AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Har nesten alltid vaginose etter sex og når han kommer inni meg, det er så plagsomt med den lukta og utfloden!. Er ekstra vanskelig siden vi er prøvere. Leste at man ikke burde bruke sånne gel tuber når man prøver å bli gravid, men hvordan skal jeg bli kvitt problemet da? Har kjøpt meg yoghurt så tenkte å bruke det nå for orker ikke ha det sånn hver gang. Både klør, lukter og den jævla utfloden. Er det noen som vet om hva som hjelper isåfall? Anonymkode: 1cb7e...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 Antibiotika Anonymkode: eb6ee...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 Måtte ha antibiotika for å bli kvitt et tilbakevendende problem. Er nå to år siden og har fortsatt ikke fått tilbakefall Anonymkode: 04ab6...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Del Skrevet 6. august 2022 Tror begge må behandles. Snakk med lege Anonymkode: 77a47...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Del Skrevet 6. august 2022 Han bør nok behandles han også. Å god vask før sex er et must! Setter en demper på spontan sex, men sånn blir det bare. Anonymkode: 8dae1...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Del Skrevet 6. august 2022 Sliter ikke helt med det samme som deg.. men jeg skal prøve vivag balanse vaginakapsler nå etter mens. Anonymkode: 13322...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 21.33): Måtte ha antibiotika for å bli kvitt et tilbakevendende problem. Er nå to år siden og har fortsatt ikke fått tilbakefall Anonymkode: 04ab6...2b6 Hvilken antibiotika? Anonymkode: cc3e7...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Del Skrevet 7. august 2022 Husker ikke navnet, men var en tablettkur Anonymkode: 04ab6...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Del Skrevet 7. august 2022 Slet med det samme tidligere. Du trenger resept på antibiotika, tror også partneren din må behandles. Men du er sikker på at det er vaginose? Det lukter uansett ikke blomster etter sex og spesielt dersom han kommer inni deg… på grunn av forskjell i bakterieflora, PH osv. Hvis du har vaginose er dette vedvarende, og ikke et problem bare like etter sex ☺️ Anonymkode: ae20a...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10. august 2022 #10 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 13.32): Har nesten alltid vaginose etter sex og når han kommer inni meg, det er så plagsomt med den lukta og utfloden!. Er ekstra vanskelig siden vi er prøvere. Leste at man ikke burde bruke sånne gel tuber når man prøver å bli gravid, men hvordan skal jeg bli kvitt problemet da? Har kjøpt meg yoghurt så tenkte å bruke det nå for orker ikke ha det sånn hver gang. Både klør, lukter og den jævla utfloden. Er det noen som vet om hva som hjelper isåfall? Anonymkode: 1cb7e...50e Hvis det klør ville jeg bedt om en time hos lege for å sjekke at du ikke har sopp, ev. både sopp og bv. Bv skal vanligvis ikke klø noe særlig. Legen kan også gi skikkelig behandling mot bv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #11 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg får sopp etter sex om jeg ikke er våt nok når vi starter Anonymkode: a6b00...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå