Gå til innhold

Har du vert utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann spør damer.

Om du har vert utro,hva var grunnen til det utroskapen?

Var det mye bedre enn sex med partneren?

Mye dårlig samvittighet?

Anonymkode: 52a5c...eea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Spenning og kåthet.

Nei.

Nei.

Anonymkode: ab47a...8f7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri ha falt meg inn. 

Anonymkode: 2cc79...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Likte følelsenbav å være begjært av noen andre enn mannen.

Likt.

Ja og nei.

Anonymkode: f2d21...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er en prinsippsak for meg,det betyr ikke at jeg ikke forstår det kan skje om man blir totalt avvist av partner.

Anonymkode: 71384...073

Skrevet

Ja, spenning kåthet og begjær, men fremfor alt en uutholdelig sterk seksuell kjemi/tiltrekning over tid

Ja

Ja og Nei ... litt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært utro. Unngår å sette meg selv i situasjoner der det kan skje, for jeg anser det som noe av det styggeste jeg kunne gjort mot min mann.

Anonymkode: c731c...4f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann spør damer.

Mye dårlig samvittighet?

Var utro mot eksmannen. Jeg ønsket virkelig at vi skulle fungere. Etter han ble syk (MS) så trakk han seg unna. Det er utrolig leit å bli avvist gang på gang. Spurte til og med om jeg kunne ha en elsker, noe han sa ikke var greit.  Etter å ha levd i sølibat i 5-6 år så begynte jeg å treffe andre i smug. 

ja, de siste gangen vi hadde sex var elendig. Vi hadde et godt sexliv de første årene. 

Hadde aldri dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 18483...a6b

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, aldri vært utro. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mot eksmannen.

jeg ble forelsket og vi hadde ingen nærhet hjemme. Jeg trodde ikke han brydde seh om meg. Men vet det var bedritent.

Han nå vært samboer i 6år men en ny, og vil aldri aldri noensinne være utro igjen.

Anonymkode: 4f06d...76e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, mot eksmannen.

jeg ble forelsket og vi hadde ingen nærhet hjemme. Jeg trodde ikke han brydde seh om meg. Men vet det var bedritent.

Han nå vært samboer i 6år men en ny, og vil aldri aldri noensinne være utro igjen.

Glemte:

Ja, bedre sex.

Ja, ekstremt dårlig samvittighet. Så skilte meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi jeg var veldig usikker på egen legning og trengte å finne ut av ting. 

Ja

Nja, jeg skammet meg til dels men det var det jeg trengte for å endelig gå ut av forholdet og leve ut den jeg er. 

Anonymkode: 5cf6d...afd

Skrevet

Har vært, mange år siden mens jeg var i et monogamt forhold. Grunn? Tja. Kjedet meg i forholdet, vi hadde glidd fra hverandre, og gjorde ikke noe annet en å krangle. Fant en som gav meg oppmerksomhet. 

Mye dårlig samvittighet?

Vanskelig å sammenligne, men det var forskjell. 

Men det holdt lenge med den ene gangen. Dro hjem og gjorde det slutt, og flyttet ut så fort som mulig (noen måneder etter, ble jeg sammen med han jeg var utro med 😛

AnonymBruker
Skrevet

Det var spennende og tennende å bli begjært. Følte meg sexy igjen. 

Sexen var ikke bedre. 

Hadde lite dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 7b49e...e42

AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro mot eksen. Han oppførte seg som en drittsekk, så dro til en kompis for å komme unna han. Endte med sex som var ca. like god som den jeg hadde med eksen.
Etterpå dro jeg hjem og avsluttet forholdet. Ikke pga. dårlig samvittighet men pga oppførselen til eksen. Aldri hatt dårlig samvittighet for det faktisk, men er også første og eneste gang jeg har vært utro. 

Anonymkode: 41fc0...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fyttirakkern, er ikke noe jeg er stolt av, men jeg møtte min første ektemann da jeg var 17. Da jeg var 27-30 vil jeg si jeg var på det mest attraktive (i alle fall med størst selvtillit) og det ble nesten en sport jeg og ei venninne utøvde. Hvem kunne få de mest attraktive mannfolka på kroken? Jeg så det som en seier hver gang jeg fikk «sjans på», som vi sa da, en riktig lekkerbisken. 
Sexen var av varierende kvalitet, det må innrømmes og var ikke alltid målet, råklining dugde også og samvittigheten gnog jo noe, men den siste jeg var utro med har nå vært min samboer/ektemann i årevis. Jeg er snart sytti og må smile litt når jeg mimrer tilbake, det verste er at jeg ikke angrer. Kan ennå flørtens kunst, holder meg til egen aldersgruppe og har i anstendighetens navn holdt meg unna utroskap i ekteskap nr. 2. Hilsen K69

Anonymkode: 61a13...511

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
bullehurk skrev (21 minutter siden):

Ja, spenning kåthet og begjær, men fremfor alt en uutholdelig sterk seksuell kjemi/tiltrekning over tid

Ja

Ja og Nei ... litt.

Ja, glemte å si at dette var mot en eksmann for mange år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg var ferdig med forholdet og mannen ville ikke la meg gå. 

Ja, mye bedre sex

Nei, ikke mye dårlig samvittighet 

hva med deg TS?

Anonymkode: 18cbe...f55

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Var utro mot eksmannen. Jeg ønsket virkelig at vi skulle fungere. Etter han ble syk (MS) så trakk han seg unna. Det er utrolig leit å bli avvist gang på gang. Spurte til og med om jeg kunne ha en elsker, noe han sa ikke var greit.  Etter å ha levd i sølibat i 5-6 år så begynte jeg å treffe andre i smug. 

ja, de siste gangen vi hadde sex var elendig. Vi hadde et godt sexliv de første årene. 

Hadde aldri dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 18483...a6b

Det å bli avist gang på gang på gang har eg kjent på i tidligere forhold, da var eg også utro.

Slik ting var da hadde eg ikkje dårlig samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Jeg var ferdig med forholdet og mannen ville ikke la meg gå. 

Ja, mye bedre sex

Nei, ikke mye dårlig samvittighet 

hva med deg TS?

Anonymkode: 18cbe...f55

Litt det samme, følte forholdet var heilt over,nesten så eg ville hun skulle oppdage det.

Nei.Ikkje noe særlig god sex.

Hadde ikkje dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...