Gå til innhold

Har du vert utro?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvbekreftelse, kåtskap og begjær.

Nei. Den beste sexen har jeg med mannen min så bare tull å være utro.

Aldri hatt dårlig samvittighet, sikkert fordi ingen andre kan måle seg med mannen min.

Anonymkode: 57b52...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mann spør damer.

Om du har vert utro,hva var grunnen til det utroskapen?

Var det mye bedre enn sex med partneren?

Mye dårlig samvittighet?

Anonymkode: 52a5c...eea

Mannen min tenner meg ikke lengre. Han har dårlig potens, får sjelden ereksjon, er tjukk og har dårlig kondis. Hva gjør man da? Finner en som kan tilfredsstille på akkurat dette området. Elskeren er ubrukelig på de øvrige arenaene og vi er en dårlig match på de fleste områder unntatt det seksuelle.

Har sjelden dårlig samvittighet.

Anonymkode: 974e6...c63

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: e379c...5f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mann spør damer.

Om du har vert utro,hva var grunnen til det utroskapen?

Var det mye bedre enn sex med partneren?

Mye dårlig samvittighet?

Anonymkode: 52a5c...eea

Ja, med en kollega. Partneren min hadde vært psykisk syk lenge og forholdet vårt var på et veldig dårlig sted. Jeg hadde fikk i lite støtte og kjærleighet hjemme, og vi pratet knapt sammen pga det.. og samtidig dødsfall i min familie. Ingen unnskyldning,men kanskje en forklaring. Men han jeg var utro med var det en elektrisk tiltrekning i lang tid, et tett samarbeid om et prosjekt og vi så hverandre mye og jobba tett sammen. Det skjedde dessverre når vi var veldig fulle en gang.

2. Nei, dårlig fyllesex

3. Ja, helt grusomt..

Anonymkode: e43d5...b59

AnonymBruker
Skrevet

Dette viser at kvinner er kyniske og minst like drittsekk som menn som er utro. Hvorfor skal kvinner skånes. De mennene som er utro har nok akkurat samme "grunner" til å være utro. 

Man bør skaffe seg selvrespekt å gjøre det slutt. Så kan man få så mye bekreftelse man vil og ligge rundt.

Er mann og kan stolt si at utroskap er det siste jeg kunne gjort. De som er utro er psykopater med blanding av lav selvtilitt, narsesisster, bekreftelsesbehov og dårlig holdning/moral. Har jeg vært i et forhold der ting ikke fungerer så gjør jeg det slutt. 

Anonymkode: 96493...b5d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig er jeg ikke utro! Så dårlig et menneske er jeg ikke.

Anonymkode: 0a6ba...370

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette viser at kvinner er kyniske og minst like drittsekk som menn som er utro. Hvorfor skal kvinner skånes. De mennene som er utro har nok akkurat samme "grunner" til å være utro. 

Man bør skaffe seg selvrespekt å gjøre det slutt. Så kan man få så mye bekreftelse man vil og ligge rundt.

Er mann og kan stolt si at utroskap er det siste jeg kunne gjort. De som er utro er psykopater med blanding av lav selvtilitt, narsesisster, bekreftelsesbehov og dårlig holdning/moral. Har jeg vært i et forhold der ting ikke fungerer så gjør jeg det slutt. 

Det som forundrer meg mest er de som ikke har dårlig samvittighet. Enten det er kvinner eller menn. De må jo være fullstendig følelsesmessig avstumpet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja var utro når jeg følte jeg ikke ble "sett" hjemme, viste seg at grunnen til at jeg ikke ble sett hjemme var at han hadde startet nytt forhold til ei annen :P 

Skrevet

Var utro mot min eks. Jeg var ung og umoden. Aldri vert utro mot min mann. Vert sammen over 20 år.

Anonymkode: 32b3c...bf3

Skrevet

Var utro når jeg var 16 mot min daværende kjæreste fordi han var utro først, og jeg var bitter og idiot.

Nei, sexen var ikke bedre. Hadde selvsagt dårlig samvittighet, men ikke mye nei. 

Anonymkode: d8c69...2fe

Skrevet

Nei, jeg er ikke utro. Min mann og jeg har sex hver for oss, men det er en avtale oss imellom. Det han vet og aksepterer, kaller jeg ikke for utroskap. 

Anonymkode: b7ed2...6da

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
On 8/4/2022 at 6:45 PM, AnonymBruker said:

Har ikke vært utro. Unngår å sette meg selv i situasjoner der det kan skje, for jeg anser det som noe av det styggeste jeg kunne gjort mot min mann.

Anonymkode: c731c...4f0

Hva er poenget med å infestere tråden med denne patetiske moralismen? Det er jo ingen som bedt om det. Det er litt lavmål og skulle klemme ut en slik ovenfra og ned holdning i tråden slik at man selv skal føle seg bedre med livet sitt. 

— 

Har vært utro - fordi sex er gøy. 
Bedre sex som regel. Man prøver jo ligge med bedre folk enn man har hjemme. Er hele poenget. 
Ser ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. 

Anonymkode: e5497...321

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om du har vert utro,hva var grunnen til det utroskapen? - dødt ekteskap med mye dårlig, men han vil ikke skille seg eller akseptere åpent ekteskap.

Var det mye bedre enn sex med partneren? Ja! 

Mye dårlig samvittighet?- nei, overhodet ikke!

Anonymkode: 8aa49...908

Skrevet

Nei aldri 

Anonymkode: 7ad42...bfc

Skrevet

Var utro når jeg var 14 år. Hadde vært sammen med gutten i 2 mnd. Fortalte han det med en gang. 

Var utro fordi jeg havnet i en situasjon med en jeg likte før. Likte egentlig ikke min daværende kjæreste. 

Var ikke sex. Følte meg dritt

Anonymkode: 6936d...a71

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 23.42):

Men jeg har enda tilgode å høre en kvinne bruke samme unnskyldning for utroskap som menn som sier de tenkte med kuken.

Skrevet

Ja. 

En sinnsyk seksuell tiltrekning over flere år. Ble til slutt helt vilt. 

Ja, mye bedre. 

Nei

Anonymkode: ee125...924

Skrevet
Blåjojo skrev (39 minutter siden):

Men jeg har enda tilgode å høre en kvinne bruke samme unnskyldning for utroskap som menn som sier de tenkte med kuken.

Flust av kvinner som ikke tenker lengre enn fitta også. Hva ville du frem til? 

Skrevet

Nei, har aldri vært utro. Men har sett med tiden at flere jeg aldri ville trodd kunne være det har vært det, også av oss kvinner. Jeg er snart 50 år og tenker det krever innsats fra begge parter å opprettholde et godt forhold. Jeg har også sluttet å si høyt at jeg aldri kan være utro, men innerst inne tror jeg fortsatt at jeg ikke kunne vært det. Men livet er underfundig og det er mye som inntreffer som er vanskelig å styre. Håper likevel at jeg har nok selvkontroll til at jeg aldri kommer til å være utro.

Anonymkode: 4d91b...851

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flust av kvinner som ikke tenker lengre enn fitta også. Hva ville du frem til? 

Ville fram til akkurat det jeg skrev i forrige innlegg. At jeg enda hadde tilgode og høre kvinner bruke den samme unnskyldningen. Sier ikke dermed at kvinner er mindre utro enn menn. De bruker nok bare andre unnskyldninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...