, så vil også eggløsningstester bli positiv, som da vil si at teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Anonymkode: 81fa6...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. august 2022 #9 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg har alltid lurt på dette men har fått der avkreftet. Det stemmer IKKE. jeg var over 8 uker og mistet i SA. Testet med g tester en gang pr uke etterpå for å se at hcg gikk ned. Når graviditetstestene enda var veldig sterke var også eltest positiv. etter noen uker gikk hcg mer ned og hadde en svak (men likevel veldig tydelig strek) Da var eltest negativ. Så konklusjon er at en graviditetstest viser positivt lenge før en eltest. (Jeg brukte heller ikke tidlig test) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan dere være sikker på. Jeg tok en eggløsning test en uke før forventet mensog denne var svak pos,tok også graviditets test og denne var negativ. Tok flere dager før graviditets testen ble positiv,mens eggløsning testen var det hver gang og jeg var gravid. Anonymkode: b705e...9ad Alle eggløsningstester er dessuten to streker på uansett når du tester i syklusen, vi har alltid lh. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 Tror det varierer ut i fra LH verdiene utenom eggløsning til folk. Noen har nok litt høyere verdier til normalt og vil derfor få svake streker på testene gjennom hele perioden. Jeg har blendahvite tester utenom eggløsning, så min eggløsningstest var faktisk nesten positiv når jeg var gravid. Samme dag fikk jeg en svaksvak strek på graviditetstesten, nesten umulig å se om det var skygge eller ikke. Så for meg så stemmer dette, men for andre ikke. Anonymkode: 19c6d...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. august 2022 #12 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det varierer ut i fra LH verdiene utenom eggløsning til folk. Noen har nok litt høyere verdier til normalt og vil derfor få svake streker på testene gjennom hele perioden. Jeg har blendahvite tester utenom eggløsning, så min eggløsningstest var faktisk nesten positiv når jeg var gravid. Samme dag fikk jeg en svaksvak strek på graviditetstesten, nesten umulig å se om det var skygge eller ikke. Så for meg så stemmer dette, men for andre ikke. Anonymkode: 19c6d...4ec Det stemte nok for det for du fikk positiv eggløsning tester og svak svak positiv graviditetstest samme dag:) Men mange bruker eggløsning tester for å se om de gravide...så når ts tok eggløsning test dag 7 og fikk svak positiv var det ikke pga graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå