Vera Skrevet 11. august 2022 #41 Skrevet 11. august 2022 Det har jeg ikke. Men jeg har erfaring nok til å forstå at de aller fleste er i stand til å gjøre det de sier at de aldri skal gjøre..så det skal jeg ikke si. Men, jeg syns det er moralsk forkastelig. Og jeg blir overrasket over alle som sier at de ikke har dårlig samvittighet! Da tenker jeg det må ligge noe mer bak? Hevn? 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #42 Skrevet 11. august 2022 Ja, vært utro mange ganger. Han slo meg og da hevna jeg meg ved å være utro. Anonymkode: 09072...184 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #43 Skrevet 12. august 2022 Ja, desverre. Opp til flere ganger. Skylder ikke på diagnoser, men skylder likevel på de siden de var uoppdaget og ukontrollert. Har pr dags dato ikke vært utro mot min mann etter jeg ble behandlet for diagnoser. Ikke har jeg planer om det heller. Jeg har også vært den kvinnen mannen har vært utro med. I de aller fleste tilfeller har de ikke vært ærlige om sin sivilstatus før ting har skjedd mellom oss. Han ene brukte meg for å gjøre dama sjalu, og forsto ikke hvorfor jeg ble sint etter 2mnd med "spill" fra hans side. Så har jeg vært den kvinnen har vært utro mot. En av de første av mine xer fridde til meg, og alt var flott. Plutselig begynte han å anklage meg for å være utro og kontrollerte hvor jeg var til enhver tid. Viste seg at han holdt på med ei bak min rygg i nesten et år. Og hun visste ikke om meg. Anonymkode: 08aef...46f
klarsynt Skrevet 20. august 2022 #44 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 19.03): Ja, fyttirakkern, er ikke noe jeg er stolt av, men jeg møtte min første ektemann da jeg var 17. Da jeg var 27-30 vil jeg si jeg var på det mest attraktive (i alle fall med størst selvtillit) og det ble nesten en sport jeg og ei venninne utøvde. Hvem kunne få de mest attraktive mannfolka på kroken? Jeg så det som en seier hver gang jeg fikk «sjans på», som vi sa da, en riktig lekkerbisken. Sexen var av varierende kvalitet, det må innrømmes og var ikke alltid målet, råklining dugde også og samvittigheten gnog jo noe, men den siste jeg var utro med har nå vært min samboer/ektemann i årevis. Jeg er snart sytti og må smile litt når jeg mimrer tilbake, det verste er at jeg ikke angrer. Kan ennå flørtens kunst, holder meg til egen aldersgruppe og har i anstendighetens navn holdt meg unna utroskap i ekteskap nr. 2. Hilsen K69 Anonymkode: 61a13...511 Jeg har ei som ikke er spesielt seksuell av seg og er mest opptatt av TV og strikk. Hun hater analsex. jeg elsker det. Er da utro utelukkende for å få meg litt ass på knaggen ;) Elsker dog kjærringa over alt på jord. Tenker at noe kan man outsource og noen laster må man ha :)
klarsynt Skrevet 20. august 2022 #45 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 23.33): Ja, vært utro mange ganger. Han slo meg og da hevna jeg meg ved å være utro. Anonymkode: 09072...184 så du er hun ene dama som "alle utro menn puler på" ..hahaha... Noen kvinner ass. Tror at menn er verre enn kvinner på fronten. Det stemmer ikke 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #46 Skrevet 20. august 2022 klarsynt skrev (7 timer siden): Jeg har ei som ikke er spesielt seksuell av seg og er mest opptatt av TV og strikk. Hun hater analsex. jeg elsker det. Er da utro utelukkende for å få meg litt ass på knaggen Elsker dog kjærringa over alt på jord. Tenker at noe kan man outsource og noen laster må man ha Er det greit for deg hvis dama di får seg en diger kuk på si? 😊 Anonymkode: 9ca10...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #47 Skrevet 20. august 2022 Ja, det er mange år siden. Men jeg hverken angrer eller skammer meg når jeg tenker på hvem jeg var gift med. Anonymkode: c9f55...8e7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #48 Skrevet 21. august 2022 Nei jeg hadde aldri kunne vært utro mot mannen min. Det er jo tross alt han som forsørger oss økonomisk. Anonymkode: edd25...7c6
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #49 Skrevet 21. august 2022 klarsynt skrev (17 timer siden): Jeg har ei som ikke er spesielt seksuell av seg og er mest opptatt av TV og strikk. Hun hater analsex. jeg elsker det. Er da utro utelukkende for å få meg litt ass på knaggen Elsker dog kjærringa over alt på jord. Tenker at noe kan man outsource og noen laster må man ha Hun er opptatt av sex, men bare ikke med deg, hun liker ikke alt maset ditt om anal, hun elsker deg likevel over alt på jord da.
Gjest Smeltemann Skrevet 21. august 2022 #50 Skrevet 21. august 2022 Nei det ligger ikke i min natur å være utro.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #51 Skrevet 21. august 2022 Det er lett å lese seg fram til i alle disse svarene om utroskap at veldig få faktisk er virkelig utro. Vi leser og hører til stadighet om hvor vanlig utroskap er blitt, det er tydeligvis helt feil. Utroskap er høyst uvanlig, det som er vanlig er dårlige forhold som raskt går i oppløsning og diagnoser på den ene eller andre. Utroskap i et godt forhold skjer praktisk talt ikke. Anonymkode: 07ccf...47b 1
Snok1 Skrevet 21. august 2022 #52 Skrevet 21. august 2022 Ingen av oss krever å leve i et seksuelt monogami, så teknisk sett kan jeg (eller hun) ikke være utro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå