Gå til innhold

Menn som tilsynelatende prøver å gi et dårlig inntrykk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wtf er dette? Hvorfor tenker enkelte at det er best å være brutalt åpen/ærlig? 

Point Blur_Aug052022_003412.jpg

Anonymkode: b17d9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten må det være tull, eller en person som faktisk er så avhengig av et nytt liv.👀 Tviler og håper at det er noen som ville ha innfridd ønsket hans/hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballsy. Han vil sikkert enten ha noen han kan være helt åpen med om hvem han er, eller ikke ha noen i det hele tatt. 

Anonymkode: 54d04...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymousBruker skrev (14 minutter siden):

Enten må det være tull, eller en person som faktisk er så avhengig av et nytt liv.👀 Tviler og håper at det er noen som ville ha innfridd ønsket hans/hennes...

Det er neppe tull. Trykka meg inn på fyren. 

Anonymkode: b17d9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nok mer et dårlig forsøk på brutalt ærlig, nordnorsk humor. 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker etter sympati mest sannsynlig 

Anonymkode: d46f0...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er sant. De tenker vel at det er greit å ikke lyve, og kanskje samtidig forklare fraværet av ekser og unger. Kan selvsagt være det skjuler noe verre, som fengsel i 20-årene. 

Anonymkode: 41539...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon heter det der.. eller har gitt opp er et annet ord på det.

Det er enda et eksemplar på menn som faller utenfor samfunnet og det er ganske mange av de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder kanskje ikke møte damer som dropper han når de finner ut av alt det der?

Anonymkode: bd0c1...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han gidder kanskje ikke møte damer som dropper han når de finner ut av alt det der?

Anonymkode: bd0c1...569

Det må være bedre å ikke utlevere seg så til de grader, men heller håpe at man blir likt og at fortiden ikke vil bety all verden. Den biten med å bo hos foreldrene i voksen alder og gaming trenger man egentlig ikke å fortelle på noe tidspunkt. 

Anonymkode: b17d9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det må være bedre å ikke utlevere seg så til de grader, men heller håpe at man blir likt og at fortiden ikke vil bety all verden. Den biten med å bo hos foreldrene i voksen alder og gaming trenger man egentlig ikke å fortelle på noe tidspunkt. 

Anonymkode: b17d9...7c7

Nei. Ikke når man står i den situasjonen. Om det hjelper? Nei. Men har man gitt opp så har man gitt opp. Det er bare trist og det er titusener unge menn i dag i samme sko som han noe stadig flere roper varsko på da det er et samfunnsproblem i økende omfang. 
 

det er kompleks men ikke så vanskelig å forstå om man begynner å lese om temaet men det er alt for mye informasjon til at jeg kan fortelle mye om det da det er et kompleks bilde. Tenk på foreldrene f eks, hvor deppa de er oppe i det hele. Det er selvsagt håp for vedkommende og flere i samme sko men står man i gjørma er det vanskelig å komme seg opp derfra. Sånn jeg leser meldingen er det enda et eksemplar på ung mann som har falt ut av samfunnet, har ikke nettverk og livet føles bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle han skrevet ...?

"Ung mann med glimt i øyet og stort potensiale ønsker vakker dame som fortjener den store kjærligheten, som jeg er rede til å gi, med tusen røde roser og et romantisk bryllup som vitne."

Dette er ikke en boligannonse der selger beskriver en falleferdig rønne med poetiske ord, så den ærligheten han viser - til tross for et dårlig utgangspunkt - viser at han står for noe annet enn en glattpolert fasade på Tinder.

Ønsker fyren oppriktig lykke til. Han skal ha ros for å være ærlig i et samfunn der få tør å være det.

Anonymkode: be341...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 0.41):

Wtf er dette? Hvorfor tenker enkelte at det er best å være brutalt åpen/ærlig? 

Point Blur_Aug052022_003412.jpg

Anonymkode: b17d9...7c7

Skal ha litt humorpoeng for å være brutalt ærlig da. Dere setter vel det høyt? 

Anonymkode: 118bc...198

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står respekt av slik! Det er ingen som trenger å "match" med han/hun om de ikke vil, men personen er iaf. ærlig  i så stor grad at det sannsynligvis vil skade sjansene til å møte noen betraktelig i utgangspunktet, men samtidig vært så åpen og ærlig at møter man på riktig person - så har man grunnlag!  KudÅz til den personen! 👍 

Edjiiit.  Om det ikke bare er fjas da - selvsagt... 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten kunne godt vært sann er er humoristisk, men rettskrivingen er så hinsides at holder en knapp på unger i barneskolen som tuller..

Anonymkode: 84fc2...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Teksten kunne godt vært sann er er humoristisk, men rettskrivingen er så hinsides at holder en knapp på unger i barneskolen som tuller..

Anonymkode: 84fc2...765

Hvis det han skriver, stemmer, tviler jeg på at han var den flinkeste i klassen som utmerket seg i skriving, så skrivefeilene styrker historien hans.

Anonymkode: be341...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dette ikke er en kødd, så  er personen tilbakestående i en eller annen grad. Skriftspråket taler også for dette. Men han har tydeligvis fått med seg hva årsaken kan være til at han ikke får seg dame 

Anonymkode: d6123...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt av det vedkommende har lagt ut tidligere, og jeg tenker det er en diagnose der. Kan være autismespekter, men det er bare gjetning. 

Det jeg ser generelt på datingsider er at det finnes flere med psykisk utviklingshemming, eller sosial dysfunksjon der. De virker å tro at de har sjans på normalt intelligente. 

Anonymkode: 6e655...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrolla igjennom Facebook i går etter jeg hadde lest denne tråden og da kom denne samme teksten opp på en kjøp og salg side 😅 Måtte inn å snike på han og de så ut som om ikke alt var helt normalt.  

Anonymkode: 70eb9...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...