AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Hei! Vi har fra før 2 barn på 4,5 og 2 år. Vi ønsker oss så veldig 3 barn og vil ikke at avstanden mellom barna skal bli for stor så har tenkt på om begynne å prøve nå, men! Vi er fryktelig usikre på hva folk kommer til å si....saken er nemlig den at vi leier et hus, vi eier ikke ennå, for oss så er det ikke så viktig. Vi sparer litt hver mnd til egenkapital, men stresser ikke med det. Vi har begge 2 faste inntekter og god økonomi. Hva tenker dere? Er det helt dumt å få barn nr 3 når vi fortsatt leier? Tror jeg kommer til å angre om vi ikke får det tredje barnet.... Anonymkode: fea04...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Vi har fra før 2 barn på 4,5 og 2 år. Vi ønsker oss så veldig 3 barn og vil ikke at avstanden mellom barna skal bli for stor så har tenkt på om begynne å prøve nå, men! Vi er fryktelig usikre på hva folk kommer til å si....saken er nemlig den at vi leier et hus, vi eier ikke ennå, for oss så er det ikke så viktig. Vi sparer litt hver mnd til egenkapital, men stresser ikke med det. Vi har begge 2 faste inntekter og god økonomi. Hva tenker dere? Er det helt dumt å få barn nr 3 når vi fortsatt leier? Tror jeg kommer til å angre om vi ikke får det tredje barnet.... Anonymkode: fea04...364 Nei. Dere må gjøre det som føles riktig for dere. Og dere har jo allerede to, og klarer dere fint?🥰 kjør på! Anonymkode: 68100...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 Enig med den over, kjør på. Deres liv, dere bestemmer hvor mange barn dere vil ha og om dere skal leie. Ingen andre skal bry seg med det Anonymkode: 6a41d...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 Uff, så tåpelig egentlig..pleier jo ikke å bry meg om hva andre mener om mitt liv, men allikevel så blir jeg så usikker. Vet jo at barna våre har det fint og får alt de trenger både av materialistiske ting, omsorg og kjærlighet og at vi er helt sikre på at vi kommer til å klare 3 barn. Vet jo at det alltid kommer til å være mennesker som er uenige i andres valg uansett Ts Anonymkode: fea04...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, så tåpelig egentlig..pleier jo ikke å bry meg om hva andre mener om mitt liv, men allikevel så blir jeg så usikker. Vet jo at barna våre har det fint og får alt de trenger både av materialistiske ting, omsorg og kjærlighet og at vi er helt sikre på at vi kommer til å klare 3 barn. Vet jo at det alltid kommer til å være mennesker som er uenige i andres valg uansett Ts Anonymkode: fea04...364 Følg hjertet og sett igang med nummer 3🥰 Anonymkode: 68100...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Om kjøp av hus er "rett rundt hjørnet" ville jeg ha ventet siden antall barn påvirker hvor mye dere kan få i lån. Men om huskjøp likevel er flere år frem i tid ville jeg bare kjørt på å få de barna dere ønsker dere. Anonymkode: dc243...5e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 Drit i hva andre mener (de har nok uansett nok med seg selv og sine egne saker) 🥰 Anonymkode: 8901e...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Del Skrevet 6. august 2022 Gi blanke i hva andre mener. Vil du ha flere barn og du vet at dere klarer dere økonomisk til å fø disse barna 😆 så kjør på. Ikke la andre bestemme hva dere skal gjøre. Du kommer kanskje til å være bitter om du velger og la være fordi «hva kommer folk til å tenke?». Hilsen mamma til 3 🤗 Anonymkode: db465...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå